Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ממש לא! כל יצרן ידוע באמינות שלו ויש כאלה חברות יש להם בעיה ספציפית בדגם אבל לא הופך את כולה לבעיה

אני מתאר בעיה של חברה מסויימת במגוון רכבים שלהם ולכן אני שואל לגבי האמינות שלהם

קח את פגו למשל, זה לא רכב שהיית נוגע בו נכון? וזה לא משנה איזה רכב שלהם, פשוט יצרן בעייתי!

לא הם לא יצרן בעייתי.

זה רכב שאני הייתי "נוגע בו" בכיף! (הרכב הבא שלי יהיה כנראה 208, בהנחה שארכוש אותו בעצמי)

מעניין, אצל הגרמנים במכירות, קונצרן PSA שני למכוניות הגרמניות בנושא המכירות. חברות ההשכרה באירופה מחזיקות פג'ו, אני מניח שחברת השכרה לא רוצה רכב בעייתי שיגרום לה צרות ונזקים מול שוכרים עתידיים פוטנציאליים, נכון?

 

הדגמים האחרונים של פג'ו לא ידועים כבעייתים ברוב המקרים, ה-108 מיוצרת בשיתוף פעולה עם טויוטה, שאר הדגמים גם לא נחשבים בעייתים, אני לא רואה כאן בעיות בפורום וגם לא מחוץ לו. יש כאן מישהו שדיווח על 308SW שעברה מעל 200 אלף ק"מ בלי תקלות, רק טיפולים.

 

יש גם לא מעט פג'ו פרטנר וסיטרואן ברלינגו (אותו רכב למעשה) שמסתובבות בארץ, משמשות כרכבי עבודה, משתמשים בהן בצבא, עושות את העבודה היטב.

יש גם פג'ו ישנות שמסתובבות על כבישי ישראל, בעיקר דגמים כמו 106, 206 וכו'. אז כנראה שהיצרן לא בעייתי כמו שאתה מציג אותו, ואני נוטה לשער שאתה באופן אישי מעולם לא החזקת פג'ו או רכב צרפתי אחר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי שהגעתי לשורה הזאת כבר לא היתי צריך להמשיך לקרוא את השרשור. :lol:

אבל מה לעשות שהסקרנות הורגת.

קח את פגו למשל, זה לא רכב שהיית נוגע בו נכון? וזה לא משנה איזה רכב שלהם, פשוט יצרן בעייתי!

 

היתה לי סיוויק כל כך אמינה שגם אחרי שהבדואים גנבו ופירקו אותה, היא המשיכה לנסוע.

היתה לי פיג׳ו שהיתה מתפרקת בסיום כל נסיעה ובכל שבת פירקתי והרכבתי לה את המנוע ואת הגיר.

כל כך לא אמינה שהחלפתי אותה בסיטרואן, בתא הכפפות אני מחזיק דבק מגע למקרה והרכב יתחיל להתפרק בנסיעה.

 

תתנער מהסטיגמות ותבחן כל רכב לגופו.

המידע היום זמין, כך שכאשר תחפש את הרכב הבא, מציע שתתמקד בדגם ולא ביצרן ותחפש אם יש בעיה אופיינית או סדרתית.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
היי חברים

כולם אומרים שהונדה רכבים אמינים מאוד

יש ברשותי סיוויק 2002 במשך שנה הוצאתי עליה 10,000 שקל תיקונים

 

 

הרכב אמין בכללי אבל יש לו כמה מחלות.

 

אני מניח שהחלפת בוקסות במשולשים קידמיים, מדחס מזגן, חיישני חמצן, מנועי נעילה מרכזית בדלתות, יש לך רעש של גומי חורק בסיסוס ההגה וריפוד התקרה נופל.

 

כל התקלות האלו לא קשורות לאופן הטיפול באוטו.

 

 

פורסם
לפי דעתי, כן, טויוטה אמין יותר, ו הרבה יותר (אמינות), תשאל במוסכים לגבי אמינות אין טוב מזה, אל תסתכל על רכבים שעברו ליסינג חברות וכמה ידיים, אלה רק על פרטיות יד 1.

אם אתה סבור שמוסכניקים נקיים מסטיגמות ודעתם היא ממצא מבוסס באופן אובייקטיבי, אתה טועה. הם מכירים טוב יחסית את המכוניות בהם הם מטפלים, את האחרות הם מכירים בעיקר מסיפורים בבראנז'ה וכמובן שיש להם ענין לשמר מוניטין של יוקרה וידע מקצועי, מה שאין לך או לי נניח, ולכן ידאגו להתיישר עם מה שרווח בענף, מה שמשמר ומטפח סטיגמות יותר טוב מזבל אורגאני משובח. אין דבר כזה מותג אמין ואחר שאינו, אצל כל יצרן ישנם דגמים שסובלים מ"פשלות" אתה מזהה אותן באופן ברור כשאתה שומע על ריקולים, למיטב זכרוני גם לטויוטה היו לא מעט מאלו.

פורסם

בבעלותי סיוויק 2010 כשנה וחצי ואני יכול להגיד שהיא יחסית אמינה.

אני יודע להגיד שאצל הבעלים הקודמים הוחלפו תושבות מנוע אבל מעבר לזה לא היו בעיות כלשהן.

רק לאחרונה החלפתי פיקוד ABS, צינור של אחד מהבלמים שהיה תקול והיה לרכב נקישות בהגה (מחלה ידועה בדגם)

 

מעבר לבעיות האלו (לא זול התיקון), לא היה משהו מיוחד.

למעט החלפת פיקוד ABS, כל השאר זה או בלאי או תלוי באופן בו אתה נוהג.

Peugeot 208 GTI 2014

פורסם (נערך)

אני החזקתי בשלוש שנים האחרונות 2 סיוויק מהדור השמיני (2006-2012)

למעט בלאי שוטף לא היו שום בעיות, אחת מהם עם 200,000 ק"מ, היא אמנם לא אצלי(נמכרה עם 180k ק"מ) אבל מכיוון שנמכרה לשכן אני יודע מה קורה איתה , וגם הוא נהנה מאמינות גבוה

עריכה אחרונה על ידי Krd
פורסם

סיויק 2004 שהייתה לי לפני שנה וחצי היה הרכב הכי פחות אמין שהיה לי והיו לי רכבים ישנים ממנה. אומנם לא היו לי בעיות עם הגיר והמנוע אבל כמעט כל דבר מסביב התפרק והתפגר.

 

לדעתי מוניטין האמינות של הסיויק נשען בעיקר על חסד הנעורים של הדגמים משנת 90-00 שאכן היו בעלי מינות מופתית ויכלת לסבול התעללויות קיצוניות. אפילו בעליי סיויק של השנים האחרונות יגידו שהם לא קנו את הסיוויק בגלל שהיא אמינה. יותר בגלל הפוזה, ה''ביצועים'' והעיצוב.

פורסם

לי הייתה סיוויק 2003. זה היה לפני די הרבה שנים, קניתי אותה עם 70 אלף ק"מ.

 

גם היו לא מעט תקלות. לא פחות מברכב צרפתי עם ק"מ גבוה יותר שהחזקתי במקביל.

 

 

פורסם

אבא שלי החזיק סיוויק 2005,שנרכשה מאלבר (ליסינג לרכב בן 2.5 עם 70,000 ק"מ)- כמעט ללא תקלות (טוב נו מצבר) במשך 3 שנים.

לי כרגע יש סיוויק 2013 שנקנתה מיד 1 פרטית וחוץ מחיישן אוויר של אחד הגלגלים -8 חודשים ב"ה שקט מוחלט (שוב לא מתייחס לבלאי של בלמים וצמיגים שאת זה יש בכל רכב או לטיפול שנתי כזה או אחר שהרכב עבר).

האמת שצריך לא מעט מזל ואני יכול לספר על כך בהרחבה אבל מי שיקרא את שרשור הסיכום על הרכב האחרון שלי יבין שרכב שנחשב על פניו כ"אמין" הפך ללימון וזה עוד לא מעט לפני שגירד את ה 100,000 ק"מ בסקאלה.

יחד עם זאת,בסיוויק הישנות יותר 2001-4, היו לא מעט תלונות על הגיר האוטומטי שהתפגר באיזור ה 180-200 אבל את המחלה הזו היתה גם במאזדה לאנטיס (בנוסף לרדיאטור שנוטה להתפוצץ בה) וגם היא נחשבה אמינה.

את הדגם משנתונים 97-00 עדיין רואים הרבה מאוד על הכביש- הרכבים הללו אמינים ועמידים אבל שוב-תלוי באופן התחזוקה של הנהג כי אלו בכל זאת רכבים שנושקים כבר לאיזור ה 20.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
180-200 לגיר אוטומאט זה להתפגר?

יחסית למרצדס,שיש כאלו שגם ב 500,000 היה עדיין המקורי זה "התפגר".

יחסית למשפחתומטית ממוצעת- סביר-היתה לי מיצובישי לנסר שהגיר בה החזיק לפחות עד המכירה (185,000) ק"מ ושרד על אף נזילה מהגיר,שלא ידעתי שקיימת והתגלתה במקרה (באמצע אחת העליות של חיפה הרכב הידרדר משמעותית והיה צריך מאמץ גדול כדי שיעלה, למחרת הגיע אחר כבוד למוסך ושם נאמר שהנזילה היא ממחזיר שמן פנימי של הגיר- הוספתי שמן גיר והרכב נסע עוד חצי שנה עד שנמכר)והיתה דייהטסו אפלאוז,שבה הגיר שבק חיים באיזור ה 140,000 קמ וגטס מהשכרה(שאמנם לא משפחתומטית) שהגיר האוטומטי שלה התחיל כבר ב 68,000 לעשות קונצים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מנוע וגיר זה לא המכלולים היחידים שיכולים להתפגר ולעלות לא מעט .

כמו ביונדאי i20 שהייתה לי שרשרת של תקלות שביחד הצטרפו לאלפי שקלים ועברו מחיר של החלפת גיר.

עם זאת צריך לזכור שהרכב שלי עבר 240000 ק"מ והיה בעברו ליסינג, אז האמינות סבירה.

 

רכב זה הרבה מזל.

פורסם (נערך)

אני בעל סיוויק 2016 אוטומט שהוצאתי אותה מהחברה מהניילונים וכיום אני עם 35000 קמ

0 תקלות בינתיים

אם יש משהו שאני יכול להצביע על חיסרון זה צריכת דלק גבוהה לדעתי

אני הגעתי לסיוויק מרנו מגאן דיזל לכן לדעתי סיוויק אוכלת הרבה דלק

החודש הזה דלקתי 3 פעמים

חוץ מזה אחלה רכב , אבל יש מצב שאני אמכור את הרכב כי אני מעוניין ברכב יותר חסכוני

אני גר באזור השרון ונוסע הרבה לדרום אז מבחינתי זה פקטור , כרגע חושב על chr של טויוטה או נירו עדיין מתלבט

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ramos7626
פורסם
אני בעל סיוויק 2016 אוטומט שהוצאתי אותה מהחברה מהניילונים וכיום אני עם 35000 קמ

0 תקלות בינתיים

אם יש משהו שאני יכול להצביע על חיסרון זה צריכת דלק גבוהה לדעתי

אני הגעתי לסיוויק מרנו מגאן דיזל לכן לדעתי סיוויק אוכלת הרבה דלק

החודש הזה דלקתי 3 פעמים

חוץ מזה אחלה רכב , אבל יש מצב שאני אמכור את הרכב כי אני מעוניין ברכב יותר חסכוני

אני גר באזור השרון ונוסע הרבה לדרום אז מבחינתי זה פקטור , כרגע חושב על chr של טויוטה או נירו עדיין מתלבט

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מעניין דווקא חשבתי על הדגם הזה, מה אתה יכול לספר עליו וכמה הצריכה שלו באמת בעירוני ובין עירוני

פורסם

מהיכרות עם כמה סיוויקים:

2004 יד ראשונה עם 171 אלף, רק בוקסות משולשים התייבשו (בשנים האחרונות)

2004 יד ראשונה עם 115 אלף, שום דבר מלבד טיפולים שוטפים (למרות שהרכב עבר מספר מכות ותיקוני צבע, זה לא קשור לדגם אלא לעובדה שנוהגת בו בת 70+)

2003 יד ראשונה, לא זוכר כמה קמ, שום דבר

2010 יד ראשונה עם 160~ אלף - שום דבר.

2010 יד ראשונה עם 190 אלף - שום דבר, תושבת מנוע מתחילה להרעיש.

 

בשום דבר אני מתכוון מלבד טיפולים שוטפים או חלקי גומי שמתחילים להתייבש.


×
×
  • תוכן חדש...