Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן הגעתי למוסך אמרתי לו שהרכב לא מגיב ולא מאיץ כמו שהיה עשה איתי סיבוב הראה שהוא מגיב עדיין הייתי נחוש שאני צודק.

ביקשתי ממנו שנעשה סיבוב על רכב מאזדה 2 2008 ונתן לי לנהוג והרגשתי שהאוטו ממש מגיב יותר משלי והסברתי לו והוא אומר לי מה הקשר בין סרן אחורי שהוא החליף לדוושת גז הוא אומר שהוא לא נגע במנוע , ואז הוא אמר שהוא יכניס את הרכב לבדיקה אני מחפש שאני אשאר ככה ויחשבו שזה פסיכולוגי יש לי סרטון שאני בקושי עובר עד ה80 והראתי לו והרגל ממש בדוושה בקיצור איך אני פותר את זההוא אמר שהוא מכניס את הרכב שיבדקו פילטר אוויר וכוליי

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הם בדקו ואמרו לי שהאוטו שנת 2015 עוד מעט 600000 אז לא החליפו אף פעם פלאגים וצריך גם פילטר אוויר וכל זה יעלה לי 800 שח מה אתם אומרים זה יכול להיות קשור לסחיבה ? אני צריך לתת לו תשובה עד חצי שעה

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

קודם כל 800 ש"ח זה מחיר סביר לטיפול לרכב שלך, בהנחה ומתכוונים גם להחליף שמן ופילטר שמן + מה שכתבת. אם אתה לא מבצע טיפולים אז לא רק שתרגיש "בעיות בסחיבה" אלא גם שהמנוע שלך יכול לשבוק חיים.

 

אתה צריך לבצע טיפולים כל תקופה (בדרך כלל זה כל שנה, או 10,000 ק"מ מה שמגיע קודם) ואין שום קשר לתאונה שהרכב שלך עבר.

פורסם

איך יכול להיות שלא החליפו פלאגים? האוטו כמעט 600000 וראיתי באוטו שעשו טיפולים לא רשום פלאגים רשום בנוסף טיפול קטן ,השאלה היא האם כדאי לעשות עכשיו טיפול של פלאגים ופילטר אוויר ושיגיע 600000 לעשות טיפול רגיל ולעשות את הפלאגים במוסך שלי ולא ב800 ומה שמבאס זה הסחיבה של האוטו מה כן יעזור ?

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

עוד דיבר איתי ואמר שהרכב שלי שלוש שנים ולא הוחלף פלאגים מיוחדים לא זוכר את השם

ויחליף פילטר אוויר ויעשה ניקוי מצערת כמו שצריך כדי שיהיה מרוצה .

ואמר שפלאגים כן צריך להשפיע על הסחיבה .

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

אני מניח שהרכב שלך עם 60 אלף קילומטרים ולא 600..

לכל דגם את שגרת טיפולים שונה, לפי הוראות יצרן.

אצלי ברכב מחליפים פלגים ( אירידיום ) אחרי 90 אלף קילומטרים.

תיקח במוסך מורשה מאזדה רשימה של מה מחליפים ומתי ( שמנים, פילטרים שונים, פלגים , רצועות וכו..) ותטפל לפי הרשימה הזאת, לא משנה באיזה מוסך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני כרגע במוסך ''עד'' רעננה והראה לי שאני צריך עכשיו להחליף פלאגים כי מחליפים כל שלוש שנים ולא החליפו וגם פילטר אוויר וגם אמר שיעשה לי ניקוי מצערת

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

תעשה טיפול ואז תראה מה מצב הסחיבה. למרות שאני בספק שלרכב יחסית חדש, שלא נסע הרבה , תהיה בעיה כזאת בסחיבה לפני הטיפול, אם כל הטיפולים לפני כן בוצעו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תעשה טיפול, אין לך ברירה.

ותעשה אותו במוסך בו בוצע תיקון התאונה. אחרי הטיפול, אם בעית סחיבה תישאר, הם לא יוכלו לקשור אותה לפלגים, מצערת, פילטר אוויר ויתחילו לחפש מה עוצר את הרכב בגלל התאונה והתיקון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אבל הם לא אמרו טיפול רק ראו מה לא בוצע עד עכשיו שזה פלאגים ורק ב60 אלף אמרו שאני צריך לעשות טיפול או בדצבר הקרוב

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...