Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקשיב,

התלוננת על חוסר סחיבה - הם בדקו ואמרו מה צריך לעשות לדעתם שיפתור את הבעיה. רוצה לדחות את הטיפול לעוד חודשיים ?- תדחה.

אבל אתה רוצה להתקדם - אם אחרי החלפת פלגים , פילטר אוויר וניקוי מצערת הרכב לא יסחוב, לא תהיה להם ברירה ויצטרכו לחפש בעיה במקום תיקון התאונה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה מצב באמת מוזר - כי הרכב היה תקין כאשר נכנס לתיקון במוסך.

אבל - לפעמים יש הצטרפות מצבים.. ואולי באמת צריך לנקות מצערת ולהחליף פלגים.

 

כמו שרשמו - כדאי לבצע טיפול החלפת פלגים, ואם צריך גם פילטר אוויר.

מאחר וזה חלק מאבחון המוסך לבעיה.

 

כך תיישר קו , ואולי הדבר באמת יעזור לסידור הבעיה.

במידה ולא יעזור - המוסך ימשיך לטפל מהנקודה הזו .

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בהמשך לעניין הסחיבה, עבר כמעט שבוע. החליפו לי לפי היצרן פלאגים, החליפו פילטר אוויר, ועשו ניקוי מצערת למרות שהיא אלקטרונית עכשיו התחלתי להרגיש שוב את ה האי סחיבה מה כבר יכול להיות האוטו אצלי מאז התאונה בכללי איזה חודש ומאז שהוא היגיע למוסך בפעם השניה שהחליפו את הסרן האחורי . רק יש בעיות וזה מתחיל לתסכל.

אשמח לדעת מה אפשר לעשות ?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם
זה מצב באמת מוזר - כי הרכב היה תקין כאשר נכנס לתיקון במוסך.

אבל - לפעמים יש הצטרפות מצבים.. ואולי באמת צריך לנקות מצערת ולהחליף פלגים.

 

כמו שרשמו - כדאי לבצע טיפול החלפת פלגים, ואם צריך גם פילטר אוויר.

מאחר וזה חלק מאבחון המוסך לבעיה.

 

כך תיישר קו , ואולי הדבר באמת יעזור לסידור הבעיה.

במידה ולא יעזור - המוסך ימשיך לטפל מהנקודה הזו .

 

 

אייל.

עשו לי את זה הרגשתי שיפור גם ניקוי מצערת ,החליפו פלאגים, ופילטר אוויר.

יצאתי משם קצת אופטימי אחרי כמה ימים שוב הדוושת גז לא מגיבה כמו שצריך, חזרתי אליהם למוסך הם אומרים לי שאין כל כך מה לעשות כי המצערת היא חשמלית עשו לה ניקוי ,והם לא נגעו איפה שהמנוע הם תיקנו מאחורה דיברתי עם עוז מנהל מוסך "עד " רעננה הוא היציע לעשות עדכון גירסה למחשב רכב לא האמנתי שזה יעזור יצאתי משם גם כמה ימים הגז עבד מעולה ועכשיו לפני יומיים אני מרגיש את האי סחיבה שוב , אוטו חדש פחות מחודשיים אצלי נהייתי אובד עצות ,אשמח האם משהו יוכל להציע לי איך באיזה דרכים עוד יש לבדוק ?

 

תודה .

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם
עשו לי את זה הרגשתי שיפור גם ניקוי מצערת ,החליפו פלאגים, ופילטר אוויר.

יצאתי משם קצת אופטימי אחרי כמה ימים שוב הדוושת גז לא מגיבה כמו שצריך, חזרתי אליהם למוסך הם אומרים לי שאין כל כך מה לעשות כי המצערת היא חשמלית עשו לה ניקוי ,והם לא נגעו איפה שהמנוע הם תיקנו מאחורה דיברתי עם עוז מנהל מוסך "עד " רעננה הוא היציע לעשות עדכון גירסה למחשב רכב לא האמנתי שזה יעזור יצאתי משם גם כמה ימים הגז עבד מעולה ועכשיו לפני יומיים אני מרגיש את האי סחיבה שוב , אוטו חדש פחות מחודשיים אצלי נהייתי אובד עצות ,אשמח האם משהו יוכל להציע לי איך באיזה דרכים עוד יש לבדוק ?

 

תודה .

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

היי ,

 

אשמח לקבל מענה / עזרה בבקשה (:


×
×
  • תוכן חדש...