Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תיראה בגדול זה הולך ככה.

אמינות הבסיסית של הדגם והמכלולים>איך נהגו ברכב או/וגם איך טיפלו ברכב.

למשל כך רכב מסוים שנחשב לאמין. כך נהג בור וחסר סבלנות שלא מרחם על התיבת הילוכים ונותן קיק דאונים מיותרים ומעביר בין R ל-D במהירות לפני שהרכב הספיק לעצור, סביר להניח שהוא ידרש לשפץ את הגיר מוקדם יותר מנהג סביר יותר. על נהיגה על פסי האטה/שיבושים אני לא ארחיב אבל זה אותו עיקרון.

לגבי "איך טיפלו ברכב" לא חסר נהגים שמדלגים על טיפולים ונוסף על כך לא מעניין אותם לבדוק פעם ב.. את מפלס השמן ונוזל הקירור. חמור מכך אלו שמודעים לנזילת נוזל קירור ומוסיפים מי ברז ולא מתקנים את הנזילה ובסוף נתקעים בצד הדרך. עניין אמינות הבסיסית, כמה שאיך נוהגים ברכב ואיך מטפלים בו בסופו של דבר איך שהיצרן תכנן את הרכב די קובע ואי אפשר להתחמק מכך. לא חסר כאן דוגמאות על רכבים עם גירים מתפגרים ומערכות קירור שלא מחזיקות מעמד בכבוד.

 

לעניין הסיוויק שלך, לא יודע יותר מידי על הדגם הזה אבל אישית מכיר אדם אחד שהיה לו סיוויק 95 ידנית והגיע איתה ל400K קילומטר (לא יודע מה הוא החליף בה במשך השנים).

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תיראה בגדול זה הולך ככה.

אמינות הבסיסית של הדגם והמכלולים>איך נהגו ברכב או/וגם איך טיפלו ברכב.

לעניין הסיוויק שלך, לא יודע יותר מידי על הדגם הזה אבל אישית מכיר אדם אחד שהיה לו סיוויק 95 ידנית והגיע איתה ל400K קילומטר (לא יודע מה הוא החליף בה במשך השנים).

יש את הסיפור על הסטטיסטיקאי שטבע בתעלה שעומקה הממוצע היה 30 סנטימטרים. הסטטיסטיקה לא משנה לרכב הפרטי שלך.

הידניות 95-6 אם שמרו עליהן היטב הם רכבים אגדיים, רקטות בתאוצת הביניים, נוחות בשיוט וכיפיות. החזקתי כזו שקניתי יד שניה 7 שנים ללא תקלות משמעותיות (מאוורר מזגן, כאלה), הגיעה ל-180K ומישהו טיטל אותה ליד לטרון. תנצב"ה. אמא שלי נוסעת על סיוויק 96, יד ראשונה אם לא אכפת לך, וגם שם שום דבר חוץ מטיפולים ולא רוצה לשמוע על להחליף.

ט י פ ו ל י ם. ברוך פרג בטיפול הראשון שם לי נוזל קרור שעלה 120 ש"ח חשבתי שהוא עובד עלי הראה לי את המיכל הונדה אוריגינל (מגרמניה משום מה) אמר לי, זה אוטו רגיש תהיה טוב אליו יהיה טוב אליך. וכך היה. מאבא שלי למדתי: הנוזלים הכי טובים, חלפים מקוריים, מוסכניק אמין שסומכים עליו גם אם טיפולים קטנים אתה עושה לבד, והחיים יפים.

גם ה-CRV דור 2 שלי, שאצל אחרים לעיתים סובל מתחזוקת שבר, זוכה לטיפולים ברמה ++ ונותן בהתאם. הרכב תענוג שלא להאמין. 215K עד היום שלוש תקלות: צינור לחץ שמן הגה (הוחלף למקורי בעלות 1400 ש"ח לפני עבודה, כמעט כולם שמים משופץ בחצי הכסף וככה זה נראה), מאוורר רדיאטור, ומשום מה - זה די נדיר - משאבת דלק, שגם הוחלפה למקורית. זהו, רכב בן 16. בטיפול האחרון למשל החלפתי שמן אקסל, 90% לא היו טורחים. אבל מה? מתי שהוא כל זה מורגש.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום


×
×
  • תוכן חדש...