Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקטביה 2018 (בן 3 חודשים) - מדווח על תקלה בנורה אחורית ימנית. ואכן נורה אחורית ימנית לא דולקת.

התקלה לא קבועה, מופיעה ונעלמת ללא חוקיות כלשהי.

הוחלף פנס - ללא שינוי (החלפת פנס כיון שזו נורת לד - את שאר הנורות ניתן להחליף) - אותה תופעה.

הרכב נכנס למוסך - חובר למחשב , לא דווחה תקלה. נבדק בחברת הליסינג - אין תקלה.

הרכב הוחזר אלי - התקלה חזרה.

הוחזר שוב למוסך - לטענתם לא זוהתה תקלה אבל הם עדכנו תוכנה.

נבדק בחברת הליסינג שוב ולא זוהתה התקלה.

הרכב הוחזר אלי - ובנסיעה הראשונה התקלה חזרה.

ההבדל היחיד שמצאתי בין הזמן שהרכב אצלי לזמן שהוא במוסך הוא שאני מחבר לשקע המצית מטען שהוא מפצל לשני שקעי מצית + שני שקעי USB (משמש למצלמה + מהבהב + טעינה).

כרגע החשד שלי הוא שזה מה שגורם לבעיה - ניתקתי את המטען, כיבוי והתנעה - והבעיה נעלמה. אני אסע ככה עוד יום או יומיים ואח"כ אחבר את המטען - ונראה אם החשד שלי נכון.

מה דעתכם - פגשתם דבר כזה? יכולה להיות השפעה? האם לא צריכה להיות הגנה משטויות כאלה?

פורסם

מדובר ברכב של שלמה סיקסט?

במידה וכן, החיישני רוורס מתלבשים על + ממנורת הרוורס ו +אחרי סוויץ מהמצת .

 

במידה וכן זו התשובה.

 

לצורך בדיקה, הוצא פיוז של מצת ותראה אם התקלה נעלמת .

×
×
  • תוכן חדש...