Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים.

 

לצערי עוד תראו פוסטים דומים/שונים כאלו, בתקווה שלא, אבל מכיר פחות ואשמח לעצה מאלו שמכירים יותר.

 

התקציב הוא עד 16k.

ראיתי צרפתיות, מודלים ישנים (2006,7,8) או מאזדות 3, טידות ועוד לא מעט (אפילו מוכרים אלפא רומיאו 156 בתקציב הזה o_O).

אני מחפש לי / בת הזוג רכב, נקרא לזה עם אמינות (סטטיסטית כמובן, כל מקרה לגופו).

המוסכניק המליץ על יפניות; מאזדה, טויוטה, ניסאן.

בינתיים, לצערי, הכנסתי כבר 3 לבדיקה אצלו, ואני נדהם מהפער בין "הרכב שמור ומטופל" לרגע שהוא עולה על ליפט.

כן, אני מסכים שאלו לא רכבים חדשים, אבל לפי רשימת הבעיות שהנבתי שאני הולך להתמודד מולם בחודשים הבאים, זה מסתכם לעיתים בחצי רכב אם לא יותר.

 

עכשיו, רגע לפני שאני אובד עצות וקונה פלואנס 2008 ב 6500 בלי בדיקה,

אשמח לעצתכם על אילו עוד רכבים שווה לשים עליהם את העין.

 

וחוץ מזה, אאודי/צרפתיות ישנות באמת כאלו גרועות? אגדה אורבנית?

 

תודה לכולם! אשמח לתשובות מלמדות.

עריכה אחרונה על ידי גיא-צ

יונדאי I20 שלי, קיה סול של אבא

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוסיף ואשאל אחרת:

2006-2009 - פיג'ו 308, סיאט איביזה, פלואנס: רמת אמינות? תדירות תקלות? (משווה לעומת מאזדה 3/טויוטה/ניסאן) בבקשה?

שווה? לא שווה?

במיוחד הונדה? האם הסטיגמות נכונות? קורעות את הכיס והמחיר?

האם בנוסף, יש גם מוסכים מומלצים (באופן כללי כרגע) שבאמת יודעים לטפל ברכבים הנ"ל, למעט קרסו?

יונדאי I20 שלי, קיה סול של אבא

פורסם

אתה צריך להתמקד קצת.

 

בוא תגיד מה אתה מחפש ומה התקציב בוודאות (6.5 או 16?) ומשם נתקדם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

17,000, תיקרה. לוקח בחשבון טיפול איפוס.

אין לי העדפה ספציפית לגבי רכב ספציפי, וגם לא מכיר לאורך זמן את המודלים האלו והשרידות שלהם ברכבים.

 

המוסכניק ממליץ: מאזדה, טויוטה, ניסאן.

האם הונדות גם שם? (לא ההיברידיות של אז). וסוזוקי? סובארו?

או שבכלל אני יכול למצוא צרפתיה/אירופאית אמינה בעלות זולה?

לאן אני בכלל צריך להסתכל? זו השאלה.

יונדאי I20 שלי, קיה סול של אבא

פורסם

מה אתה מחפש? מיניוואן 7 מקומות? רכב מיני? קבריולט?

מה חשוב לך חוץ מאמינות? צריכת דלק? נוחות? כח?

כמה ואיפה אתה הולך לנסוע? עם 3 ילדים מאחורה, 3 שחקני כדורסל, או לבד?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

מעדיף סדאן משפחתית רגילה, מנוע 1600 או 2000 (מאזדה 6, sx4 או דומים),

לזוג, כרגע ללא ילדים. יתכנו כאלה עוד שנתיים :)

נסיעות: כרגע קרוב: פ"ת - ראש העין - ראשל"צ ומדי פעם גיחה לצפון/דרום (אחת לחודש).

 

לא יודע לומר מעבר, מלבד שהייתי מעדיף שתחזיק שנתיים-שלוש ומשם להתקדם לרכב אחר. כנראה שגם יהיו ילדים עד אז.

מזגן זה משהו שחשוב לי (בעיקר קור), צריכת דלק אחיה טוב גם עם 1:10 (מעריך שזה מה שמאזדה 6/sx4 יעשו עם מנוע 2000).

 

תודה חבר!

עריכה אחרונה על ידי גיא-צ

יונדאי I20 שלי, קיה סול של אבא

פורסם (נערך)

בתקציב הנ"ל ובהנחה שאתה לא תהיה מוכן להרפתקאות אמריקאיות, הייתי מחפש בסדר יורד:

לנסר 2009-10

סובארו B3 2009-10

פוקוס 2009-10

מאזדה 3 2008

 

אף אחת מהנ"ל לא תתן כנראה שום דבר מיוחד מעבר לאמינות יחסית אבל זה גם משהו לשנתונים האלו.

 

אופציות אולי קצת יותר מפנקות:

מונדיאו 2009

מאזדה 6 2008

 

ואם אתה כן שוקל רכבי מנהלים אז הייתי מכניס גם:

מאליבו 2007-8 - 2007 צורה ישנה יהיה זול משמעותית וגם כנראה קצת יותר חסכוני (צריכה אולי קצת יותר משל מאזדה 6 למרות המנוע הענק והמרתיע). אמנם 2007 אבל זה רכב שמזדקן טוב.

 

לדעתי לא להתקרב בשום פנים להרפתקאות צרפתיות מהשנתונים הנ"ל.

עריכה אחרונה על ידי yonisi

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

אני לא בטוח שיהיה לי את הכסף להרפתקאות.

כרגע מתאושש כלכלית, והחלטתי שאני קונה עם מה שיש לי, ומשם מזל וטיפול נכון.

 

פוקוס אכן מומלצת? איך אדע אם זה מנוע Vtec או אחר? שמעתי שהוא בעייתי.

וגם b3?

 

אם כך, האם שווה גם מאזדה 6 או B4 או SX4?

יונדאי I20 שלי, קיה סול של אבא

פורסם
בתקציב הנ"ל ובהנחה שאתה לא תהיה מוכן להרפתקאות אמריקאיות, הייתי מחפש בסדר יורד:

לנסר 2009-10

סובארו B3 2009-10

פוקוס 2009-10

מאזדה 3 2008

 

אף אחת מהנ"ל לא תתן כנראה שום דבר מיוחד מעבר לאמינות יחסית אבל זה גם משהו לשנתונים האלו.

 

אופציות אולי קצת יותר מפנקות:

מונדיאו 2009

מאזדה 6 2008

 

ואם אתה כן שוקל רכבי מנהלים אז הייתי מכניס גם:

מאליבו 2007-8

 

לדעתי לא להתקרב בשום פנים להרפתקאות צרפתיות מהשנתונים הנ"ל.

 

קודם כל, תשובה מדהימה. תודה רבה.

אני אכוון ל פוקוס, מאזדה 6, פוקוס, מונדיאו, B3, b4 ו SX4.

האם אלו כיוונים טובים לדעתך? או שיש כאלו שעדיף שלא ממה שכתבתי?

 

ואני באמת מעריך את התשובות יקירי.

יונדאי I20 שלי, קיה סול של אבא

פורסם

לדעתי, לזוג ללא ילדים אין שום צורך בסדאן גדולה וישנה, בטח אם אמינות וחיסכון מהווים מרכיב חשוב עבורך.

 

אני הייתי מחפש מיני או סופר מיני ידניות שיהיו חדשות בכמה שנים טובות (ולכן גם אמינות יותר) וחסכוניות יותר בדלק. עם ילד אחד אין בעיה להתנייד בסופר מיני מודרנית, בהנחה שלא קונים את העגלה הכי גדולה בחנות.

 

דגמים אפשריים יהיו פיאט פנדה, קליאו דור 3 ואולי פיאסטה, אם תמצא בתקציב. כולן ידניות.

 

סובארו B4 די אמינה, אבל לא זולה לאחזקה ועם צריכת דלק די גבוהה. גם ה-B3 לא חסכונית, אבל קצת פשוטה יותר (בלי 4x4), אז לפחות האחזקה שלה פשוטה יותר.

 

מאזדה 6 תהיה כנראה אופציה קצת זולה יותר לתחזוקה, אבל שוב, ברכב ישן זה גם הרבה עניין של מזל.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

פחות אוהב ידניות, ולבת הזוג רישיון רק על אוטומט.

מבין לגמרי את העצה שלך, אבל קטנות מרגישות לי פחות מרווחות מבחינת נוחות, וגם המזגן שלהן פחות חזק עבורי.

ב I20 1600 שהייתה לי זה עדיין לא הכי עשה את העבודה.

ואיך צריכת הדלק של מאזדה 6, פוקוס, מונדיאו, B3, b4 ו SX4?

 

אם הבנתי אותך גם מבחינת תחזוקה ודלק (אמינות, לך תדע), הייתי שם את יהבי לכיוון הפוקוס, מאזדה 6, מונדיאו ואולי Sx4? ואחר כך בוחן את הסובארו. אני טועה?

יונדאי I20 שלי, קיה סול של אבא

פורסם

הייתה לי מאזדה 6 עד לפני חצי שנה,המזגן שלה היה הכי חזק מבין 4 הרכבים שהיו לי,צריכת הדלק שלה הייתה 10.1 ליטר למאה ק"מ שזה בעצם ליטר דלק לכל 9.9 ק"מ,היא הייתה שנת 2008 עם 147 כ"ס אבל הצורה החדשה יותר,היא הייתה אצלי לזמן מאוד קצת לכן אני לא יכול להעיד על אמינות,מה שכן אני ידוע שיש למאזדות האלה בעיה עם איזה כבל של הכרית אוויר ולכן הנורה של הכרית אוויר נדלקת אבל זה לא משהו רציני....עולה לתקן אותו כמה מאוד שקלים.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

אף אחת מהן לא תהיה סופר חסכונית, אבל מונדיאו משאבת דלק אמיתית, והסובארו והפוקוס קצת אחריה.

 

דוקא ה-sx4 נשמעת לי האופציה הכי שפויה פה (אבל כן, יותר צפופה טפחות נעימה מהמונדיאו באופן מורגש).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

הייתי מתמקד במזדה 6, הן נמכרות (2007-2006) בתקציב שלך, יש להן אבזור מעולה ונוחות נסיעה לא רעה בעבור הכסף, כמובן גם יש פינוקים מסויימים (סאנרוף, בקרת שיוט וכו')

עדיף על פני רכבים צרפתיים מסויימים שחשמלית אינם אמינים ולך תדע עם איזו תקלה תתעורר מחר בבוקר.

פורסם

בקשר למאזדה 6 - כך בחשבון אגרה רישוי גבוהה יותר וגם עלות ביטוחים גבוהה יותר .

אני רכשתי לעצמי פיגו 107 שבתאכלס מאוד אמינה ומאוד חסכונית ליטר לכל 17-18 ק"מ ממליץ בחום .

אם אתה מחפש קצת יותר רכב לך על ניסן טידה הן אמינות בטירוף והמושבים שלהן נוחים בצורה הזויה .

או לחילופין למיצובישי לנסר 2008 ומטה ישנה אמינות בטירוף אבל מבחינת דלק כמו המאזדה 6 - 10 לליטר לא משנה אם תיגע בגז בפינצטה...

 

בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...