Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

כבר תקופה שיש לי רעש צלצולים מהמנוע , הרעש לא קבוע ומופיע רק במנוע חם באיזור 2500-3000 סל''ד.

בדיוק כמו בסרטון:

 

הונדה סיוויק 01 גיר ידני.

 

האם מדובר בדטונציה? מה השלבים להפתר מזה ומה ההשלכות לחיי המנוע?

 

בנתיים מה שבוצע זה החלפת טיימינג ומותחנים, רצועת אלטרנטור וכיוון שסתומים.

טרם התייעצתי עם המוסכניק כי הייתה לי תחושה שהרעש נעלם (נשמע רק עם חלונות פתוחים).

פורסם

נשמע לי רעש חזק יותר מידי בשביל דטונציה, מה יש בסיויק 2001 כוהלים או חוטי פלאגים כמו בדור לפני כן.

תוודא שזה לא רעש שבא ממקום אחר.

אני גם לא בטוח שהמחשב ברכב הזה כל כך מתוחכם כדי לאחר הצתה, ואם דטונציה הזו תימשך אתה תשבור את הבוכנות זה קרה לי בדיוק דור אחד לפני.

 

Sent from...somewhere

פורסם

דטנצייה לא מופיעה כשנותנים גז בעמידה במקום אלא רק כשנותנים גז בנסיעה בעומס.

מתי הרעש מופיע אצלך?

 

בסיוויק 2001 יש 4 סלילי הצתה מורכבים על הפלגים.

 

 

פורסם

בנתיים החלפתי פלאגים וזה לא עזר.

 

שמתי לב שהרעש מתחזק אם מכניסים הילוך גבוה במהירות נמוכה ומנסים להאיץ, יכול להיות שיש קשר למצמד?

פורסם

לא, הילוך גבוה במהירות נמוכה יוצר עומס על המנוע. תתחיל בלהתאים את ההילוך למהירות הנסיעה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לא יותר פשוט להכנס למוסך? יכול לחסוך הרבה כאב ראש ודולרים.
למוסך כולם יודעים להגיע גם בלי הפורום. לפה אנשים באים בשביל יעוץ טכני

יום טוב גם לך

פורסם

האם המנוע הוא v-TEC ?

אחת הסיבות שיכולות לגרום לכך יכולה להיות תקלה ב V TEC או בהרכבת טיימינג כושלת.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

×
×
  • תוכן חדש...