Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי טוטאלוס למאזדה 5 (נהג ממול שהתעסק עם הפלאפון, אין נפגעים...) צריך להביא כלה חדשה.

תקציב סביב ה60k.

דרישות התפקיד: 1. בטיחות( אז בלי דאצ'יות למיניהם..)

2. אמינות

מרפרוף קל האפשרויות שצצו הם טויוטה ורסו, מאזדה 5, c4, 5008. כששתי האחרונות נראה לי שלא משהו עם אמינות..

ורסו תגיע עם שנתון נמוך/קילומטראז גבוה ביחס למאזדה.

אשמח מאוד לעצות, הצעות ורעיונות נוספים..

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

5008 ו-c4 פיקאסו דור קודם ממש לא מומלצות (מנוע בעייתי מאוד).

 

לעומת זאת, בתקציב הזה זה קצת לחוץ אבל c4 חדשה מ-2014 תהיה כנראה אמינה באופן סביר. לא שעשר שנים קדימה לא תהיה אף תקלה, אבל לא תיכנס כל חודש למוסך.

 

מכיוון שמדובר ברכב חדש אפשר להניח שהבטיחות הפאסיבית שלו עדיפה בסבירות גבוהה, ואם תמצא את גרסת האקסקלוסיב תקבל גם בטיחות אקטיבית ואבזור.

 

המאזדה תהיה כנראה ההימור הכי בטוח פה מבחינת אמינות אבל היא גם תהיה הכי צפופה ולא חסכונית. עניין של סדרי עדיפויות.

 

רעיון נוסף, אם אתה לא נוסע הרבה (בגלל צריכת דלק גבוהה) גרנד סניק בנזין, עם מנוע וגיר של קשקאי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

הורסו והמזדה הם בערך אותו מחיר ואותו קמטראז...

 

השאלה מה עדיף מבין השניים ?

(אם לקחת בחשבון שהורסו חסכונית יותר מהמזדה)

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

אני לא יודע בכמה טויוטה יותר חסכונית - אצלי זה 1:10.5 ק"מ לליטר (לפי מחשב הרכב, כאשר 60% נסיעות מחוץ לעיר).

לטויוטה יתרון בשורה השניה ( 3 מושבים נפרדים וכמעט שווים ברוחב שזזים על מסילה ). למאזדה זה 2.5 מושבים. אבל במאזדה פחות צפוף לרגליים בשורה השלישית.

תראה מה יותר חשוב לך ותראה גם איזה רכב במצב יותר שמור ומטופל. הנתונים היבשים זה לא הכל.

האמינות הכללית די דומה בשני הרכבים ( טובה מאוד ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני לא יודע בכמה טויוטה יותר חסכונית - אצלי זה 1:10.5 ק"מ לליטר (לפי מחשב הרכב, כאשר 60% נסיעות מחוץ לעיר).

לטויוטה יתרון בשורה השניה ( 3 מושבים נפרדים וכמעט שווים ברוחב שזזים על מסילה ). למאזדה זה 2.5 מושבים. אבל במאזדה פחות צפוף לרגליים בשורה השלישית.

תראה מה יותר חשוב לך ותראה גם איזה רכב במצב יותר שמור ומטופל. הנתונים היבשים זה לא הכל.

האמינות הכללית די דומה בשני הרכבים ( טובה מאוד ).

יש לך טויוטה ורסו ? אם כן , איזו שנה ?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

שלי 2016. אבל בגדול זה אותו הרכב ( עם שינויים קטנים החל מ- 2013 , בעיקר שיפור בבידוד רעשים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלי 2016.
תודה.

 

ואתה אומר שצריכת הדלק לא משהו ?

 

בגלל שמכל מה שקראתי לאחרונה (וקראתי המון) היה רשום שוורסו יחסית חסכונית וצריכה לעשות 1/11 בעיר ומחוץ לעיר סביב 1/16.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

רשמתי לך מה צריכת דלק אמיתית.

זה רכב בנזין 1.8 אוטומטי , לא סופר מיני. צריכת דלק של ורסו דומה לרכבים משפחתיים 1.6 אוטומט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
רשמתי לך מה צריכת דלק אמיתית.

זה רכב בנזין 1.8 אוטומטי , לא סופר מיני. צריכת דלק של ורסו דומה לרכבים משפחתיים 1.6 אוטומט.

תודה לך על זה.

 

אולי תוכל לעזור בעוד משהו בבקשה.

 

מה ההבדל בין גרסה רגילה לבין גרסה הפלוס ?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

אני לא זוכר בדיוק. ממה שזכור לי, ב gli+ יש חישוקים קלים, חיישני גשם וקשתות לגגון.

בכל מקרה, בדגם המחודש (2013 + ) יש רק רמת אבזור אחת - GLI.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני לא זוכר בדיוק. ממה שזכור לי, ב gli+ יש חישוקים קלים, חיישני גשם וקשתות לגגון.

בכל מקרה, בדגם המחודש (2013 + ) יש רק רמת אבזור אחת - GLI.

תודה רבה.

 

ושאלה אחרונה ברשותך .

 

האם יש מזגן לכל המושבים (גם מאחורה) או שיש מזגן רק לנהג ולנוסע לידו ?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

אין מזגן אחורי גם במודל 2018, אבל המזגן הקדמי מעולה ומקרר די מהר את כל חלל הרכב גם ביום קיץ חם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אין מזגן אחורי גם במודל 2018, אבל המזגן הקדמי מעולה ומקרר די מהר את כל חלל הרכב גם ביום קיץ חם.
תודה על המידע.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

לא רק שהנוסעים מאחורה לא סובלים מחום, הם מבקשים להנמיך את המזגן כי קר להם. לנהג ולנוסע לידו חם בזמן הזה כי לוח שעונים מתחמם מהשמש. בגלל זה קניתי שטיחון שמכסה דשדורד כדי שלא יפלוט חום על הנהג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לא רק שהנוסעים מאחורה לא סובלים מחום, הם מבקשים להנמיך את המזגן כי קר להם. לנהג ולנוסע לידו חם בזמן הזה כי לוח שעונים מתחמם מהשמש. בגלל זה קניתי שטיחון שמכסה דשדורד כדי שלא יפלוט חום על הנהג.

 

גם לי יש ורסו 2016 ומצטרף למה שנאמר. המזגן קיים רק מקדימה אבל מקרר מאוד מהר גם לאחורה. "בתא הנהג" בזמן שהשמש "פועלת" מאוד חם, כנראה בגלל זווית לא מוצלחת של לוח השעונים שמקרין את החום אל הנהג (שמעתי את זה גם מאחרים בעלי וורסו).

אני נוסע 80% בתוך העיר וממוצע הדלק שלי הוא 9.3.

בתוך העיר אני בד"כ מגיע לבערך 8.5 לליטר ומחוץ לעיר בסביבות ה-12 (רכב ליסיניג, אני ממש לא מנסה לחסוך בדלק אבל גם לא משתולל).

אחי עם מאזדה 5 מספר על צריחת דלק (הטעות בכוונה) של בערך 6 ק"מ לליטר.


×
×
  • תוכן חדש...