Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תחנת דלק טן באיזור תעשיה אריאל לדעתי הכי זולה בארץ.. 6.29 לליטר בנזין

למי שגר בסביבה.. סוף סוף קצת תחרות עם התחנה המיושנת של דור אלון בכניסה לעיר

Chevrolet aveo 2006 - sold, Seat leon fr 2014- sold, abarth 500c 2015

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לנהגי מוניות אין את היכולת לתדלק תמיד באותה תחנה, בגלל זה הם לא בדיוק בררניים וייכנסו לתחנה הקרובה במקרה הצורך.

 

נחמד שחברים כותבים דברים מנסיון בענף המוניות ....

 

ישנם שני סוגי נהגי מוניות :

נהגים שהשקיעו כסף ברכישת מונית ושומרים עליה כי מדובר בפרנסה , ומצד שני נהגי "פיקס" ששוכרים מונית .

הסוג השני יחפש את הכי זול ולא יעניין אותו האיכות מאחר שבזמן קלקול יקבל מונית אחרת או במקרה הרע ,לא ישלם שכירות עד לקבלת מונית.

נהג מונית אחראי דואג לתדלק בתחנה איכותית , מיכל מלא שיספיק עד לפעם הבאה בתידלוק באותה תחנה .

כתב כאן אחד החברים על נורית שנדלקה לו בביקור באחת התחנות -מוכר וידוע !

גם ברבע מחיר לא מתדלק ברשת זו.

 

 

בברכה

מוטי

 

נ.ב.

למי שטרם הבין : אני נהג מונית

 

נספח :

לא מדובר בפראנוית קונספירציה : יש מגמה לזמבר את נהגי המוניות ולדרבן אותם לרכוש רכבים חשמליים .על כן מחיר הסולר לא מפוקח ועובר את מחיר הבנזין....חומר למחשבה ...

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם

לפני שנתיים הורדתי את האוטו לטיפול והזמנתי מונית מהמוסך.

הופיע נהג מבוגר, קשקשן ועם מונית לא חדשה בבעלותו הפרטית (קיה דיזל כלשהי).

הוא סיפר שהרכב דולף מים ושמן ושהוא פשוט ממלא כל הזמן את מה שחסר משום שהרכב עדיין נוסע ולא משתלם לו לתקן.

פורסם
לפני שנתיים הורדתי את האוטו לטיפול והזמנתי מונית מהמוסך.

הופיע נהג מבוגר, קשקשן ועם מונית לא חדשה בבעלותו הפרטית (קיה דיזל כלשהי).

הוא סיפר שהרכב דולף מים ושמן ושהוא פשוט ממלא כל הזמן את מה שחסר משום שהרכב עדיין נוסע ולא משתלם לו לתקן.

 

אני .....לפני שנתיים ...ראיתי מישהו נוסע באין כניסה .

 

נו....אז מה זה אומר ?! שהוא ''מושך'' עד שהרכב ימות .האם בגלל שהוא "אבו כמון" או בגלל שאין לו כסף לקנות חדשה ?! ....שאלת ?

האם זה משקף ?

פורסם

אבו כאמון. אני מבקש. בדגש על האלף השקטה.

לדעתי ענף המוניות / היסעים יכול לתת אינדיקציה כללית אך לא משהו קונקרטי. השוק פתוח ותחרותי. כולם קונים סולר מאותו בית זיקוק, היכולת למקסם רווחים מתבטאת בכמה אופנים ולא רק בהוספת מים לסולר וכד'.

מבצע שטיפה בתחנת דלק גדולה מכניס ביום יותר כסף מהמכירות בחנות הנוחות מאשר ממכירת הדלקים שם הדלתא היא אגורות. השוק המסורתי נשאר בבית הכנסת, היום השיקולים העסקיים שונים לגמרי.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
נחמד שחברים כותבים דברים מנסיון בענף המוניות ....

 

ישנם שני סוגי נהגי מוניות :

נהגים שהשקיעו כסף ברכישת מונית ושומרים עליה כי מדובר בפרנסה , ומצד שני נהגי "פיקס" ששוכרים מונית .

הסוג השני יחפש את הכי זול ולא יעניין אותו האיכות מאחר שבזמן קלקול יקבל מונית אחרת או במקרה הרע ,לא ישלם שכירות עד לקבלת מונית.

נהג מונית אחראי דואג לתדלק בתחנה איכותית , מיכל מלא שיספיק עד לפעם הבאה בתידלוק באותה תחנה .

כתב כאן אחד החברים על נורית שנדלקה לו בביקור באחת התחנות -מוכר וידוע !

גם ברבע מחיר לא מתדלק ברשת זו.

 

 

בברכה

מוטי

 

נ.ב.

למי שטרם הבין : אני נהג מונית

 

נספח :

לא מדובר בפראנוית קונספירציה : יש מגמה לזמבר את נהגי המוניות ולדרבן אותם לרכוש רכבים חשמליים .על כן מחיר הסולר לא מפוקח ועובר את מחיר הבנזין....חומר למחשבה ...

 

אני לא צריך להיות נהג מונית בשביל לדעת. לפעמים מספיק להכיר נהגי מוניות. כמו שאתה לא מייצג את כולם, כך גם מה שאני רשמתי, לא תקף לכולם.

אם הזמנתי נסיעה ליעד שלא היית בו בעבר, ואתה צריך לתדלק, מאיפה אתה יודע אם תחנה X איכותית? אתה צריך לתדלק? תדלק.

וכן, יש גם סוג שלישי. אותו סוג שמפחד להפסיד פרנסה וימי עבודה ולא ייכנס למוסך על כל תקלה קטנה. הרכב נוסע? מצויין. אותם נהגים לא שומרים על הרכב כמו שצריך, ולא ממש מעניין אותם איפה הם מתדלקים. תחנה זולה מול תחנה יקרה יותר? הולכים לזולה. מאיפה להם לדעת מה איכותי ומה לא.

אתה מצליח להקפיד ולתדלק באותה התחנה ואתה שומר על הרכב? מעולה. תמשיך כך. לא כולם כמוך.

פורסם
אני לא צריך להיות נהג מונית בשביל לדעת. לפעמים מספיק להכיר נהגי מוניות. כמו שאתה לא מייצג את כולם, כך גם מה שאני רשמתי, לא תקף לכולם.

אם הזמנתי נסיעה ליעד שלא היית בו בעבר, ואתה צריך לתדלק, מאיפה אתה יודע אם תחנה X איכותית? אתה צריך לתדלק? תדלק.

וכן, יש גם סוג שלישי. אותו סוג שמפחד להפסיד פרנסה וימי עבודה ולא ייכנס למוסך על כל תקלה קטנה. הרכב נוסע? מצויין. אותם נהגים לא שומרים על הרכב כמו שצריך, ולא ממש מעניין אותם איפה הם מתדלקים. תחנה זולה מול תחנה יקרה יותר? הולכים לזולה. מאיפה להם לדעת מה איכותי ומה לא.

אתה מצליח להקפיד ולתדלק באותה התחנה ואתה שומר על הרכב? מעולה. תמשיך כך. לא כולם כמוך.

 

 

בכדי שאבין :

1.אתה כועס על משהו ?!

2. רשמתי שאני מייצג משהו ו/או קבוצה כזו אחרת ?!

3.אם צריך לתדלק דחוף אז מתדלקים ולא כועסים.

4. לא רשמתי שמחיר מהווה אינדיקציה לאיכות .

5.שמירה על רכב עבודה : הסברתי לגבי שני סוגי נהגים .יש סוגים נוספים.

 

 

שא ברכה

פורסם
כשרון מיוחד יש לך - לדעת לזהות כעס מכתיבה.

 

כן....מוזר...לא כל כך אופייני לנהג מונית ממוצע :-D.

נו טוף.מה לעשות .קארמה איז א' פאקינג ביץ'.

ובתרגום נהגי מוניות : הגורל הוא חוף :-)

 

המשך עבודה נעימה ופרנסה בשפע.

 

אמן סלע לכולם :ok:

פורסם

תגיד, מוטי, אם אתה כבר פה: כבר מונית קיה שלישית שאני רואה השבוע שמעשנת על הכביש המהיר כמו טרנזיט בן 15 שמסיע שב"חים. בשלושת המקרים מוניות קיה שנראות חדשות למדי, שתי סיד ואחת סול. אני תוהה מה העניין. יש קשר לסיפורי השמן בסולר/סולר בשמן למיניהם? יכול להיות שיש כבר "תעשיה" ענפה של הסרת DPF/EGR וחבריהם במוניות קיונדאי?

חזיר דיזל

פורסם
תגיד, מוטי, אם אתה כבר פה: כבר מונית קיה שלישית שאני רואה השבוע שמעשנת על הכביש המהיר כמו טרנזיט בן 15 שמסיע שב"חים. בשלושת המקרים מוניות קיה שנראות חדשות למדי, שתי סיד ואחת סול. אני תוהה מה העניין. יש קשר לסיפורי השמן בסולר/סולר בשמן למיניהם? יכול להיות שיש כבר "תעשיה" ענפה של הסרת DPF/EGR וחבריהם במוניות קיונדאי?

 

לא יכול לומר בוודאות אם מדובר בבלאי מזרקים מהיר מהממוצע או תקלה אחרת .

מה שכן אוכל לומר בוודאות ומנסיון ,שאני סיימתי עם ה"מותג" הזה .

 

לידיעתך ולידיעת כולם :

תקלה סדרתית של מפעילי מצמדים ,מצמדים וגלגלי תנופה שמחזירים נשמתם לבורא בפרק זמן לא הגיוני .

מדובר בדגמי 7 הילוכים .

 

טרם נתקלתי בתופעת חדירת סולר לשמן בדגמי סיד . זו הייתה תופעה מוכרת בדגמי ריו 2012 ולא לוותה ב"עישון".

פורסם
אני .....לפני שנתיים ...ראיתי מישהו נוסע באין כניסה .

 

נו....אז מה זה אומר ?! שהוא ''מושך'' עד שהרכב ימות .האם בגלל שהוא "אבו כמון" או בגלל שאין לו כסף לקנות חדשה ?! ....שאלת ?

האם זה משקף ?

 

לא ברור לי מה קפצת כאן אבל נראה שאתה קצת קופצני באופן כללי.

 

מה זה אומר? שנהגי מוניות הם לא בהכרח גורם שאפשר להסתכל עליו בשביל לקחת דוגמא, אפילו לא כשמדובר במונית הפרטית שלהם.

 

האם שאלתי? דווקא כן. הוא שקל לקנות דאסטר כי הציעו לו דיל טוב אבל חשש מהגיר הרובוטי ומאיכות המותג. בסופו של דבר הוא ניסה להוציא את המקסימום מהרכב הקיים עד שלא תהיה לו ברירה.

 

האם זה משקף? האם אתה משקף? האם אבו-כ(א)מון משקף? האם מישהו משקף? הכל פה דוגמאות אנקדוטליות.

פורסם
לא ברור לי מה קפצת כאן אבל נראה שאתה קצת קופצני באופן כללי.

 

מה זה אומר? שנהגי מוניות הם לא בהכרח גורם שאפשר להסתכל עליו בשביל לקחת דוגמא, אפילו לא כשמדובר במונית הפרטית שלהם.

 

האם שאלתי? דווקא כן. הוא שקל לקנות דאסטר כי הציעו לו דיל טוב אבל חשש מהגיר הרובוטי ומאיכות המותג. בסופו של דבר הוא ניסה להוציא את המקסימום מהרכב הקיים עד שלא תהיה לו ברירה.

 

האם זה משקף? האם אתה משקף? האם אבו-כ(א)מון משקף? האם מישהו משקף? הכל פה דוגמאות אנקדוטליות.

 

 

לא משקף,לא מייצג ,לא מסנגר ולא מקטרג.

פשוט נמאס מ"ריח הסטיגמות" והתוספות הקטנטות ,המעצבנות והלא רלוונטיות.

 

"פגשתי נהג מונית מבוגר וקשקשן"

מה רלוונטי מה ,למחירי הסולר ?!

 

קופצני ,חגבי ורגיש ?! לפעמים...

 

 

הכל טוב -אפשר להתקדם ולהתמקד בנושא .

פורסם

"פגשתי נהג מונית מבוגר וקשקשן"

מה רלוונטי מה ,למחירי הסולר ?!

אז זה מה שהקפיץ אותך? המבוגר וקשקשן? הוא היה כזה בלי שום קשר לשום סטיגמה וזה רלוונטי משום שאם הוא לא היה קשקשן אז לא היתה מתפתחת בינינו שיחה בנושא ואם הוא לא היה מבוגר אז אפשר היה לטעון שאין לו מושג מהחיים. זו היתה הקדמה למשפט שהיה רלוונטי לחלוטין לדיון ואפילו תמך בדברים שלך (ע"ע הלייק שעשיתי להודעה הרלוונטית שלך סמוך לכתיבתה).

 

לעצם ההתמקדות בנושא, כבר שנים שהדיזל ממוסה, המחיר לא מפוקח ואפשר למצוא תחנות שבהם מחיר הדיזל כפול מהבנזין ואגב, מחבית נפט גולמי ניתן להפיק יותר בנזין מסולר כשבאופן "בסיסי", מחיר הדיזל צריך להיות גבוה ממחיר הבנזין בכ20% (ע"ע איזור המפרץ בטבלה הבאה):

https://www.eia.gov/petroleum/gasdiesel


×
×
  • תוכן חדש...