Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

השלב הבא זה סאנרוף כדי שהידית לא תגע בתקרה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
השלב הבא זה סאנרוף כדי שהידית לא תגע בתקרה?

 

 

הרבה עבודה. אני אחתוך טיפה את הידית בעשר סנטימטר וכבר יהיה פיקס...

 

זה אורך של הידית עבודה, ההיא בשביל לא יודע מה עשיתי אותה, כי היה לי 600 ממ מוט נירוסטה פנויי בעבודה חח

כמובן שהגרומשקה בנתיים במצב על הפנים. צריך להדפיס בשביל חלק שמקבע אותה על הידית.

467bd587-e070-4c04-8892-88508e447768.jpg

 

 

פלוס, התחדשתי במזרקים חדשים סימס DEKA 860CC

WhatsApp Image 2018-12-26 at 4.35.27 PM.jpg

 

וזה פילטר אוויר ניסאן טראנו, שיהפוך ליהיות פילטר אוויר פתוח יבש, שאפשר לקנות בכל חנות חלפים ב 60 שקל.

 

WhatsApp Image 2018-12-27 at 8.47.53 AM.jpg

 

כרגע עובד על מודל בסוליד וורקס, למתאם בשביל הפילטר הזה.

WhatsApp Image 2018-12-28 at 10.33.58 PM.jpeg

 

והוא כבר בתהליך הדפסה, פרוטוטייפ ראשון, על מנת לוודא מידות מול הפולטר.

לאחר מכן אתחיל לחשוב על אופן החיבור של הפילטר למתאם עצמו.

כישורי הסוליד וורקס שלי מאוד מאוד צולעים, וכל חלק כזה לוקח לי לא מעט זמן.

WhatsApp Image 2018-12-28 at 10.34.43 PM.jpeg

 

בנוסף גיתי שנוזל לי המיכל דלק. צלילה זריזה מתחת לאוטו עם פנס. גיליתי שהמיכל דלק בעבר כבר קיבל פיצוץ ותוקן. ועכשיו הנזילה חזרה. מיכל דלק חדש כבר שוכב אצלי, בימים הקרובים אלך להחליף

עריכה אחרונה על ידי Big_White

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בישראל כולם יודעים הכל, גם אם הם לא יודעים כלום. בזה תהיה בטוח.

כבר חיברת לטמבון את הליפ של הלאדה? איך זה נראה? שוקל להזמין גם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בישראל כולם יודעים הכל, גם אם הם לא יודעים כלום. בזה תהיה בטוח.

כבר חיברת לטמבון את הליפ של הלאדה? איך זה נראה? שוקל להזמין גם.

 

 

עוד לא חיברתי, אבל אתה למה אתה צריך? יש לך את הליפ המקורי של 740... מה יותר טוב מזה. אתה כבר מסודר. אינ בשביל להתאים את הליפ הזה צריך לחתוך ולחבר ולהלחים דברים... בגלל זה הזמנתי את הליפ שהזמנתי.

 

 

טוב, זאת הגרסה הראשונה למתאם.

יצא לא משהו, אי התאמה במידות של עשיריות המילימטר בגלל התפשטות החומר ועיות של החומר בהדפסה.

המידות תוקנו. וכבר מדפיס גרסה שנייה.

WhatsApp Image 2018-12-29 at 10.39.09 AM.jpeg

 

436db7f3-5329-487b-9e18-f9a01fdb6e95.jpg

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
עוד לא חיברתי, אבל אתה למה אתה צריך? יש לך את הליפ המקורי של 740... מה יותר טוב מזה. אתה כבר מסודר. אינ בשביל להתאים את הליפ הזה צריך לחתוך ולחבר ולהלחים דברים... בגלל זה הזמנתי את הליפ שהזמנתי.

האוטו שלי עם טמבון כמו שלך. כדי לחבר לו ליפ של 740 צריך לחתוך ולקדוח חורים. ניסיתי להתאים ליפ כזה בעבודה חאפרית. מרחוק זה נראה בסדר אבל מקרוב לא משהו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני רק מקווה שהחלק המודפס הוא מחומר שעמיד לחום במנוע כי אני לא חושב שאתה רוצה לאבד את כל השמן שלך בגלל שהתושבת של הפילטר נמסה לה.

 

צריך חומרים מאוד מסויימים בשביל שתוכל למקם חלק מודפס בתא מנוע ולזה צריך מדפסות תעשייתיות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה פילטר אויר, צריך לעמוד בטמפ' כמו שאר הפלסטיקים בתא המנוע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כן רק שאם אתה חושב שהPLA שווה משהו - הוא לא. גם הABS של המדפסות הביתי לא יעמוד במחזורים של התכווצות חום וקור בתא המנוע.

 

לפני שאתה עושה את זה לפחות בבקשה תיכנס לאתרים של חברות תעשייתיות - תיקח לדוגמא אחת שממוקמת כאן בארץ בשם סטרטסיס - תקרא קצת על החומרים שלהם וסוגי ההדפסות ותראה באמת מאיזה חומרים מדפיסים רכיבים שנכנסים לתא מנוע או לתוך חדרי מכונות.

 

ותהיה מאוד זהיר אם אתה כן מחליט ללכת עם זה ותעקוב טוב טוב אחרי השמן.

 

לא רוצה לראות שרשור מדהים שכזה שנגמר במנוע הרוס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

איש יקר תסלח לי - ראיתי פילטר כתום והייתי בטוח שמדובר בפילטר שמן - לפילטר אוויר זה באמת לא נורא אבל בבקשה, עדיין - תבדוק בימים הראשונים את התושבת המודפסת כי הABS שאתה מדפיס במדפסות ביתיות שונה מהABS שיש לך ברכב - הוא לא עבר תהליכים שמחזקים אותו למחזורים של חום וקור בנוסף לכך.

 

תשים לזה לב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

תודה מכל מי שדואג, החלק למטה מודפס מ PETG. שכבר נוסע שנה וחצי. יותר מ 40 אלף קילומטר. הכל פיקס.

 

במידה ואדפיס מ ABS הוא יעבור עיבוד באדי אציטון כמובן כדי לחבר את כל השכבות כמו שצריך על מנת שלא יפתח.

 

אגב, אם תסתכלו באיזה טמפרטורה נמס ABS בשביל להדפיס איתו, אתם תבינו לבד שאם יהיה כל כך חם מתחת למכסה המנוע. תושבת של הפילטר זה הדבר האחרון שידאיג אותכם. הטמפרטורה שאני מדפיס איתה זה 240 מעלות. 220 זה המינימום של המינימום, וזה ממש לא מספיק.

 

 

WhatsApp Image 2018-12-27 at 7.41.29 AM (1).jpeg

 

היום הוחלף המיכל דלק בהצלחה, האוטו חזר להרביץ כאילו אין מחרותיים.

דבר לא נעים אחר שגיליתי. שאי אפשר לנהוג איתו בגשם, הוא פשוט בלתי נשלט ביציאה מפניות.:| בגלל הגלגל התנופה הקל. ששוקל משהו כמו 7 קילו, לעומת ה 20+ של המקורי. זינוק בעליה זה בכלל דבר בלתי אפשרי, פשוט מפרפר עם גלגל אחד.

ואני עוד עם סעפת פליטה סדוקה O_O מה יהיה הלאה לא ברור, אבל בהחלט צריך לרתך כדי לפתור את כל העניין הזה.:roll:

עריכה אחרונה על ידי Big_White

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

גרסה הסופית כולל אוזניים, שממנה נמשיך את השינויים במידת הצורך, בנוסף יש פקק לחלק העליון של הפילטר. על מנת לחבר את שינהם עם "ח" שתחבר את שתי החתיכות ואת הפילטר באמצע.

 

WhatsApp Image 2018-12-31 at 4.58.36 PM.jpeg

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 


×
×
  • תוכן חדש...