Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הסיכוי שהשרשור הזה נגמר בפיצוץ? :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

כבל קלאצ' שקרס לצערי, בגלל תכנון לא נכון של הדוושה, התעלה בשביל המתיחה של הכבל שעשיתי עם רדיוס, לא הייתה מספיק ארוכה לכן הכבל קיבל זווית לא בריאה בסוף מהלך הדוושה ולכן נקרע.

סופש קרוב החלפה דחופה לגיר טויוטה עם קלאצ' הידראולי

e92b8f30-8ad2-4b35-9e5f-c2aa9696e90f.jpg

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

טוב, לאחר שכבל הקלאצ' סיים את הקריירה שלו. הוחלט לא לחכות לעוד תקלות ולהחליף גיר, שנרכש לא מזמן...

ב 7 בבוקר התחמשנו בג'ק גדול. 2 בוקים, 2 חברים, 2 סטים של כלים, ויצאנו לדרך...

 

כל ברגי הקלאצ' הוחלפו בברגי אלן חדשים בחוזק 12.9 כולל שייבות חדשות ונטרקו לפי הספר.

ברגי התושבת גיר כמו כן גם הוחלפו בברגים חדשים בחוזר 12.9 ושייבות חדשות.

עכשיו כבר אפשר לתת זוויות בלי לפחד על הגיר כמו עם הגיר הקודם בטוח יודעים שהוא מחזיק כ330 כוח סוס במנוע... שאני אפילו לא עומד על חצי מזה.

 

WhatsApp Image 2018-12-15 at 6.05.09 PM (4).jpeg

WhatsApp Image 2018-12-15 at 6.05.09 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2018-12-15 at 6.05.09 PM.jpeg

WhatsApp Image 2018-12-15 at 6.05.08 PM (1).jpeg

 

WhatsApp Image 2018-12-15 at 6.05.09 PM (2).jpeg

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
אפשר לשאול למה ברגי אלן ולא סתם ברגים בוקסה רגילה 12.9?

 

כי הם לא יושבים טוב על פלטת הלחץ..

וגם אני לא אתחיל לקנות לפי כמות נגיד 6 ברגים אלן. עוד עשר ברגים רגילים, ואז אגלה שבורג רגיל לא נכנס והיה צריך אלן וכו.

קונה 30 מכל מידה וזהו. סוגר לי את כל הפינות.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
ו.. כמו שהבטחתי, סרטון חדש עלה גם הוא,

הג'נטים מוכנים, בשישי אנסה להגיע לפנצ'ריה ולשים עליהם צמיגים על מנת לשים על הרכב למדידה, ואז לערגל כנפיים היכן שצריך.

 

סרטון מגניב. רק עכשיו ראיתי. יש לך רוסית יפה (באמת. אנחנו מתחילים לשכוח, במיוחד מונחים טכניים).

 

שירשור מצויין.

תודה על השיתוף, קורא בעניין רב.

 

 

פורסם
תקשיב כל התהליך שלך זה כמו הסדרה משחקי הכס - כל פרק חדש הפתעה, מחכה לעוד ועוד...

 

מקס

 

אז גם הגיע הזמן לעקוב אחרי הערוץ ביוטיוב :)

 

סרטון מגניב. רק עכשיו ראיתי. יש לך רוסית יפה (באמת. אנחנו מתחילים לשכוח, במיוחד מונחים טכניים).

 

שירשור מצויין.

תודה על השיתוף, קורא בעניין רב.

 

תודה רבה.

הרוסית הזאת באה לי ממש לא מזמן עד לפינ כמה שנים בקושי ידעתי לחבר משפט שלא לדבר על לכתוב ללא שגיאות, היום כבר בלי שום בעיה:)

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב קצת חדשות, גיר W58 של טויוטה תפס את מקומו החוקי ברכב.

והתגלה פרט לא נעים, ידית ההילוכים הייתה מאוד קצרה, ומכיוון שכל המנגנון של הבורר הילוכים זה קומבינה אחת גדולה (הידית המקורית יושבת במקום שלא מאשר לשים באוטו, לכן מזיזים אותו אחורה ואחרי כל הקומבינה הזאת זה נהיה קוויקשיפט בלית ברירה)

וידית קצרה מאוד בתוספת קוויקשיפט.. בקושי אפשר להבין היכן ההילוכים... אז החלטתי לשים ידית נורמאלית של בני אדם.

 

7cd49494-4b09-4dcd-aab3-495a8901c525.jpg

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 


×
×
  • תוכן חדש...