Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אין שרשורים על אופל אסטרה 2018


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה לא קונים ?

כי הרכב לא שומר מחירון, אנשים לא רוצים להתחייב ל5-7 שנים לרכב ואחרי זה לנסות למכור רכב במחיר רצפה.

 

מדויק!

זו הסיבה ה(כמעט) יחידה. הרכב לא נופל בהרבה מאף מתחרה, בטח לא בפער כזה שמצדיק מכירות אפסיות בשוק הפרטי. וכך הגלגל הזה ממשיך, השוק שלה חלש אז אין מכירות אז השוק חלש וכן הלאה. וחבל, רכב טוב מאוד

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

היבואן שלהם מזלזל בשיווק של הרכבים, איפה הקרוסלנד וגרנדלנד? 2 רכבים בסגמנטים תחרותיים מאוד, אבל הם נמכרות במספרים כאילו היו מזארטי ולא רכב עממי.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
יבואן ויצרן לא מרוויחים? אתה בטח מתכוון שמרוויחים פחות.
שהיצרן יכול לבנות על אותו פס ייצור ובאותו עלות קרוסאובר ואח"כ למכור אותו בעשרים אחוז יותר, אז הוא מפסיד כסף.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

היבואן טיפש, כמעט הפסידו עסקה איתי בגלל כמה שקלים. אחרי שבאתי ללכת חזרו אלי עם מבוקשי. אמנם לא אסטרה אבל עדיין אופל

Opel Adam S 2017

פורסם

הסיבה העיקרית היא השוק. הרכב נמכר ב 99K במבצעי 0 קילומטר שונים שזה באמת מחיר מדהים לרכב משפחתי אמיתי, גם אם נעדר מערכות הבטיחות (לא בדקתי). הדור הקודם סבל מגיר בעייתי ונדמה לי שהוא שופר משמעותית בנוכחי, ונוסיף לזה שהרכב ירד 200 קילוגרם וזכה במכונית השנה באירופה כשיצא. אישית אני חושב שזו קניה מעולה למי שלא חושש ממכירה בהפסד אחרי כמה שנים ואף פחות מכך. האסטרה נראית מצוין (למרות שה GTC בדור בקודם נראתה טוב יותר) ומציעה הרבה יותר מרכבים אחרים במחיר כזה. לא תמצא גולף במחירים האלו.

×
×
  • תוכן חדש...