Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לעשות לי סדר עם דגמי

מיצובישי לנסר ספורטבק 1.8?



האם יש הבדל בין 2015 ל 2014?

הבנתי שמשנת 2008 זה בעצם אותו דגם, מה בכל זאת ההבדלים?

ואיך יתכן שיש לא מעט דגמי 2015 למכירה ואין כמעט בכלל דגמי 2012 עד 2014 למכירה?

פורסם
מישהו יכול לעשות לי סדר עם דגמי

מיצובישי לנסר ספורטבק 1.8?



האם יש הבדל בין 2015 ל 2014?

הבנתי שמשנת 2008 זה בעצם אותו דגם, מה בכל זאת ההבדלים?

ואיך יתכן שיש לא מעט דגמי 2015 למכירה ואין כמעט בכלל דגמי 2012 עד 2014 למכירה?

ההבדל הוא במולטימדיה ששמו בדגמי 2015.

פשוט ב 2015 ייבאו יותר רכבים כאלו לכן יש יותר. לא תמצא שנתונים נמוכים כי המחירון נמוך וחבל למכור כזה רכב עם אמינות טובה יותר מרוב הרכבים בארץ.

באנגליה זכה ב 2015 כרכב האמין ביותר.

חפש לך את הדגם 5 דלתות מנוע 1.6 הוא הרבה יותר זריז בגלל שב 1.8 הגיר רציף ו ב1.6 גיר פלנטרי.

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

המולטחמדיה כוללת גם את מצלמת הרוורס?

או במילים אחרות האם לדגמי 2014 ומטה אין מצלמת רוורס?

ובדיגמי 1.6 יש גם את כל האבזור שמציע 1.8?

פורסם
אתה בטוח ש 1.6 יותר חזק מ 1.8?

לפי המפרט ראיתי ל 1.6 הרציף יש רק 4 הילוכים

1.6 גיר לא רציף פלנטרי עם 117 כח סוס.

1.8 גיר רציף 140 כח סוס.

 

ה1.8 מרגיש מסורס בגלל הגיר.

מצלמת רוורס ומולטימדיה קים ב 2015 זו התקנה מקומית.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...