Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ברשות אחי פיאסטה 2001 ידנית, מהרגע שהרכב מונע היא רועשת ולא שקטה בכלל, יצא לי לראות כמה פיאסטות כאלה שקטות מאוד יחסית לזאת, יש למישו כיוון?

 

[video=youtube_share;pJ8F4Fyva-w]

פורסם

על רגל אחת קשה להבין את הרעש שאתה שומע אבל למען הסר ספק כדאי לבדוק את הרצועות וייתכן ומה שמרעיש זה מהשסתומים אז לבדוק באיזה שמן אתה מישתמש.

פורסם
על רגל אחת קשה להבין את הרעש שאתה שומע אבל למען הסר ספק כדאי לבדוק את הרצועות וייתכן ומה שמרעיש זה מהשסתומים אז לבדוק באיזה שמן אתה מישתמש.

 

גם שמנים הוחלפו..

פורסם

אם זה אותו מכונאי אז מין הסתם שהוא שם את אותו השמן ואולי השמן לא מתאים. שוב...לא יודע מה אתה שומע בדיוק אבל אני אישית שומע רעש שסתומים קצת חזק שלרוב נוסע מבעיית סיכוך.

פורסם
אם זה אותו מכונאי אז מין הסתם שהוא שם את אותו השמן ואולי השמן לא מתאים. שוב...לא יודע מה אתה שומע בדיוק אבל אני אישית שומע רעש שסתומים קצת חזק שלרוב נוסע מבעיית סיכוך.

 

קניתי את הרכב עם שמן שאין לי מושג מהו והרכב היה צריך טיפול ראש מנוע, גם אז היה לו את הרעש הזה, ועכשיו אחרי הטיפול שמו לו שמן חדש והוא מכונאי באמת מקצועי וגם עכשיו יש רעש

×
×
  • תוכן חדש...