Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[TABLE=class: m_7982952147851654228baseEmail m_7982952147851654228marked-euqals, width: 100%, align: center]

[TR]

[TD]יום שישי, 13.7 במפגש המרכזי

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][TABLE=width: 634]

[TR]

[TD]1921_Dodge_Touring_Convertible.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]כזה דבר כבר מזמן לא היה!!!

גם השקת בכורה במקום המפגש החדש

גם אחת המכוניות הכי "זקנות" במועדון.

אתם מוזמנים להשקת דודג' בראדרס 1921

של החברים רוני אגם ודוד ואקרט

יום שישי, ה-13.7 בשעה 16:30

במפגש המרכזי - רחוב השחם 30 פ"ת

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]תזכורת: לחניון המפגש וההשקה יוכנסו אך ורק רכבי אספנות!!!!

כל חבר מועדון שיש לו מכוניות משנות ה-20' של המאה הקודמת, חייב להגיע ולהצדיע.

כל מי שיש לו רכב אספנות מתוצרת דודג', לא יכול לפספס את ההשקה הייחודית הזו

לו"ז ההשקה:

15:30 - הצבת המכוניות וסידור החניון

16:30 - תחילת המפגש

17:15 - אירוע ההשקה

* חברים שמגיעים ברכבם הפרטי (החדש) מתבקשים להחנות במגרש החניה העירוני (חינם) במרחק של 50 מ' דרומית לחניון המפגש

לניווט קל ומהיר למקום המפגש - לחץ על הקישור הבא: https://goo.gl/maps/xGutVYY9Mu32[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

מועדון החמש - מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל

רח' ארלוזורוב 25 ר"ג, ת"ד 1193 גבעתיים 53111. טל: 03-7318818

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ההשקה קויימה במתחם החדש של המפגש המרכזי בפתח תקווה ברחוב שחם 30, האירוע היה מרשים ויפה, הרכב שופץ ונראה במצב מצויין, הרחבה הייתה מלאה עד אפס מקום, הרבה חברים כיבדו את האירוע והגיעו לראשונה למתחם החדש, בית הקפה רולדין סיפק לחברים את רצונם בשתייה בגלידה ובשאר דברים טובים, והשוחלנות המיועדים לחברים היו מלאים - כל הכבוד לחברי המועדון שניהלו את האירוע ובמיוחד לעמית זק"ש.

מצא משה

×
×
  • תוכן חדש...