Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

כולם אומרים שהונדה רכבים אמינים מאוד

יש ברשותי סיוויק 2002 במשך שנה הוצאתי עליה 10,000 שקל תיקונים

 

יש לי חבר שיש לו את האצבק 2010 רובוטית ויש לו לא מעט בעיות,

 

חבר נוסף שאמא שלו קנתה סיוויק 2014 הייתה עם לא מעט בעיות ועוד במסגרת האחריות למזלה האחריות כיסתה הכל

 

 

הונדה באמת רכב אמין? או סתם שמועות?

אני כבר לא יודע על מה לחשוב כרכב הבא, טויוטה אמין יותר?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

1. הרכב שלך ישן, מן הסתם שיהיו בעיות וזה כבר לא משנה סוג הרכב אלא איך טיפלו בו.

2. לגביי הרובוטית גם היא ישנה, אוטו בן 8-9 זה כבר לא רכב חדש, מןו הסתם שיהיו בעיות.

3. לגביי הסיויק 2014 - איזו בעיות היו לה? לא פירטת.

4. באופן כללי הסיויק נחשב רכב מאוד אמין אבל שוב, הכל תלוי איך טיפלו ברכב, האם טיפלו בזמן ובחלקים מקוריים.

 

לי היו בעבר 2 הונדה סיויק - 2004 1.6 אוטומטית דגם EX, ו 2006 צורה חדשה 1800 אוטומטית.

שתיהן היו מעולות אבל ב 2004 החלפתי בולמים שהרכב היה בן 7 וזה היה קצת יקר.

זו שקנתה ממני את הסיויק 2006 עד לא מזמן הייתי רואה אותה ואמרה לי שהיא מאוד מרוצה מהאוטו.

לחבר מהעבודה הייתה סיויק 2008 שנמכרה לא מזמן עם 250000 ק"מ ולטענתו היה נכנס לטיפול במוסך מורשה יבואן כל 15K בלי שום תקלות.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

בוא תרד מלהגיד מותג X אמין או מותג Y אמין ופשוט תנסה לבחון כל רכב לגופו, לכל יצרן יש נפילות, הונדה וטויוטה לא יוצאות דופן.

פורסם
1. הרכב שלך ישן, מן הסתם שיהיו בעיות וזה כבר לא משנה סוג הרכב אלא איך טיפלו בו.

2. לגביי הרובוטית גם היא ישנה, אוטו בן 8-9 זה כבר לא רכב חדש, מןו הסתם שיהיו בעיות.

3. לגביי הסיויק 2014 - איזו בעיות היו לה? לא פירטת.

4. באופן כללי הסיויק נחשב רכב מאוד אמין אבל שוב, הכל תלוי איך טיפלו ברכב, האם טיפלו בזמן ובחלקים מקוריים.

 

לי היו בעבר 2 הונדות - 2004 1.6 אוטומטית דגם EX, ו 2006 צורה חדשה 1800 אוטומטית.

שתיהן היו מעולות אבל ב 2004 החלפתי בולמים שהרכב היה בן 7 וזה היה קצת יקר.

זו שקנתה ממני את הסיויק 2006 עד לא מזמן הייתי רואה אותה ואמרה לי שהיא מאוד מרוצה מהאוטו.

לחבר מהעבודה הייתה סיויק 2008 שנמכרה לא מזמן עם 250000 ק"מ ולטענתו היה נכנס לטיפול במוסך מורשה יבואן כל 15K בלי שום תקלות.

 

הרכב שלי ישן אבל כל כך הרבה טיפולים זה ממש הזוי

גיסי עם קורולה שנת 2000 לא החליף בורג וגם לא ממש טיפלו בה, כשהוא קנה אותה הוא טיפל ב 2500 שקל ומאז שום בעיות, רק אצלי הם ממשיכות ולא עוצרות כבר הגעתי ל 10 אלף שקל טיפולים וזה כולל החלפת גיר ועוד עשיתי הרבה פחות קמ ממנו

לגבי הרובוטית 9 שנים זה כלום בשביל רכב אמין, אמינות דורשת הרבה יותר! יש רכבים בשנות ה 2000 המוקדמות בלי כל הבעיות שהיו לו, והיו לו לא מעט, המבורגת עם הסיוויק 2014 לא יודע מה היה לה אבל חבר שלי סיפר לי שהיה טיפולים סביב ה 4000 שקל

זה נשמע לי מוגזם

פורסם

יש לי חבר עם סיויק 2010 פרטית,112000ק"מ,הרכב מטופל רק במוסכי הונדה.

 

היו לו להפתעתי לא מעט בעיות,מהחלפת הפיקוד של ה ABS,תקלת חשמל,הרכב היה ננעל לבד גם אם לא רצה,מנגנון קיפול מראת צד התקלקל,פתחי מיזוג נשברו,תושבות מנוע מוחלפות בתדירות גבוהה,רעשים מהגיר.

פורסם
בוא תרד מלהגיד מותג X אמין או מותג Y אמין ופשוט תנסה לבחון כל רכב לגופו, לכל יצרן יש נפילות, הונדה וטויוטה לא יוצאות דופן.

ממש לא! כל יצרן ידוע באמינות שלו ויש כאלה חברות יש להם בעיה ספציפית בדגם אבל לא הופך את כולה לבעיה

אני מתאר בעיה של חברה מסויימת במגוון רכבים שלהם ולכן אני שואל לגבי האמינות שלהם

קח את פגו למשל, זה לא רכב שהיית נוגע בו נכון? וזה לא משנה איזה רכב שלהם, פשוט יצרן בעייתי!

פורסם
יש לי חבר עם סיויק 2010 פרטית,112000ק"מ,הרכב מטופל רק במוסכי הונדה.

 

היו לו להפתעתי לא מעט בעיות,מהחלפת הפיקוד של ה ABS,תקלת חשמל,הרכב היה ננעל לבד גם אם לא רצה,מנגנון קיפול מראת צד התקלקל,פתחי מיזוג נשברו,תושבות מנוע מוחלפות בתדירות גבוהה,רעשים מהגיר.

 

אתה מבין זה מוזר לי

הרבה אומרים שהם אמינות מאוד ומצד שני אני שומע על הרבה תקלות

פורסם

אף רכב לא נקי מתקלות.

גם לא יונדאי שכל עמישראל רץ לקנות, ממש לא נקיים מתקלות.

ואיך רוני אהרנוביץ פעם אמר, עד שהיצרנים לא יסכימו לנו לראות נתוניפ מהמחשבים שלהם על איזה תקלות נפוצות יש לכל דגם, לא נדע לעולם איזה רכב אמין ואיזה לא.

פורסם

מנסים להסביר לך שאחרי הסטיגמה, שלעיתים מוצדקת, יש עניין מאוד משפיע של אופן טיפול ותחזוקת רכב וזה פקטור משמעותי. הסיוויק נחשבת ליחסית אמינה ויש לה מעט מחלות שמאפיינות אותה.. זה לא הופך אותה ללא אמינה!

לגבי הדוגמא שנתת על פיג'ו, זה די מסביר שאתה מונחה סטיגמות ומדבר לא לעניין.

אני מכיר לא מעט פיג'ו שטופלו כהלכה והוכיחו אמינות מופתית! אחת מהן של אבי שכבר עומדת על 650,000 עם גיר, בולמים, מתלים מקוריים. המנוע שרד 550,000 !!

פורסם

לחבר טוב יש סיטרואן C5 שנת 2002 לדעתי כבר היגיעה ל 300000 ק"מ, הוא יד ראשונה, מנוע וגיר מקוריים, הרכב ניראה ונוסע כמו חדש.

לפי רשת האינטרנט הוא כבר היה אמור להחליף כמה פעמים מנוע וגיר.

 

תלוי איך טיפלו ברכב וגם כן, הרבה מזל.

פורסם

לכל יצרן יש רכב לימוני פה ושם, אולי זה מה שקרה עם הסיוויק 2014.

למיטב ידיעתי (מחבר שהייתה לו סיוויק), רכבי הונדה אמינים יחסית, אבל מחירי טיפולים וחלפים מאוד יקרים.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם

מחילה.

החלפים ביונדאי למשל לא פחות יקרים.

לפחות לא ב i20 אם אני משווה לסיויק שהיו ולג'אז הנוכחית.

גם בהשוואה למכוניות מקונצרן vag שהיו לי אין יצרן שחלקי החילוף שלו זולים.

זו אגדה.

פורסם

לפי דעתי, כן, טויוטה אמין יותר, ו הרבה יותר (אמינות), תשאל במוסכים לגבי אמינות אין טוב מזה, אל תסתכל על רכבים שעברו ליסינג חברות וכמה ידיים, אלה רק על פרטיות יד 1.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

לחבר מהעבודה הייתה אוריס הייבריד. הוא לא מפסיק לקלל את האוטו הזה בגלל תקלות שהיו לו.

זה אומר שזה רכב גרוע? שלומדים מהפרט על הכלל?.

 

עד שהיצרנים לא יתנו לנו גישה למחשבים שלהם לא נדע בוודאות.


×
×
  • תוכן חדש...