Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
אני רק שאלה.

לא היה יותר קל לקחת בית פילטטר ופילטר מרכב אחר ורק עם הצינור גמיש לקמבן?

 

אפשר גם לקנות רכב חדש מהחברה, אפשר גם לקנות ג'נטים מוכנים, וגם לתת למוסך להחליף גיר ואז בכלל להיתקע בצד הדרך כי לא מבינים איך בכלל רכב עובד. ומה קורה שם בפנים מתחת למכסה הגדול הזה מקדימה.

 

. אבל כמו שכבר מישהו ציין פה אני רוסי אמיתי, ואני לא מחפש דרכים קלות :)

 

הרבה יותר מעניין לעשות לבד עם הידיים ועם הראש, כי לקנות דברים מוכנים. לא מפתח את החשיבה ולא תורם הרבה בתהליך הלמידה והעשיה.

עריכה אחרונה על ידי Big_White

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

נו דוואי! :-P

 

הPETG הוא חומר באמת חזק יותר - בהזדמנות תקרא קצת על הדפסות FDM ועל חומרים נוספים שקיימים - זה תחום מרתק!

 

לי יש שני פודים מודפסים בסובארו שלי (תריץ חיפוש על PROJECT OPTIMUS) למידריינג'ים ולטוויטרים בתכנון שעשיתי בסוליד וורקס וגם הדפסתי כמה תושבות עם 123D

 

באמת תענוג של טכנולוגיה.

באמת תענוג של שרשור.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
נו דוואי! :-P

 

הPETG הוא חומר באמת חזק יותר - בהזדמנות תקרא קצת על הדפסות FDM ועל חומרים נוספים שקיימים - זה תחום מרתק!

 

לי יש שני פודים מודפסים בסובארו שלי (תריץ חיפוש על PROJECT OPTIMUS) למידריינג'ים ולטוויטרים בתכנון שעשיתי בסוליד וורקס וגם הדפסתי כמה תושבות עם 123D

 

באמת תענוג של טכנולוגיה.

באמת תענוג של שרשור.

 

נו, יש לי מדפסת FDM אחת, והזמנתי עוד אחת שרק בעשירי הסינים יועילו בטובם לשלוח לי אותה...

 

אין לי מושג מה זה PROJECT OPTIMUS.

 

אני בטוח שיש המון חומרים כאלה ואחרים, אבל אני מנסה לעשות את המאקסימום עם החומרים הקיימים והנפוצים בשוק.

מאוד לא אהבתי PETG למען האמת..

 

אגב. אפוקסי ללמינאציה קרבון כבר יש לי גם.

WhatsApp Image 2018-12-12 at 3.03.48 PM.jpeg

 

והגיע גם מערכת לצביעה באבקה:)

WhatsApp Image 2018-11-28 at 9.51.26 PM.jpg

 

זהו, בחודש הקרוב תצא הזמנה אחרונה לכמה חודשים הבאים, בצורת תושבות מנוע פוליאוריטאן, ותושבת גיר פוליאוריטאן.

זוג פנסים אחוריים, ומראות צד חדשות.

 

הצתבר לי כבר ממש הרבה חלקים שהוזמנו ולא הותקנו על האוטו, שפשוט אין זמן לכל זה. הגיע הזמן לעשות הפסקה מכל הקניות האלה.

עריכה אחרונה על ידי Big_White

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המיקום שלו יהיה כמו במקור או שאתה הולך לעשות לו פתח נחמד לאוויר קר בכנף?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נייס! מכונת FLOCKING אמיתית עם תהליך אלקטרוליזה - אני מעדיף את השיטה הישנה - צבע דביק, ארגז, המון אבקה ויאללה באלאגאן!!! :-D

 

זה -> פרוייקט אופטימוס

 

בשבילך - תביט למשל בתגובה 212 בפרוייקט - כאן.

 

יש לך שיטת וואקום טובה לעבודה עם פוליאסטר וקרבון?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
המיקום שלו יהיה כמו במקור או שאתה הולך לעשות לו פתח נחמד לאוויר קר בכנף?

 

הוא ישאר באותו המקום, בהמשך שאני אשים את הליפ, אני חושב על למשוך לו צינור למעלה מהפתח על הליפ.

 

נייס! מכונת FLOCKING אמיתית עם תהליך אלקטרוליזה - אני מעדיף את השיטה הישנה - צבע דביק, ארגז, המון אבקה ויאללה באלאגאן!!! :-D

 

זה -> פרוייקט אופטימוס

 

בשבילך - תביט למשל בתגובה 212 בפרוייקט - כאן.

 

יש לך שיטת וואקום טובה לעבודה עם פוליאסטר וקרבון?

 

זה לא לפלוקינג. זה POWDER COATING או בישראל צביעה בתנור. פלוקינג זה משהו אחר. גודל החלקיקים גדול הרבה הרבה הרבה יותר בפלוקינג.

 

 

אני לא הולך לעשות וואקום, כי אני עושה למינאציה, שזה ציפויי סהכ.

אם אתה רוצה משאבת וואקום זולה, אז מדחס של מקרר בייתי יעזור לך, בנוסף משאבות וואקום לא יקרות באליאקספרס. וכך גם כל החומרים לVACUUM BAGGING

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הפתחים בליפ זה לקרר את הבלמים לא?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כן, אני זוכר שכתבת בעבר שאתה מתכנן לערגל כנפיים. האם עשית זאת?

מעניין יהיה לראות את התוצאה היות שהכנפיים של הוולוו מלבניות.

פורסם
כן, אני זוכר שכתבת בעבר שאתה מתכנן לערגל כנפיים. האם עשית זאת?

מעניין יהיה לראות את התוצאה היות שהכנפיים של הוולוו מלבניות.

 

 

שום דבר לא מלבני, והכל שם עגול.

הינה תמונה עם כנפיים מעורגלות

 

45696387_10214870590693177_815624936734326784_o.jpg

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 


×
×
  • תוכן חדש...