Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הייתי מתחיל עם מוסך שמתמחה ברכב. לאו דווקא מוסך רשת, אבל כן עדיף מוסך שמכיר היטב את הדגם.

 

בפתח תקווה הייתי מציע לך לפנות ל מתניה במוסך אקספרס.

 

תן למוסך לבדוק, תן להם להבין שאם תהיה מרוצה תהייה לקוח שלהם. הם יבדקו טוב את הרכב, מכירים את נקודות התורפה שלו, וייתנו לך הצעת מחיר ליישור קו.

 

ככה אני ממליץ ללקוחות שלי לעשות, ואף אחד לא התאכזב עד היום.

אני רואה את הרכב בעפולה

אז אתה אומר עדיף מוסך ממכון בדיקה שיכסתח לי את הרכב

פורסם

משום מה אתה מתעקש על הרכב הזה מסיבה שאינה ברורה ולא אנסה לשנות את דעתך למרות שאני חושב שאתה טועה.

אז לשאלתך כן - במחירים כאלו עדיף מוסך שמכיר את הרכב, אם אין משהו אחר, אז גם מורשה יבואן אם קיים - או מוסך שאתה סומך עליו.

פורסם
משום מה אתה מתעקש על הרכב הזה מסיבה שאינה ברורה ולא אנסה לשנות את דעתך למרות שאני חושב שאתה טועה.

אז לשאלתך כן - במחירים כאלו עדיף מוסך שמכיר את הרכב, אם אין משהו אחר, אז גם מורשה יבואן אם קיים - או מוסך שאתה סומך עליו.

יש לך אופציה טובה יותר?

רכב אמין חסכוני מעל 2 כריות אוויר?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
יש לך אופציה טובה יותר?

רכב אמין חסכוני מעל 2 כריות אוויר?

 

יש הרבה אופציות, הרבה יותר טובות, עם 6 כריות אוויר, ובחצי כסף. נכון, אני מוטה צרפתיות, אבל מנסיון. גם שלי וגם של לא מעט לקוחות שלי. אם יודעים מה קונים, ודואגים לקנות רכב שמור ומטופל היטב, אין כמו הסיטרואן C4 (עם המנועים הישנים והגיר האוטומטי), ורנו מגאן או קליאו.

 

 

בניגוד לדעה הרווחת, ובניגוד מוחלט לכל מי שיקפוץ כאן ויספר שהיתה לו כזו ושהוא בילה איתה כל הזמן במוסך, המכוניות אמינות, בטוחות, נוחות וחסכוניות.

 

מה עוד צריך מרכב?

 

לטעמי, כיום, ה- C4 2008-9 מהווה את התמורה הטובה ביותר לכסף (משהו בסביבות 8,000 ש"ח לאחת מלוקקת).

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...