Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

רכשתי רכב מחברת ליסינג ובדעתי בדיקה לפני קניה , ולאחר התוצאות שיצאו מעולות.

מתניע את הרכב ונדלקו נורות : בדיקת מנוע , הגה חשמלי, החלקה, לחץ אויר בצמיגים .

הסוכן אמר לי שזה בגלל שהריצו את המנוע וזה הדליק אותם .

גם שנסעתי עוד 4 ק׳מ זה לא התאפס.

כמובן שלא ויתרתי ודרשתי שיתקנו את הנורות ועוד איזה משהו שולי.

השאלה איך ידע שזה באמת בגלל הבדיקה ולא שיעשו איפוס ושלום ואז ידלק לי שוב לאחר נסיעה או כמה ימים .

תודה לעוזרים .

פורסם

בס"ד

 

הרצת מנוע???

שטויות כאלה הרבה זמן לא שמעתי.

בדר"כ יועצים כאלה לא מבינים במכונאות כלום.

תבדוק טוב טוב למה נדלקו המנורות, ומה ואיזה תיקון בוצע.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

הסוכן מחרטט אותך.

בקש לגשת למוסך של היבואן, להתחבר לסורק ולראות קודי שגיאה. עם הסוכן.

שלח את זה גם בכתב ותתעד הכל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כמובן שהתעקשתי ואמרתי להם שאני יוצא רק עם אוטו תקין ללא תקלות ונורות למינהם .

דיברתי עם המנהל סניף והבטיח שיקח למוסך טיוטה עם חיבור למחשב ולסדר הכל.

אותו זמן זה היה יום שישי בסגירה .

אז האוטו אצלהם לתיקון , ויקראו לי שיהיה מוכן .

אז בקבלת הרכב אני אמור לעשות נסיעת מבחן ?

זה מצחיק כי בנסיעת מבחן בהתחלה הכל היה תקין ללא מנורות , ופתאום אחרי הבדיקה הנורות נדלקות .

פורסם

דרוש את חשבונית הטיפול מהמוסך ואת דוח סריקת התקלות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כלל האצבע אומר שמרגע שהמגרש איפס את התקלות (ויש להם את הכלים והידע) אז צריך לסוע כ 8-16 ק"מ כדי לראות אם התקלה חוזרת. לא חזרה: סיכוי טוב שהכל תקין.

כמה זמן היתה נסיעת המבחן ?

פורסם

אל תהיה תמים. גם אני יכול מהטלפון לאפס את כל הנורות.

 

אתה צריך ללכת עם הרכב כאשר כל הנורות דולקות למוסך יבואן ולקבל הצעה לתיקון, ואיתה להתמקח.

פורסם

זה לא חירטוט יש בדיקות שגורמות לקוד תקלה. הנורות יכבו בד"כ אחרי שתי נסיעות של 15 דקות כל אחת (בערך)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כמו שאמר צבי. כאשר מעלים את הרכב על מכשיר בדיקת הספק, הגלגלים הקידמיים נוסעים ב 100 קמ"ש, האחוריים עומדים במקום.

 

זה לא מצב תקין מבחינת מערכת ESP והיא (בחלק מהדגמים) יכולה להדליק נורת תקלה.

 

 

זו הסיבה בדרך כלל, אחרי מספר דקות/ק"מ/התנעות הנורה אמורה להיכבות.

 

 

פורסם

קרה לי אחרי בדיקת קורולה שנת 2016. אחרי שתי נסיעות של 5 דקות וכיבוי המנוע פעמיים- הנורות כבו.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

גם כשהנעתי פעם רכב עם גלגל אחד מורם על ג'ק ושילבתי הילוך, נדלקה נורת תקלה של ABS. לא היו ברכב מערכות מתקדמות אחרות אז שום דבר חוץ מזה לא נדלק.

 

 

מבחינת מערכת ABS גלגל אחד מסתובב במהירות גבוהה ו 3 גלגלים עומדים במקום, זה מצב תקלה בחיישן של אותו גלגל שמסתובב.

 

 

הנורה כבתה אחרי כמה מטרים, יתכן מאוד במכוניות אחרות זה לוקח יותר זמן.

 

 

פורסם

כל מה שרשמו לפניי נכון אבל, לא הייתי פוסל אופציה שונה אך עדיין הגיונית לחלוטין - אולי מדובר במצבר חלש,שמדליק אורגן אורות.

אם מדובר על רכב בן 3,שעמד במגרש /של חברה כזו או אחרת,החלט ייתכן שהמצבר גמור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...