Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

הייתי מעורב בתאונת דרכים כשנהג שתוי הוריד מספר רכבים על כביש מהיר.

משטרה הגיע לאירוע ומצאה שהנהג היה שתוי, רק שהוא טוען שלא נהג ברכב והנהג ברח.

רישיון הרכב רשום על שם סוכנות רכב אליה הוא משועבד.

איך מתנהלת תביעה במצב כזה? הבנתי שחברות הביטוח מסירות אחריות.

את מי אני אמור לתובע? הנהג, בעל הרכב, שניהם?

פורסם

יש לך מספר רכב? יש עדים לאירוע? יש צילום סרטון? יש הקלטות? יש דו"ח של המשטרה? יש עדות של שוטרים?

 

את כל אלו אתה אוסף, ותובע את "סוכנות הרכב שאליה הוא משועבד", כלומר את הבעלים של הרכב, במידה וזה רכב שנלקח מהשכרה זה ממש לא מעניין אותך כי חברת ההשכרה צריכה להתקזז עם הנהג, כלומר לתבוע אותו בנפרד- והיא צריכה לשלם לך על הנזק (כמובן בהנחה ואתה לא אשם).

פורסם

תובע את בעלת הרכב את הנהג ( אחרי שתקבל מידע מהמשטרה שהגיעה למסקנה שהוא אכן הנהג) , יש לפחות פס"ד אחד שאני מכיר שהנהג יצא זכאי במשפט הפלילי על אותה טענה שהוא לא היה הנהג. ואת חברת הביטוח אם אתה יודע מיהי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

במידה והנזק גדול אז אם יש לך ביטוח מקיף - אני ממליץ לך לשקול לתבוע את הביטוח שלך.

ואז שחברת הביטוח שלך תשבור את הראש מול צד ג'.

אחרי שהיא תזכה בתביעה - תקבל חזרה את ההשתתפות העצמית ואת העדר התביעות.

×
×
  • תוכן חדש...