Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים.

ברשותי קורסה 2010 בלי בקרת שיוט (לצערי).

לאחרונה נתקלתי באיביי בידית איתות מקורית הכוללת בתוכה כפתורים של בקרת שיוט בנוסף, משהו שאין אצלי.

תמונה:

 

1.png

 

בנוסף לזה, ראיתי סרטון של התקנה של ידית כזו באופל אסטרה:

 

ראיתי שיש צורך בתוכנה שנקראת OP-COM, תוכנה של אופל, ודרכה מפעילים את הקרוז + שמים את הידית והעניין עובד די בקלות.

דיברתי גם עם שלושה מוכרים באיביי, שלושתם הסכימו איתי אך אין להם יותר מדי איך לעזור לי, לכן פתחתי את האשכול הנ"ל. האם מישהו כאן יכול לעזור / מכיר אדם שיודע להתעסק עם ה-OP-COM ויש לו את הרכיב שמתחבר מהמחשב לרכב לצורך קידוד הקרוז?

 

אשמח לכל עזרה או טיפ. שבת שלום :)

פורסם

אני לא מכיר את הכלים של אופל, אבל מחיפוש של שניה וחצי עושה רושם שניתן לקנות כבל op-com באיביי בפחות מ20$.

התוכנה ניתנת להורדה כאן, וכניראה גם מגיעה בדיסק המצורף לכבל.

בקיצור מדובר במחירים מצחיקים.

תשקיע עוד טיפה במחקר ותתקין את השטות הזאת בעצמיך. באמת לא מדע טילים.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...