Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחר חיפוש בפורום נותרתי ללא מענה בקשר לרכב שעומד על הפרק - רנו מגאן אסטייט 2016 1.2 טורבו בנזין.

אני נמצא עוד בשלבי הגישושים ואיני סגור על הרכב.

 

הצורך שלי הוא ברכב שמתאים ל2 נפשות + 1 שבדרך בעז"ה.

 

בהתחלה הייתי סגור על קליאו אסטייט ובדגש על הדיזל (מספיק גדול?) אך אין הרבה כאלה למכירה ובמהלך חיפושיי נתקלתי במגאן.

 

הרכב של הפרק עלה לכביש ב09/2016 כך שעדיין באחריות ועם ק"מ נמוך מאוד.

 

הרכב נכנס בתקציב ולא הרבה יותר יקר בהקליאו, מה דעתכם על רכב זה?

 

חשוב לנו שהרכב יהיה בטוח, בטיחות אקטיבית אינה קייימת בשנתונים אלה ובתקציב זה, למעט מובילאיי.

אז הדגש הוא על בטיחות פאסיבית.

 

חשוב לנו שהרכב יהיה זריז יש במשפחה רנו קליאו 1.2 והרכב מרגיש דומה אליו מבחינת ביצועים אך זה מנסיעת מבחן קצרה מאוד, מה דעתכם?

 

חשוב לנו אמינות כמובן אין לי שום דעות קדומות על צרפתיות ברשות המשפחה C4 שאינה מאכזבת בסעיף זה (טפו טפו).

 

עלויות אחזקה גם חשובות לנו, איך עלויות הטיפולים, חלפים, ביטוח?

 

תודה מראש לעוזרים, יונתן.

פורסם

אותו מנוע וגיר כמו בקליאו.

לי הייתה בבית את גרסת הדיזל, ולא הייתה שום תקלה במשך 107 אלף קמ, ואז היא חזרה לליסינג.

בקליאו היו כמה מקרים של החלפת מוח גיר באזור ה40 50 אלף קמ.

פורסם
תבדוק גם פג׳ו 308 סטיישן עם מנוע 1.2 טורבו

 

מה היתרונות של ה308 על גבי המגאן?

 

יואב, האם שווה לחכות ולמצוא מגאן דיזל ?

גרסת הבנזין לא ממולצת?

פורסם

גרסת הבנזין בסדר גמור אך גרסת הדיזל מוצלחת יותר.

הפיג׳ו מרווחת יותר עם נוחות נסיעה עדיפה ויש לה גיר אוט׳ פלאנטרי מוצלח לעומת רובוטי כפול מצמד ברנו (שבשנתונים מסוימים, מחשב הגיר החזיר נשמתו מוקדם מהצפוי).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

גרסת הדיזל עדיפה מבחינת חסכון בדלק, אבל המנוע בנזין בסדר גמור.

את המגאן דיזל החליף קנגו בנזין עם אותה יחידת הינע(1.2 בנזין רובוטית כפולת מצמדים) ובהחלט מורגשת הירידה בטווח והתדלוקים התכופים יותר. אבל בתור יחידת הינע ואם הגיר לא מרתיע אותך מבחינת אחזקה אז הבנזין גם סבבה.

פורסם

אני הייתי בטוח שאני קונה גרסת הדיזל של רנו,

העדיפות שלי הייתה לרנו פלאונס אך גם מגאן סטיישן וקליאו סטיישן על הפרק.

האם שווה להמתין ללוגם סולר טוב או שגרסת הבנזין טובה דיו?

×
×
  • תוכן חדש...