Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו לפני קניית רכב חדש מאחת הסוכנויות.

הרכב הישן לפי המחירון שווה 22,000ש"ח.

בסוכנות הציעו לנו 13,000 שח.

אצלנו הוא יד 2 8 שנים (נרכש כשהיה 8 חודשים על הכביש).

רכב שהיה מטופל רק במוסך מורשה מאז שנקנה ועד היום.

האם עדיף למכור באופן פרטי ?

ראיתי שהוא נמכר ביד 2 בין 20,000-22,000 ₪ .

שנת 2009

200,000 ק"מ

ניסן טידה

פורסם

שלום,

תנסה למכור לבד.

הצעת הטרייד אין, מבלי לדעת ממי קיבלת אותה, תקפה.

הצלחת למכור את הרכב לבד בתמורה גבוהה יותר - רווח נקי שלך.

לא הצלחת - אתה יכול תמיד לקבל את ההצעה לטרייד אין.

החסרון הוא שאם תמכור לפני שתקבל את הרכב החדש, תצטרך להסתדר בלי רכב לתקופה ביניים או לשכור רכב לאותה תקופה.

בהצלחה בכל דרך שתבחר,

צוות הדיגיטל של כלמוביל

פורסם

טידה שהמחירון שלה 22 אלף, עם 200 אלף לא ניראה לי תימכר ביותר מ-15

 

האם ישנה הנחה סמויה שיכול תקבל ברכב שאתה רוצה לקנות במידה ולא תעשה טרייד? כי אם לא, לא בטוח שעל 2000 שקל שווה כול הבלבול מוח הזה של מכירת רכב יד 2.

פורסם

תמיד עדיף לנסות למכור באופן פרטי.

 

תכל'ס המחירים שמופיעים ביד 2 הם מחירים שאנשים מבקשים. מנסיון, בשנתונים הללו יכול להיות פער של עשרות אחוזים בין מה שמבקשים למה שמקבלים.

 

מהנתונים היבשים של הרכב שלך, לא בטוח שתקבל טלפונים אם תבקש יותר מ-15, ואני חושב שיחסית למה שמוצע עכשיו בשוק 13 בשביל הרכב שלך הוא מחיר ריאלי. השאלה היא בכמה היו מציעים לך את הרכב שאתה רוצה לרכוש, מזומן ללא טרייד-אין.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כמו שכתבו לך מכלמוביל;

בדוק אם ההצעה תקפה עד מועד מסירת הרכב החדש.

ככל שכן - נסה למכור לבד, גם אלף שח יותר זה כסף אחרי הכל.

לא הצלחת - מסור לטרייד אין.

ולעניין מועד המסירה - בדכ קונה יסכים שתמסור לו את הרכב בעוד שבוע או שבועיים בלי בעיה.

פורסם

רק מגיב אחד כתב לו את האמת - בדוק אם יש כאן הנחה שלא מקבלים בעת הטרייד אין.

 

אף אחד כאן לא פראייר, בטח לא הסוכנות - אם הם מציעים 13K, זה סימן שיש להם בערך 10K לגלח מהמחיר של הרכב שאתה קונה.

 

למעשה, אתה מוכר את הטידה שלך ב-3K. לא חבל? תפרסם ב-15K - תרשום מחיר גמיש - ותמכור לראשון ששם כסף מזומן על הרכב, גם אם זה 10K.

 

כשתגיע לסוכנות תוכל לקבל הנחה נאה מאוד - ומשם תתקדם.

פורסם
רק מגיב אחד כתב לו את האמת - בדוק אם יש כאן הנחה שלא מקבלים בעת הטרייד אין.

 

אף אחד כאן לא פראייר, בטח לא הסוכנות - אם הם מציעים 13K, זה סימן שיש להם בערך 10K לגלח מהמחיר של הרכב שאתה קונה.

 

למעשה, אתה מוכר את הטידה שלך ב-3K. לא חבל? תפרסם ב-15K - תרשום מחיר גמיש - ותמכור לראשון ששם כסף מזומן על הרכב, גם אם זה 10K.

 

כשתגיע לסוכנות תוכל לקבל הנחה נאה מאוד - ומשם תתקדם.

 

אז אתה אומר שבסוכנויות רכב נותנים הנחות של 10,000 ש"ח ממחיר המחירון של הרכב החדש?

 

אפשר לדעת איפה? או שאתה סתם זורק לאוויר הצהרות ללא ביסוס?

פורסם

כל השרשור הזה ללא ביסוס ( כולל ההצעה לקפוץ על ההצעה של טרייד אין ) כי לא רשום איזה רכב מתכוונים לקנות.

בהחלט יש הנחות בסוכנויות על חלק מהדגמים, וגם 0 קילומטרים מליסינג זאת לא מילה גסה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
כל השרשור הזה ללא ביסוס ( כולל ההצעה לקפוץ על ההצעה של טרייד אין ) כי לא רשום איזה רכב מתכוונים לקנות.

בהחלט יש הנחות בסוכנויות על חלק מהדגמים, וגם 0 קילומטרים מליסינג זאת לא מילה גסה.

 

זה לא משנה איזה רכב הוא מתכוון לקנות. כתוב רכב חדש.

אבל זה לא נכון להכניס אנשים לאשליה שהם יקבלו הנחה של עשרות אלפי שקלים, בקניית רכב חדש במידה ולא יבצעו טרייד אין...

במקרה של פותח השרשור, עם ניסאן טידה 2009 עם יותר מ 200,000 ק"מ, מדובר ברכב שיהיה קשה מאד למכור היום בשוק הפרטי, ואפילו לא מעניין כרגע מה צבע הרכב ומה מצבו החיצוני. לכן 13K הנחה על רכב חדש בתמורה לישן, זאת הצעה טובה, מאמין שעם התמקחות אולי יתנו לו 14K.

פורסם

לך לפינת המבצעים בתר כאן ותמצא קקטוס ב15K הנחה, כרגע יש יותר מ20K הנחה על לאון חדשה, C3 במזומן ניתן לקנות ב7-8K פחות ממחיר מפורסם.

יש ויש, אבל כן יש רכבים שנמכרים בהנחה מאוד גדולה.

פורסם
לך לפינת המבצעים בתר כאן ותמצא קקטוס ב15K הנחה, כרגע יש יותר מ20K הנחה על לאון חדשה, C3 במזומן ניתן לקנות ב7-8K פחות ממחיר מפורסם.

יש ויש, אבל כן יש רכבים שנמכרים בהנחה מאוד גדולה.

 

יש גם הנחה על אוטובוס של VOLVO, במזומן 650,000 ש"ח, ועל משאית של SCANIA. עוזר לך במשהו?

 

אז מה זה עוזר שיש הנחה על קאקטוס.... או רכב כזה או אחר שהיבואן מת להעיף.

פורסם

ואיפה רשום שמתכוונים לקנות קורולה, סיוויק , סוזוקי קרוסאובר, ולא ניסאן סנטרה, למשל?

בטח שזה משנה איזה רכב. יש רכבים שבשקלול של כל מרכיבי העסקה, טידה תימסר אפילו בחינם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...