Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תא מטען תקוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם. יש לי מאזדה 3 סדאן שנת 2010.

לפני חודש הופיעה לראשונה תקלה שחוזרת על עצמה מדי כמה ימים - דלת תא המטען לא נפתחת.

לחיצה על הכתפור לא עושה דבר. אין רעש של מנגנון או משהו... כלום.

לפעמים לוקח 3 דקות ולפעמים רבע שעה אבל התקלה הסתדרה בכל פעם מעצמה, הכפתור פשוט חזר להגיב פתאום.

הבוקר קרה שוב אבל כרגע עוד לא הסתדר (בעייתי עם תינוקת קטנה ועגלה :cry: )

אציין שזה לא קשור לכך שההילוכים צריכים להיות על P, זו לא הבעיה.

 

אם למישהו יש רעיון איך לפתוח את תא המטען כרגע אשמח לשמוע. יש שם עגלה של התינוקת.

מעבר לזה, אני מתכוונת ללכת למוסך אחרי החג אבל מעדיפה לבוא מוכנה שלא יעבדו עלי.

מה יכולה להיות הבעיה? זה משהו מוכר?

וחוץ מזה שאם באותו זמן לא תהיה תקלה עדיין יהיה אפשר לזהות ממה זה נובע?

 

אשמח לעזרתכם :roll:

 

נעמה.

עריכה אחרונה על ידי eyalho88
פורסם

כניראה שהכפתור עשה את שלו...ברגע שייפתחו יוכלו לדעת זאת בוודאות. מהיכן את בארץ שנוכל להכווין אותך יש אנשים שמיתעסקים נטו בתקלות מסוג זה.

פורסם (נערך)

פתח תקווה

ולמה אתה בטוח שזה הכפתור? לא יכול להיות שמדובר במגעים רופפים? או משהו אחר?

עריכה אחרונה על ידי eyalho88
פורסם

בס"ד

 

לפעמים, מדובר במיקרו סוויץ' שעשה את שלו.

לכן נדרשת החלפה ברוב המקרים.

עוד נקודה למחשבה, כשישנה תקלה, קודם כל, מומלץ לבדוק את החלקים הדינאמיים, הכוונה לחלקים שזזים, יכול להיות מפסק, רתמה, ציר וכו', הסיכוי שחלק סטטי התקלקל, הוא דיי נמוך, אבל אפשרי.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

תבדקע בספר רכב, תמיד ישנב אפשרות לפתוח מבפנים.

לרוב הורדת משענת המושבים האחוריים מאפשרת גישה לתא המטען. צריך רק להבין היכן הידית הפיזית לפתיחה.

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

×
×
  • תוכן חדש...