Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם לי יש ורסו 2016 ומצטרף למה שנאמר. המזגן קיים רק מקדימה אבל מקרר מאוד מהר גם לאחורה. "בתא הנהג" בזמן שהשמש "פועלת" מאוד חם, כנראה בגלל זווית לא מוצלחת של לוח השעונים שמקרין את החום אל הנהג (שמעתי את זה גם מאחרים בעלי וורסו).

אני נוסע 80% בתוך העיר וממוצע הדלק שלי הוא 9.3.

בתוך העיר אני בד"כ מגיע לבערך 8.5 לליטר ומחוץ לעיר בסביבות ה-12 (רכב ליסיניג, אני ממש לא מנסה לחסוך בדלק אבל גם לא משתולל).

אחי עם מאזדה 5 מספר על צריחת דלק (הטעות בכוונה) של בערך 6 ק"מ לליטר.

תודה.

 

אם זה מצב צריכת הדלק .. האם היית חושב להחליף את הרכב לטובת למשל סיטרואן c4 בעלת צריכת דלק נמוכה הרבה יותר ? (בהנחה כמובן שהיית רוכש רכב ולא משתמש בליסינג).

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דיזל - כן, בתנאי שרוב הנסיעות מחוץ לעיר וקילומטראז' שנתי גבוה. בנסיעות עירוניות רכבי טורבו דיזל עם מסנן חלקיקים מקבלים בלאי גבוה.

גם ירידת ערך יותר גבוהה של סיטרואן מקזזת חיסכון בדלק.

לגבי תקלות אני לא אומר כלום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
דיזל - כן, בתנאי שרוב הנסיעות מחוץ לעיר וקילומטראז' שנתי גבוה. בנסיעות עירוניות רכבי טורבו דיזל עם מסנן חלקיקים מקבלים בלאי גבוה.

גם ירידת ערך יותר גבוהה של סיטרואן מקזזת חיסכון בדלק.

לגבי תקלות אני לא אומר כלום.

כל העניין זה התקלות ;-)

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

לא רשמת איזה דגם של סיטרואן על הכוונת שלך.

בכל מקרה, לרכב טורבו פוטנציאל לתקלות יקרות יותר גדול, בלי קשר למוצא הרכב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הכוונה לסיטרואן בכללי ...

 

מכל מה שאני קורא בזמן האחרון אני מגיע למסקנה שהורסו הכי אמינה אבל הסיטרואן הכי חסכונית בדלק (כמעט פי 2 בנתונים יבשים..)

 

האם זה נכון ?

והאם באמת כדאי להעדיף סיטרואן על פני ורסו ?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

הייתי מציע לך לבדוק קודם כל שאתה בכלל מתחבר לסיטרואן.

העיצוב הפנימי שונה לגמרי מכל מה שאתה מכיר והכל דורש התעסקות רבה (הפעלת המזגן מתוך המולטימדיה וכדו').

באחד מהשירשורים שהיו כאן בימים האחרונים טענו שהמושב לא כ"כ נוח לנסיעות ארוכות.

 

אני כן יודע לומר שבנסיעה אתה מרגיש (פסיכולוגית) מרווח ענק וזאת בגלל החלונות הענקיים וזה פלוס ענק (תרתי משמע).

פורסם
תודה.

 

אם זה מצב צריכת הדלק .. האם היית חושב להחליף את הרכב לטובת למשל סיטרואן c4 בעלת צריכת דלק נמוכה הרבה יותר ? (בהנחה כמובן שהיית רוכש רכב ולא משתמש בליסינג).

 

אני בעוד חודשיים אמור לסיים עם הוורסו וכבר התחלתי לחפש יורשת מתאימה.

מאחר ואמינות ושמירת ערך לא מעניינות אותי, חשבתי די ברצינות על הספייסטורר מתוך הבנה שאני אתרגל במשך הזמן למוזרויות.

אבל כנראה שאני לא אקח אותה בסוף בגלל שבגרסה הנמוכה אין בכלל מערכות בטיחות (אפילו לא מצלמת רוורס...).

 

כרגע אני חושב די ברצינות על האאוטלנדר (לא שיש הרבה אופציות בטווח מחירים הנמוך)

פורסם
אני בעוד חודשיים אמור לסיים עם הוורסו וכבר התחלתי לחפש יורשת מתאימה.

מאחר ומינות ושמירת ערך לא מעניינות אותי, חשבתי די ברצינות על הספייסטורר מתוך הבנה שאני אתרגל במשך הזמן למוזרויות.

אבל כנראה שאני לא אקח אותה בסוף בגלל שבגרסה הנמוכה אין בכלל מערכות בטיחות (אפילו לא מצלמת רוורס...).

 

כרגע אני חושב די ברצינות על האאוטלנדר (לא שיש הרבה אופציות בטווח מחירים הנמוך)

תודה.

 

אתה מתכוון לאאוטלנדר חדשה או שנים קודמות ?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

אין דבר כזה סיטרואן כללי.

אם זה לפני 2014, עם גיר רובוטי ומנוע בעייתי - אל תיגע ברכב הזה.

עזוב נתונים יבשים. פיקאסו 1.6 טורבו בנזין יותר חסכונית מאשר ורסו ב 20% גג. ירידת ערך יותר גדולה מוחקת חסכון בדלק בנסיעה ממוצעת. פיקאסו טורבו דיזל 2014, ובמיוחד עם מנוע 2000 סמ"ק זה משהוא אחר. רכב חזק, חסכוני ואמין ( להוציא בעית מיכל אוריאה שזקוק לטיפול אצל היבואן, במסגרת האחריות/ ריקול ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אין דבר כזה סיטרואן כללי.

אם זה לפני 2014, עם גיר רובוטי ומנוע בעייתי - אל תיגע ברכב הזה.

עזוב נתונים יבשים. פיקאסו 1.6 טורבו בנזין יותר חסכונית מאשר ורסו ב 20% גג. ירידת ערך יותר גדולה מוחקת חסכון בדלק בנסיעה ממוצעת. פיקאסו טורבו דיזל 2014, ובמיוחד עם מנוע 2000 סמ"ק זה משהוא אחר. רכב חזק, חסכוני ואמין ( להוציא בעית מיכל אוריאה שזקוק לטיפול אצל היבואן, במסגרת האחריות/ ריקול ).

לאיזה דגם ספציפית אתה מתכוון ? (יש להם איזה 7 תתי דגם ..)

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

מהמומלץ יותר:

טורבו דיזל 2000

טורבו דיזל 1.6

טורבו בנזין 1.6

כולם החל משנת 2014!

לא משנה מה רמת האבזור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מהמומלץ יותר:

טורבו דיזל 2000

טורבו דיזל 1.6

טורבו בנזין 1.6

כולם החל משנת 2014!

לא משנה מה רמת האבזור.

תודה.

אתחיל לבדוק.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם
מהמומלץ יותר:

טורבו דיזל 2000

טורבו דיזל 1.6

טורבו בנזין 1.6

כולם החל משנת 2014!

לא משנה מה רמת האבזור.

שבוע טוב חברים.

 

בדקתח את הרכבים הנ"ל.

לצערי המחירים שלהם מתחילים ב 65 אלף , והתקציב שלי מוגבל ל 50 אלף.

 

למישהו יש רעיון ?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...