Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תמיד שמעתי שהתהליך לייצור דיזל פשוט יותר מייצור בנזין. לכן על מנת לייצר בנזין מושקעת יותר אנרגיה.

ברוב העולם דיזל זול יותר מבנזין.

 

הנתונים שהבאת בקישור המצורף חדשים לי. מוזר.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אמן סלע לכולם :ok:

 

זו טעות נפוצה אבל זה לא אמן סלע, אלא אמן סלה. עם האות ה'.

פירושה המדויק של המילה "סלה" אינו ברור, יש אומרים שהיא מתייחסת לנאמר לפניה,

במובן של "לתמיד", "לנצח", "לעד", או כאישור וחיזוק כמו "באמת".

 

 

פורסם

מחירי הסולר מאד שונים מתחנה לתחנה, יש נהגי מוניות רבים שיש להם הסדרי תדלוק כאלה ואחרים כך שהמחיר בצחנה לא רלוונטי עבורם.

 

אישית אני ממלא בתחנת בכפר קאסם המוכרת סולר בלבד, המחיר שם 6.23 ולא היו לי בעיות עם כה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
תמיד שמעתי שהתהליך לייצור דיזל פשוט יותר מייצור בנזין. לכן על מנת לייצר בנזין מושקעת יותר אנרגיה.

ברוב העולם דיזל זול יותר מבנזין.

 

הנתונים שהבאת בקישור המצורף חדשים לי. מוזר.

 

פה בארה״ב אין פיקוח מחירים בכלל והסולר לא רק שיותר יקר מהבנזין הרגיל, הוא לפעמים גם יותר יקר מהבנזין באוקטן גבוה. בהרבה תחנות אין בכלל סולר, כי אין כמעט כלי רכב פרטיים או מוניות עם מנועי דיזל.

פורסם

סולר באופן עקרוני הוא מוצר זול יותר לייצור מבנזין. עד לפני כחודשיים מחיר הסולר בתחנות המוזלות היה נמוך ממחיר הבנזין, ועדיין גבוה מהמחיר לו היה הסולר מפוקח. לאחרונה עבר מחיר הסולר את מחיר הבנזין, כנראה כתוצאה של החלטת היצרנים/משווקים (מחק את המיותר). מאחר ואין פיקוח, אין להם בעיה להעלות מחירים ולהרוויח יותר. כל זה הוא תוצאת של מדיניות פקידים באוצר הגורסים כי תחרות עדיפה תמיד על פיקוח וכי תחרות תוביל לירידת מחירים. זה שבארצנו הכלל הזה לא עובד (כי אין באמת תחרות, אלא יותר תיאום/התאמת מחירים) לא מפריע לאף אחד בגופים האמורים לפקח על יוקר המחירים.

פורסם

מצטרף לכל מה שאמרת, אבל חייב להוסיף שכנראה העלאת מחיר הסולר הגורפת בחודש שעבר (בין אוקטובר לנובמבר) באה על מנת לפצות על קיצוץ נוסף במרווח השיווק על בנזין (כדי שמשרד האוצר יוכל לדמיין לעצמו שהוא נלחם ביוקר המחייה).

 

הבעיה עם העלאת מחיר הסולר היא שזה משפיע על הכל כולל הכל. לא רק אנחנו, הקמצנים שרוצים 20 ק"מ לליטר לפחות, ולא מסתפקים ב-12, אלא גם כל מי שמחמם חממה, מוביל ביצים ובשר, מייצר חשמל לגיבוי כשהרשת נופלת, מוביל כל דבר לכל מקום...

 

לכל אלו התייקר מחיר הסולר.

פלא שמחירי כל הסחורות במשק שוב עולים?!


×
×
  • תוכן חדש...