Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אשמח לדעת האם כאשר מתרוקנת הסוללה ברכב היברידי פלאג-אין (שהוטען במהלך הלילה לצורך העניין), הוא הופך להיות רכב היברידי לכל דבר ועניין (כלומר שאנרגיית הבלימה מטעינה את הסוללה), או שהוא הופך להיות רכב אטמוספרי רגיל שמשתמש רק במנוע הבנזין שלו?

 

תודה רבה לכם.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם (נערך)
שלום רב,

 

אשמח לדעת האם כאשר מתרוקנת הסוללה ברכב היברידי פלאג-אין (שהוטען במהלך הלילה לצורך העניין), הוא הופך להיות רכב היברידי לכל דבר ועניין (כלומר שאנרגיית הבלימה מטעינה את הסוללה), או שהוא הופך להיות רכב אטמוספרי רגיל שמשתמש רק במנוע הבנזין שלו?

 

תודה רבה לכם.

הטעינה מאנרגיית הבלימה תמיד פעילה גם שהסוללה עם מספיק טעינה,כמובן ברגע שהיא מגיעה ל98%-99% כי סוללה היברידית לא נטענת עד 100% כדי לא להרוס אותה היא לא נטענת יותר, בחלק מהפלאג אין למשל באאוטלנדר אפשר לבחור במצבים ההיברידים שהרכב יטען בעזרת מנוע הבנזין שהופך לסוג של גנרטור לדעתי זה קיים בעוד רכבים.

בBMW i3 שהיא חשמלית 100% יש גרסה שמגיעה עם מנוע עם נפח צנום לדעתי 600 סמק שמשמש נטו לטעינת הסוללות,הכול תלוי איך המערכת כוילה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Shay Shd Dave
פורסם

כשהסוללה 0% אז הרכב וההספק הופכים רק לאלו שמופקים מהמנוע הרגיל? או שגם במצב 0% סוללה ניתן בעזרת מנוע הבעירה לטעון ובו זמנית להשתמש במנוע החשמלי?

פורסם
כשהסוללה 0% אז הרכב וההספק הופכים רק לאלו שמופקים מהמנוע הרגיל? או שגם במצב 0% סוללה ניתן בעזרת מנוע הבעירה לטעון ובו זמנית להשתמש במנוע החשמלי?
מנוע הבנזין תמיד יניע את האוטו ברגע שהסוללה 0% מנוע הבנזין הופך למנוע היחיד ותוך כדי הנסיעה הרכב נטען אני יודע על הפעולה באאוטלנדר שיש אפשרות להטעין את הסוללות באמצעות מנוע הבנזין כל רכב יש לו שיטה משלו

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

בכל רכב PHEV ניתן איכשהו לגרום לטעינה ממנוע בנזין. יש שיטות יותר מולצחות ופחות מוצלחות, אבל כאן אנחנו מפסידים את הפואנטה. הפואנטה לנסוע כמה שיותר על חשמל שהופק מהרשת ולא להפיק חשמל מהמנוע כי אז לא עשינו כלום. יש מקום להטעין מאולץ בנסיעות ארוכות, כאשר יודעים שצופה לנו עמידה בפקקים, כדי לצלוח את הפקקים על חשמל לבדו. ביתר המקרים אין הגיון.

מה שמעניין שבמצב ספורט המערכת מנסה להטעין את הרכב ולשמור על סוללה כדי ליצור דחף משולב לפי הצורך.

×
×
  • תוכן חדש...