Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מספר חודשים לאחר שהאחות הקטנה (3008) קיבלה מנועים וגיר חדשים, גם ה5008 מתעדכנת.

דגם הדיזל הבסיסי מקבל מנוע 1.5 ליטר במקום ה1.6 וזוכה לתוספת של 10 כ״ס (130 במקום 120 ב1.6). ההבדל בביצועים לא משמעותי, עם שיפור של 0.1 שניות בזינוק למאה (11.8 שניות), וחמש קמ״ש למהירות המירבית שעומדת עכשיו על 190 קמ״ש.

דגם ה1.6 בנזין זוכה לתוספת של 15 כ״ס ועומד כעת על 180 כ״ס משודכים לגיר 8 הילוכים החדש. פה השיפור בביצועים משמעותי יותר עם כמעט שניה פחות בזינוק למאה (8.3 שניות) והמהירות המירבית עלתה ב12 קמ״ש ל223 קמ״ש מירביים.

דגם ה2.0 GT איבד 3 סוסונים לטובת תקני זיהום עדכניים, וגם פה הזינוק למאה התארך ב0.1 שניות (9.2 שניות) וצריכת הדלק הרשמית עלתה מעט.

 

המחירים החדשים (שעודכנו החודש):

1.5 דיזל/1.6 בנזין "אקטיב" - 185,990 ש״ח

1.5 דיזל/1.6 בנזין "פרימיום" - 207,990 ש״ח

2.0 דיזל GT - 243,990 ש״ח

 

e2a4ac86b9b705117f574e8135df29c2.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

ה1.6 בנזין זריזה,דווקא לא העלו את המחירים כפי שיבואנים אחרים העלו,כנראה שילוב של מתח רווחים גבוה ותחרות מול הקודיאק.

פורסם

לא העלו יותר כי התמחור ממילא גבוה, ה5008 יותר יקר מהקודיאק וה3008 יותר יקר מהקארוק, ולפי נסיון שלי ב3008, אין יותר מדי הנחות.

פורסם

חיסול מלאי הבנזין 165 היה ממש משתלם.

2 זוגות חברים שלי רכשו לפני חודש את האקטיב ב-160k, זה מחיר מצויין לרכב ממש מפנק.

הנטיה לתמחר גבוה ולהשאיר בשר למבצעים כל שני וחמישי, ממש הפכה לנורמה בענף הרכב בארץ.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לאקטיב ב160 היה סיבה, חיסול גרסת המנוע עם תיבת ההילוכים.

זה אכן היה מבצע סופר משתלם, השווה את ה5008 ל3008.

כאחד שנוהג על יחידת הנעה/הנאה זהה שמתי עין על המבצע הזה.

נחכה למבצע הבא.

×
×
  • תוכן חדש...