Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו קנגו 2012 עם רדיו דיסק פיוניר, ראו תמונות, מעוניין להחליף במשהו חדש יותר עם מסך מגע, ואולי bluetooth האם ניתן ואם כן איזה דגם אפשרי?

אוטו.jpg

תמונה 11.jpg

פורסם

הרדיו בתמונה הוא מתוצרת קנווד. :wink:

 

אם במסך מגע אתה מתכוון למערכת מולטימדיה, אז נראה שהאפשרות הריאלית היא מסך נשלף.

אם אתה מעונין בר"ד רגיל, נראה לי שרק כל מיני צעצועים סיניים יציעו מסך מגע, מה גם שזה לא יהיה נוח לתפעול תו"כ נהיגה.

אתה יכול לרכוש ר"ד רגיל מתוצרת מוכרת, חדש עם BT, בפחות מ-500 ש"ח. חפש בזאפ וכיוצב'.

פורסם
הרדיו בתמונה הוא מתוצרת קנווד. :wink:

 

אם במסך מגע אתה מתכוון למערכת מולטימדיה, אז נראה שהאפשרות הריאלית היא מסך נשלף.

אם אתה מעונין בר"ד רגיל, נראה לי שרק כל מיני צעצועים סיניים יציעו מסך מגע, מה גם שזה לא יהיה נוח לתפעול תו"כ נהיגה.

אתה יכול לרכוש ר"ד רגיל מתוצרת מוכרת, חדש עם BT, בפחות מ-500 ש"ח. חפש בזאפ וכיוצב'.

 

צודק הוא קנווד מה הכונה לא נוח לתפעול? מסך מגע הוא לא יותר נוח?

פורסם (נערך)

1 din זה בגודל של הרדיו שלך.

2 din בגודל כפול ( לא ראיתי שיש לך מקום לזה, לכן הציעו כל מיני אפשרויות כמו מסך נשלף).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
1 din זה בגודל של הרדיו שלך.

2 din בגודל כפול ( לא ראיתי שיש לך מקום לזה, לכן הציעו כל מיני אפשרויות כמו מסך נשלף).

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...