Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרסומות חדשות למאזדה 3


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ובחזרה ונושא השרשור: פרסומות קצרות, שנונות ומעבירות את המסר בצורה קלילה ואפקטיבית. אהבתי :D

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכל אירוע קיצוני אחר שיכול לקרות בכל רגע נתון ת"כ נהיגה מנהלתית, כמו תמרון התחמקות בדרך מהירה.

 

לגמריה, בגלל זה אני תמיד נמנע מלנסוע באוטובוסים, לא להיסתכן בסיכונים שכאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מסתכל על הקיצון. נכון אי אפשר לשנות פיזיקה. אבל בנסיעה שיגרתית אני ממש רחוק מהתנהגות קיצונית על סף התהפכות ברכב שלי. לא לוקח סיבובים על 120 קמ"ש. לא סוגר סקאלה עם הרכב, לא עושה גלגלים או דריפטים. סתם נוסע לעבודה, טיולים בקטנה בסופש"ים ולוקח הילדים לגן.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

אני לא מסתכל על הקיצון. אני מסתכל על כל רגע נתון, ובכל רגע נתון בכל מצב שהוא הרכב הנמוך יותר יהיה יותר נשלט ובעל בטיחות אקטיבית עדיפה. בקיצון, כמו כל דבר, זה יבלוט יותר. בכל התחמקות ממכשול זה יבלוט יותר. בכל בלימה חזקה ובלימת חירום זה יבלוט יותר. בכל סצנריו שיכול להיות בכביש, כפוי עליך כמה שלא תהיה זהיר - הרכב הנמוך יהיה עדיף.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגמריה, בגלל זה אני תמיד נמנע מלנסוע באוטובוסים, לא להיסתכן בסיכונים שכאלה.
למרות שאתה חושב שזה ציני ומצחיק, זה די נכון. שים לב באיזו מהירות נמוכה אוטובוס לוקח פניות וכמה מוקדם הוא חייב לבלום. טעות קטנה בשיקול הדעת ובמזל יהיו רק הרבה פצועים.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחסית למשקלו, אוטובוס נחשב ליציב יחסית ולבעל אחיזת כביש טובה למדי.

ברוב הקרוס אוברים החדשים מרכז הכובד אינו גבוה משמעותית, אם בכלל משל מכונית פרטית, ולכן התנהגות הכביש שלהם זהה לזו או כמעט זהה לזו של מכונית פרטית.

החריגים היחידים הם הטנדרים כפולי ההנעה ורכבי שטח אמיתיים שמצויידים בשלדת סולם.

שם הפגיעה באמת משמעותית יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחסית למשקלו, אוטובוס נחשב ליציב יחסית ולבעל אחיזת כביש טובה למדי.

ברוב הקרוס אוברים החדשים מרכז הכובד אינו גבוה משמעותית, אם בכלל משל מכונית פרטית, ולכן התנהגות הכביש שלהם זהה לזו או כמעט זהה לזו של מכונית פרטית.

החריגים היחידים הם הטנדרים כפולי ההנעה ורכבי שטח אמיתיים שמצויידים בשלדת סולם.

שם הפגיעה באמת משמעותית יותר.

הפרשים של כ-5 ס"מ במרווח הקרקע וכ-15 ס"מ בגובה הכולל לא יכולים שלא להגביע משמעותית את מרכז הכובד. ואולי הסטנדרטים שלנו שונים, אבל התנהגות הכביש של רובם, גם לא משולה לזו של רכבי שטח וטנדרים, רחוקה מלהיות זהה למשפחתיות.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לספורטאז" ולטוסון יש התנהגות כביש טובה בהחלט.

ברור שהן לא מהנות לנהיגה, אבל מרכז הכובד הגבוה יותר שלהן לא ממש מורגש, ובטח לא ברמה שמסכנת את הנוהג בה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחת מהן לא מסכנת, עד שנאלצים לבצע תמרוני חירום ושם ההבדלים באים לידי ביטוי. גם סופ"שית לא מסוכנת אם דואגים לא לעבור את המגבלות. גם ג'ימני לא מסכן את הנוהגים בו בשוטף, אבל הם עדיין נחותים מהמקבילות המשפחתיות ושוב - בתמרוני חירום ההבדלים יבוא לידי ביטוי מייד. הדיון הוא השוואתי, ובהשוואה אין להן דרך לנצח כל עוד חוקי הפיזיקה חלים על העסק.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לחלוטין עם RK

זו שאלה של כוחות ומומנטים. פיזיקה פשוטה.

וזו הסיבה למה מכוניות ספורטיביות, ועוד יותר - מכוניות מרוץ מונמכות. לשמור את סכום המשקלים כמה שיותר נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחת מהן לא מסכנת, עד שנאלצים לבצע תמרוני חירום ושם ההבדלים באים לידי ביטוי. גם סופ"שית לא מסוכנת אם דואגים לא לעבור את המגבלות. גם ג'ימני לא מסכן את הנוהגים בו בשוטף, אבל הם עדיין נחותים מהמקבילות המשפחתיות ושוב - בתמרוני חירום ההבדלים יבוא לידי ביטוי מייד. הדיון הוא השוואתי, ובהשוואה אין להן דרך לנצח כל עוד חוקי הפיזיקה חלים על העסק.

וכאן נכנסות לתמונה הבקרות האלקטרוניות, ומתקנות את הטעון תיקון.

בשום מצב לא הרגשתי בספורטאז' 1.6 משהו שקרוב לסיכון, וסביר להניח שגם הנהג הממוצע לא ירגיש, וזה היה בנהיגה מהירה בהרבה ממה שהלקוח הממוצע שלה ינהג, אם בכלל.

הג'ימני הוא רכב שטח קלאסי, עם זוג סרנים חיים, שלדה נפרדת ותיבת העברה, כך שאפשר להוציא אותו מהדיון.

ברור שאי אפשר להתווכח עם חוקי הפיזיקה, אבל רוב הקרוס אוברים החדשים לא נחותים ממכונית קומפקטית ממוצעת.

וסתם נקודה מעניינת - לסובארו ליאונה היה מרכז כובד נמוך מאד, בשל השימוש במנוע בוקסר, ולמרות זאת אחיזת הכביש שלה לא היתה גבוהה, בלשון המעטה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל סצנריו שיכול להיות בכביש, כפוי עליך כמה שלא תהיה זהיר - הרכב הנמוך יהיה עדיף.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

כשחלק מהתרחישים הנפוצים זה תאונה חזיתית או חזית אחור, אני מזמין אותך לדו קרב. אני עם רכב השטח שלי עם שלדת סולם, אחרי הגבהה של 2'' (ברישיון למי שדואג) ואתה ברכב החדש שלך. מה תרצה - חזיתית או חזית/אחור?

יודע מה, לוקח גם צד. אתה פוגע בי או אני פוגע בך, מה שתבחר.

 

למעו הסר ספק, זה בהומור. רענן הוא חבר ולא הייתי רוצה שיאונה לו כל רע. אני אשטוף אח"כ את הלנדקרוזר עם גירניק להוריד את סימני הצבע הכחול.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בסדר, סובארו תיקנו את זה ב-BRZ :lol:

 

לגבי ההתייחסות שלך לספורטאז' - שוב, אתה מפספס את הנקודה שהדיון לא אבסולוטי אלא השוואתי. ספורטאז' נחות מסיד. זה שהוא טוב ומספיק לרוב השימושים היומיומיים לא משנה את העובדה הזאת. כנ"ל ראב4 מול אוריס/קורולה, או כל השוואה מקבילה אחרת. בהשוואה הם נופלים. גם אם הם סבירים לכשעצמם לנהג הממוצע, הם כן נופלים מקומפקטיות ממוצעות (ואני כבר לא מדבר על הטובות בקטגוריה). איבוד השליטה יבוא מוקדם יותר, התערבות הבקרות תהיה מוקדם יותר ואם הנהג ממש יגזים, הנקודה בה הבקרות כבר לא יוכלו לעזור תהיה מוקדמת יותר.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...