Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אתמול הייתי במוסך בנוגע לתקלה בתאורה הקדמית של הרכב. המוסכניק אמר שבדיקת מחשב תעלה לי 184₪ שיקוזזו ממחיר תיקון התקלה.

לאחר הבדיקה, המוסכניק אמר שיש בעיה במגעים של ה upc (מדובר ברנו מגאן 2 שנת 2005) ושיש צורך להחליף אותו בעלות של 1800₪

כשביקשתי ממנו לדעת על איזה עוד תקלות המחשב התריע, הוא ענה לי שזה בדיקה רק בנוגע לתאורה ואין פלט בנושאים אחרים.

בתחושה שלי, הוא חרטט אותי ולא ביצע כלל בדיקת מחשב.

השאלה שלי היא האם אני יכול לדרוש את הפלט של המחשב מאחר ושילמתי עליו? האם באמת יש בדיקת מחשב שהיא מצומצמת לתחום מסויים?

תודה

פורסם

לרוב כשמבצעים סריקה, מבצעים אותה לכל המודולות של המחשב בהנחה שלמחשב שסרקו איתו יש את היכולות לסרוק את כל המודולות.

 

אם שילמת על הבדיקה כמובן שזכותך לקבל את הפלט בין אם החלטת לתקן אצלו או לא.

פורסם (נערך)

מחיר התיקון יקר להחריד( אלא אם כן הupc חדש מהקופסא)

הבעיה הזו היא מחלה של המגאן 2 בשנים המוקדמות בשנים המאוחרות יותר הוא שודרג.

מה שעושים זה מחליפים את ה upc באחד תקין אפשר גם משומש ויש צורך להחליף גם את התקעים עם הלחמות כמו שצריך.

 

להערכתי תוכל למצוא מוסך אחר עם עלות תיקון של סביבות ה 600ש"ח לחלק משומש עם עבודה.

 

לעניין פלט תקלות, אם האיש דיאגנוסטיקה מחפש בעיה ספציפית ונקודתית מאוד אז הוא לא מתייחס לתקלות אחרות נניח בגיר או מנוע אלא מתמקד בעניין התאורה.

כמובן שהוא בכמה לחיצות הוא יכול לצפות בכל סוגי התקלות.

לדעתי הוא לא חייב להדפיס לך את התקלות, כי בדיקה היא בדיקה העיקר התוצאה הסופית אם איבחן נכון או לא.

אחרת, ישנם סוגי בדיקות שהם גם בתשלום כמו בדיקת מערכת קירור בלחץ, ליקייג', קומפרסיה עם שעון ועוד שאין אפשרות "להדפיס" את התוצאות משמע אין חובה לספק ללקוח את הפלט מודפס אבל כמובן חובה להעביר ללקוח את תוצאות הבדיקה בין אם בכתב, בע"פ או כתובה בהצעת מחיר לתיקון. בדיוק כמו שקיבלת תוצאה סופית שהחלק התקול הוא x .

באופן אישי, אני נותן פלט תקלות מחשב לכל המבקש, אך לא בכל מוסך יסכימו.

לעיתים המחשב לא רושם תקלה, אבל לפי פרמטרים האיש דיאגנוזטיקה מגלה את הבעיה, והוא לא מעוניין לגלות את ה"סוד" איך לפי הפרמטרים הוא גילה את הבעיה.

 

בדיוק כמו שאתה קונה פלאפל אתה לא מבקש לדעת את המתכון, אבל תוצאה סופית אתה כן מקבל.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם

ההשוואה שלך לא נכונה.

 

אם שילמתי על סריקה ואבחון מבלי לפתור את התקלה, אז האבחון והסריקה זה הפלאפל וזה מה שהלקוח צריך לקבל.

 

כשאתה קונה פלאפל אתה לא משלם והמוכר אומר לך "תסמוך עליי - הוא טעים", אתה מקבל את הפלאפל אוכל אותו וקובע בעצמך.

 

אם הדיאגנוסטיקה בוצעה על פי פרמטרים כאלו ואחרים והמוסך הגיע לדיאנוזה כי הוא יודע לקרוא את הפרמטרים ולהסיק מכך מסקנות ופיתרון לבעיה אז אין ברירה אלא לסמוך על המוסך ועל הדיאגנוזה שלו, אם יש קוד תקלה ושילמת על מנת לבצע סריקה כדי להוציא את קוד התקלה מהמחשב - זכותך המלאה לקבל את הפלט, בייחוד אם בחרת שלא לתקן באותו מוסך.

פורסם

אתה מחזק את מה שאמרתי קודם, עובדה שרשמת שאם אין קוד תקלה אז הוא בכל זאת צריך לסמוך על הבוחן...

הבוחן יכול להגיד מה שהוא רוצה בין אם הוא משקר או בין אם הוא לא מקצועי או דובר אמת, ושורה תחתונה הלקוח צריך להאמין שהפלאפל טעים...

×
×
  • תוכן חדש...