Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

 

שלום חברים.

בחיפושי אחר רכב 7 מקומות עלתה לי אופציה

של זאפירה 2013 עם 67K ק"מ במחיר שנכנס לתקציב שלי.

 

אשמח לחוות דעת מבעלי נסיון על הזאפירה, במיוחד האם האוטו אמין

או שיש מחלות ידועות ונפוצות (אין לי נסיון בכלל עם אופל)?

פורסם

שכן החזיק אחת בליסינג 3 שנים ו110K ק"מ,

לא נתקע אף לא פעם אחת, מה כן לא כ"כ חסכונית, צפופה מאחור, מדחס מזגן הוחלף, והרכב נכנס למוסך איזה פעמיים לבעיות חשמל.

פורסם

היה לי את הרכב הזה בשנתון הזה בליסינג.

הרכב עצמו מצוין. מרווח מאחור יחסית למתחרות באותו סגמנט, מאובזר לא רע (שוב - יחסית למתחרות מאותן שנתונים), נוחות נסיעה טובה ומנוע חביב.

בסביבות 100K ק"מ התחילה שרשרת תקלות ברדיאטור, משאבת דלק, וקצת חשמל, שגרמה לי להיתקע פעמיים על הכביש.

חשוב להדגיש שלמרות שמדובר ברכב ליסינג הוא היה שמור היטב, ולא סבל משום התעללות כלשהי (אני הייתי הנהג היחיד).

 

לא יודע אם זה מייצג או שהאקזמפלר הספציפי הזה היה לימון.

×
×
  • תוכן חדש...