Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
אבל גם ככה אתה תתעלם כמו שהתעלמת מכל מה שאנשים כותבים לך פה אז בשביל מה ?

אחלה רכב לך על זה בהצלחה.

 

איפה ראית שהתעלמתי ממה שכתבו לי? עניתי בחצי מהשרשור.

 

כתבת:

אחרי שנרד לקרקע.



בתקציב מקסימלי של 17 ואוטומטי בלבד, אי אפשר לבוא עם דרישות יותר מ"שיסע כשלוחצים על הגז".

הייתי מציע מאזדה 2, כנראה שנתון 2009-10, או סוזוקי סוויפט באותו אזור שנתונים.

 

עניתי בשירשור, לפני או אחרי: אני פחות מחפש רכבים קטנים, פחות נוח לי. גם ציינתי זאת פעמיים, כך שאי אפשר לומר שהתעלמתי. ובטח שלא ממך.

עריכה אחרונה על ידי גיא-צ

יונדאי I20 שלי, קיה סול של אבא

פורסם

הסיביק הזאת די מיושנת, יש סיכוי לא רע שסופר מיני מודרנית יותר במסגרת התקציב תהיה די מרווחת. זה די ידוע שהסופר מיני המודרניות הן במימדים שדומים למשפחתיות שהיו לפני כשני עשורים.

 

אני לא הייתי משלם כל כך הרבה כסף על רכב בן 14-15. (15 כי ייתכן שהוא עלה על הכביש איפשהו ב-2004)

מתעקש על משפחתיות יפניות או קוריאניות? חפש לעצמך איזו קיה פורטה, מיצובישי לאנסר, יונדאי i30, קיה סיד, מאזדה 3, ניסאן טידה, לא חסרים דגמים שתוכל למצוא משנתונים מתקדמים יותר ואולי גם במצב טוב יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני לא בטוח שיהיה לי את הכסף להרפתקאות.

כרגע מתאושש כלכלית, והחלטתי שאני קונה עם מה שיש לי, ומשם מזל וטיפול נכון.

 

במצב כזה (והייתי במצב כזה), הייתי קונה את מה שנותן לך את הכי הרבה אמינות ואחזקה זולה לשקל.

 

צריכת דלק במקום שני. עדיף להיות עם רכב קצת פחות חסכוני, מאשר עם כזה שכניסות ומוסך ימחקו לך את החיסכון בדלק, וישאירו אותך בגירעוו.

 

בטיחות - כל רכב בשנתונים האלה מחוייב לסטנדרט מסויים, ואם לא שוקם אחרי תאונות קשות, לדעתי ייתן לך בטיחות פסיבית ואקטיבית סבירה בתנאי שמתוחזק בצורה סבירה, ולא עם צמיגי linglong goodride בני 5.

 

מיצובישי לנסר יכולה להיות אופציה מצויינת. יש את דגם 1500, שעל המגרעות שלו הוא עדיין אמין וזול לאחזקה (בכלל יש לי פינה חמה בלב למיצובישי מהבחינה הזאת).

 

כנ"ל סוזוקי. עשרות אלפי רוסים מבוגרים לא טועים [emoji3]

 

פוקוס - מניסיון שלי עם דגם 2005 די אמינה, אבל היא תציק לך עם תקלות קטנות. פלוס החלקים של פורד לא ממש זולים.

 

מזדה 3 - כמו פוקוס (אותה פלטפורמה), קצת יותר אמינה, ועם חלפים זולים יותר.

 

טויוטה והונדה - אומנם רכבים מעולים, אבל בתקציב שלך יהיה קשה למצוא משהו לא שחוט.

 

על רכבי מנהלים הייתי מוותר בשלב הזה, בגלל צריכת דלק ועלויות אחזקה. פלוס, זה יכול להיות גירסה מוגדלת של משפחתית, ויכול להיות רכב שונה לגמרי עם צרות ברמה אחרת (כמו עם פוקוס ומונדאו).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עשרות אלפי רוסים מבוגרים לא טועים או שפשוט לא מוכנים לנסות משהו אחר ומקובעים? אני מכיר גם כאלו שקונים כל הזמן רכב מאותו היצרן, לי באופן אישי זה נראה קבעון וחוסר פתיחות. חלק אפילו רק מחליפים מדגם אחד לאותו דגם מהדור הבא.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...