Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נהג חדש בן 26 יש ילי רישיון בערך שנה ו3 חודש

מפה לשם נסעתי על בגין 80 כמו כולם קצת גז קצת ברקס כי לפעמים ירדה המהירות שהרגל לא הייתה על הגז

בקיצור ודיברתי עם חבר שלי שישב לידי ובטעות

ולא יודע אפילו איך הגעתי לזה עליתי ל90-95 ולא שמתי לב

עכשיו לא יודע אם צילמה אותי מצלמה או לא

כי חבר שלי ראה מצלמה ואמר תזהר באתי ללחוץ

על בלם אבל כבר היינו בקו במקביל למצלמה לא יודע כמה זה עזר

 

מה אומרים למבינים בעניין ?

פורסם

לך לשתות מים

 

או שתפסו אותך או שלא

 

לפי תיאורך בלמת מקביל למצלמה

 

הפסים שקולטים את המהירות נמצאים כמה מטרים אחרי המצלמה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לך לשתות מים

 

או שתפסו אותך או שלא

 

לפי תיאורך בלמת מקביל למצלמה

 

הפסים שקולטים את המהירות נמצאים כמה מטרים אחרי המצלמה

 

וואלה חחח לא נתקלתי בסיטואציה כזאת מאז שהוצאתי רישיון

אז אני לא יודע מפחיד כל העניין הזה

 

במידה וצילם אותי על 90-95 מה הדוח שישלחו לי לבית בתור נהג חדש ?

פורסם
וואלה חחח לא נתקלתי בסיטואציה כזאת מאז שהוצאתי רישיון

אז אני לא יודע מפחיד כל העניין הזה

 

במידה וצילם אותי על 90-95 מה הדוח שישלחו לי לבית בתור נהג חדש ?

 

קנס של 250 שקל ללא נקודות.

אבל בגלל שאתה נהג חדש, בעת חידוש הרישיון בתום התקופה כנראה תדרש לעבור מבחן תיאוריה נוסף כתנאי לחידוש.

פורסם
קנס של 250 שקל ללא נקודות.

אבל בגלל שאתה נהג חדש, בעת חידוש הרישיון בתום התקופה כנראה תדרש לעבור מבחן תיאוריה נוסף כתנאי לחידוש.

 

זה ודאי לגבי התיאוריה ? רשום איפשהו למה חיפשתי ולא מצאתי שום דבר לגבי נהג חדש

 

ראיתי הסברים רק לגבי נהגים וותיקים עם מצלמת מהירות

פורסם
זה ודאי לגבי התיאוריה ? רשום איפשהו למה חיפשתי ולא מצאתי שום דבר לגבי נהג חדש

 

ראיתי הסברים רק לגבי נהגים וותיקים עם מצלמת מהירות

עבירת מהירות לנהג חדש זאת אחת העבירות שבגינה עושים מבחני רישוי מחדש לפי החלטת משרד הרישוי, כמובן זה יכול להיות כל דבר החל מתיאוריה ועד לטסט או עוד שיעורי נהיגה, אבל אני משער שבמידה ומצלמה תפסה אותך במהירות של 90-95 בכביש של 80 תדרש רק לתיאוריה מחדש.

פורסם

השאלה הנשאלת אם הצלחת לבלום ולאיזה מהירות ירדת, וגם, מאיזה מהירות המצלמה מתחילה לצלם.

יש סיכוי שיצאת בשן ועין ולא צולמת.

תמיד סע לפי החוק, ותפעיל במקביל וויז ו/או מכשיר ייעודי להתראות בפני מצלמות.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

"יצא בשן ועין" - יצא עם נזק.

"יצא בעור שיניו" - נחלץ מצרה בנזק מינימלי.

לפני מספר חודשים פורסם כי סף הפעלת המצלמות הוא 11 קמ"ש מעל המותר בשטח בנוי ו-16 קמ"ש מעל המותר בשטח פתוח.

פות"ש - צא מהסרטים. יגיע דו"ח? תתמודד. קרוב לוודאי נזק כלכלי קטן כעת, אבל "אמצעי תיקון" מעצבנים ועוד שנתיים של רשיון "נהג חדש" על כל הכרוך בכך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...