Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התיאום מס באינטרנט על הפנים.

הייתה לי עבודה שאני מרוויח נניח 10K ועבודה נוספת שאני מרוויח 1K

כשעשיתי תיאום באינטרנט, לקחו לי מס כבד על העבודה הראשית ובקושי על המשנית.

הגעתי למשרדי מס הכנסה והסברתי את העניין, הפקידה החביבה בתוך כמה רגעים רשמה שהעבודה הראשית תקבל מיסוי כאילו היא העבודה היחידה שלי, ולעבודה המשנית יפול רוב נטל המס. שינוי משמעותי.

Miata ND2

 

פורסם
הי חברים , כבר הרבה זמן אני רואה פרסומים על החזרי מס ואנשים שמקבלים כסף. מישהו ממכם התנסה בזה ?

קיבלתי פה ושם החזרי מס מביטוח לאומי ולא זוכר מאיפה עוד.

חלק ללא התערבות שלי בהליך (מיוזמת ביטוח לאומי בעצמם), חלק ע"י הליך ניהול ספרים שאני מבצע אצל רואה החשבון שלי.

המלצתי לך, לשאול רואה חשבון כמה זה יעלה לך לביצוע חד פעמי במקום ללכת למקומות שמשקיעים לא מעט כסף על פרסום השירותים שלהם, מאמין שיעלה לך הרבה פחות. כמו כן, אל תצפה לגדולות ונצורות- הסכומים המדוברים לא אמורים להיות משמעותיים במיוחד.

מקווה שעזרתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
קורולה - אם התיחסת להודעה שלי אני לא מבין מה לא נכון. ציינתי כי במצב בו חישובי רשות המיסים קובעים חוב מס תקבל דרישת תשלום. אני לא מקצועי (כנראה שאתה כן) ולכן הניסוח שלי פחות חד, שלך מבהיר את הנקודה יותר טוב.

 

צודק, מתנצל ... התייחסתי להודעה הקודמת (רק היא הייתה שכתבתי את התגובה שלי) , הוא כתב שתמיד יש החזרים ולא יוצא שצריך לשלם יותר.

ואני כבר ראיתי כמה פעמים שיוצא לשלם יותר.

 

כל השירשור לא התייחס למצב של זוג נשוי, כאשר ממלאים טופס להחזר מס חייבים למלא עבור כל התא המשפחתי,

ולכן צריך לבחון את 2 המקרים.

 

כתבו פה גם על תיאום מס.

תיאום מס מבצעים באמצע שנת המס למי שעובד ב 2 מקומות עבודה או יותר,

וכן תמיד אחד המקומות מקבל אישור לגבות מס רגיל והמקום השני מקבל אישור לגבות מס בהתאם להערכה של המקום הראשון.

וגם במקרים כאלה בסוף השנה יכול להיות ששילמת יותר מידי או פחות מידי ...

לא תמיד מי שעושה תיאום מס מצליח בסוף התקופה לצאת בול (נדיר שיוצאים בול- אבל מס הכנסה מוכן לספוג את ההפרשים )

 

מתחילים בלבדוק באיזה שנים מה 7 שנים האחרונות היה משהו שיכול לגרום לך ששולם יותר מידי מס.

אוספים את ה 106 מכל השנים .. ורואים כמה בכלל שילמתם למס הכנסה..

 

פעם חבר שאל אותי האם מגיע לו החזרי מס.. ורק הסתכלות על ה 106 שלו הראתה שהוא בכלל לא שילם מס הכנסה באותה שנה ..

פורסם

 

פעם חבר שאל אותי האם מגיע לו החזרי מס.. ורק הסתכלות על ה 106 שלו הראתה שהוא בכלל לא שילם מס הכנסה באותה שנה ..

 

אחד, לא חשוב מאיזו עדה, יושב בתחנת אוטובוס ובוכה כאילו אין מחר.

עצר אוטובוס בתחנה, נכמרו רחמי הנהג על הבחור, ניגש ושאל אותו מה קרה.

הבחור עצר בקושי את הבכי ואמר לו שהוא צריך להגיע הבייתה ואין לו כסף לנסיעה.

אמר לו הנהג לעלות! והוא ייקח אותו בלי לשלם.

שמח וטוב לב עלה הבחור לאוטובוס.

אחרי התחנה הראשונה הבחור התחיל לבכות שוב. עם כל תחנה הבכי מתגבר.

נהג האוטובוס הבין שמשהו פה לא בסדר... ניגש לבחור ושאל אותו מה קרה.

"כולם קיבלו עודף ורק אני לא!!!".

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...