Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נניח רגע בצד את העובדה שהדבר אינו מומלץ בכלל למנוע ואף אפילו מסוכן, אבל מה לגביי הסחיבה? יותר סוסים?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

סוחב יותר טוב בגלל שאין התנגדות לכניסת אוויר שמייצר הפילטר. מילוי הצילינדרים יהיה יותר טוב, יכנס יותר אוויר (ודלק שמוזרק לפי כמות האוויר) למנוע = יותר הספק.

 

 

פורסם

ועכשיו נקח את מה ששמנו בצד ונעלה אותו על השולחן,

עד כמה הדבר בעייתי / מסוכן,

האם בנסיעה חד פעמית של רבע שעה יכול להיגרם נזק?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

  • ספונסר פורום
פורסם (נערך)

בהחלט. מה גם שאין טעם. הלחץ הדיפרנציאלי עקב המסנן הוא מאוד נמוך רק כמה מיליבר כדי לחסוך באנרגיה. כושר מעבר האוויר של מסנני אוויר של היום הוא גבוה והם בעלי הפרש לחצים דיפרנציאלי נמוך מאוד כדי לחסוך בדלק. ברבע שעה אתה יכול לגמור מנוע. אפילו בדקה. מספיקה אבן קטנה חתיכת לכלוך או עלה שנכנס ליניקה והבלאגן מתחיל. כמובן שמסנני אוויר נחותים פוגעים ביעילות ובצריכת הדלק וגם פוגעים במנוע עקב יעילות סינון נמוכה, אטימה לא מיטבית, אורך חיים קצר משמעותית ועוד...

עריכה אחרונה על ידי מוסך רון

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

בס"ד

 

יצא לראות סרטון, בבדיקה עם דיינו, עם/בלי פילטר אוויר, לא היה הבדל בכלל.

כמו שאמר רון, הפילטרים היום (האיכותיים בכל אופן) ברמה ממש גבוהה, כך שכמעט ואין הבדל עם/בלי פילטר.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

מעבר לדיינו מדובר בתגובת מצערת שונה אבל עדיין כפי שרשם רון ועוד זה זניח ואם כבר רק במנועי טורבו יהיה הבדל בתגובה אך מבחינת כוחות סוס לא יהיה הבדל משמעותי. מה שבטוח התועלת לא שווה את הסיכון. בעבר יצא לי להיות חלק מצוות פיתוח של מסנני אוויר למירוצים לחברה יפנית. המסנן היה מיועד למעבר אוויר מאוד גבוה עם התפשרות על יעילות אבל היה מוחלף מיד לאחר המירוץ וגם כמובן שמן ופילטר שמן.

הזול עולה ביוקר

×
×
  • תוכן חדש...