Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ראיתי לאחרונה בהרבה מקומות מוצרים של חבת KOCH

מישהו ניסה ויכול לתת חוות דעת?

 

אשמח לקבל המלצה למוצר לניקוי דשבורד דלתות וכל הפלסטיק \ עור בסיאט מדגם FR

תודה מראש

פורסם

לדעתי, פחות מתאים לעור, כי התרסיס מרגיש שמנוני. פלסטיק סופג את החומר תוך כמה דקות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לדעתי, פחות מתאים לעור, כי התרסיס מרגיש שמנוני. פלסטיק סופג את החומר תוך כמה דקות.

צריך חומר שיתאים לשניהם אפילו לא שמנוני רק שישמור על הצבע ועל הפלסטיק והעור

פורסם

יש משהו לא יקר ומתאים למה שאתה צריך. יש לי את החומר גם כן:

 

http://www.autostore.co.il/תרסיסדיטיילרפנימיSONAX.html

 

הוא נמכר גם בחלק מסניפי אוטו דיפו. תוצרת גרמניה. ריח נעים ואין הרגשה של שמנוניות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יש משהו לא יקר ומתאים למה שאתה צריך. יש לי את החומר גם כן:

 

http://www.autostore.co.il/תרסיסדיטיילרפנימיSONAX.html

 

הוא נמכר גם בחלק מסניפי אוטו דיפו. תוצרת גרמניה. ריח נעים ואין הרגשה של שמנוניות.

 

מישהו השווה בין זה לבין סדרת הxtreme ?

 

http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%A8-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%99-SONAX-Xtreme.html

פורסם (נערך)

אני ביצעתי השוואתי בין כמה מוצרי ניקוי כללי כולל סונקס.

לדעתי וניסיוני Scholl SPAM היה עדיף. (אבל לא ממש השוואה מעמיקה)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

מאמין לך שזה היה עדיף, הם גם לוקחים עליו 40 שקל יותר בארץ :]

 

אם לא השוואה מעמיקה לא יודע אם זה טוב שאתלהב על זה (אתה מחזיר לי על הממלצה של הperl כנראה :wink:)

 

כי אני לא אסתפק בחצי ליטר בארץ ואתור אחרי גלון יקר מחו"ל, לכן כרגע הסונקס קורץ גם לי, עד עכשיו מנקה בפנים עם apc של מג'

 

ואגב הspam או הinner cleaner של cg מי עדיף

פורסם
שלום,

ראיתי לאחרונה בהרבה מקומות מוצרים של חבת KOCH

מישהו ניסה ויכול לתת חוות דעת?

 

אשמח לקבל המלצה למוצר לניקוי דשבורד דלתות וכל הפלסטיק \ עור בסיאט מדגם FR

תודה מראש

חברת כימיכלים מובילה, מתמחה בפתרונות על קו היצור של חברות הרכב בגרמניה ומחוץ, ידועה בעולם בעיקר במוצרי הפוליש והניקוי לדיטיילרים ושולטת במתקני השטיפה האוטומטים באירופה. אתה זקוק לשני חומרים:

1. POL STAR - TEXTILE, LEATHER AND ALCNTARA - עולה בערך 40 שח' לליטר

2. TOP STAR - INTERIOR PLASTIIC TRIM SEMI MATT - עולה בערך 80 שח' לליטר

×
×
  • תוכן חדש...