Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חושב לקנות דייהטסו מאטריה 2008 והציעו לי 2 אפשרויות אחת להתמקח על המחיר סביבות אלפיים מתחת למחירון או שהם יטפלו בליקויים שימצאו ואז אשלם מחירון מה עדיף?

איפה כדי לבדוק במוסך מורשה או לקחת למכון בדיקה?

מאחר והרכב ישן ואני בטוח שיכסתחו לי את כולו בגלל שלא יתנו אחריות לשום דבר האם לא כדי לדלג על זה וללכת ישר למוסך לבדוק ולחסוך 500 ש"ח?

פורסם

מי משלם היום מחיר מחירון לכלי רכב?! למיטב ידיעתי ולפי מה שמפורסם בכלי התקשורת, מחירי הרכבים בפועל היום נמוכים בהרבה ממחיר המחירון הרשמי.

פורסם

מאחר שזה רכב נדיר והמחירון שלו נמוך שים לב מחירון יד 2 גבוה בהרבה מלוי יצחק ולכן הוא נמכר לרוב במחירון

מה אתם מציעים לי לעשות?

פורסם
מי משלם היום מחיר מחירון לכלי רכב?! למיטב ידיעתי ולפי מה שמפורסם בכלי התקשורת, מחירי הרכבים בפועל היום נמוכים בהרבה ממחיר המחירון הרשמי.

משלמים, חוץ מזה על רכב במצב טוב שווה לשלם מחירון, מאשר לחסוך כמה שקלים שמוציאים בשלב מאוחר יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני לא חושב שיש קהל יעד לרכב הזה .

 

מה התקציב?

אני קהל היעד ומחירון לוי יצחק לרכב הוא 16.5 מחירון יד 2 ב 19 אלף

לא שאלתי על רכב אחר כי אין שום רכב בתקציב הזה שנותן את אותה תמורה

ולכן אני שואל

איפה כדי לבדוק ב

מוסך מורשה

או לקחת למכון בדיקה?



מאחר והרכב ישן ואני בטוח שיכסתחו לי את כולו בגלל שלא יתנו אחריות לשום דבר האם לא כדי לדלג על זה וללכת ישר למוסך לבדוק ולחסוך 500 ש"ח?

או ללכת למכון בדיקה והם יתקנו את הליקויים אך אשלם אלפיים יותר

פורסם

קשה לתת לך תשובה ברורה לשאלה שלך, מאחר והכל תלוי במהות הליקויים שיש או אין ברכב. אם החיסכון שלך יהיה 500 שקל, תחשוב אם זה שווה לך את הסיכון שתיקח על עצמך. מעבר לזה, תבדוק את היסטורית הטיפולים/תאונות של הרכב, תבדוק את הרכב, רצוי גם בעזרת מישהו שמבין, אולי מישהו כאן מהפורום, תעשה עליו נסיעת מבחן ואז תחשוב ותחליט.

פורסם

אני לא מכיר את השוק של הרכב הזה ועד כמה הוא מבוקש.

אבל מעט רכבים נמכרים במחיר מחירון, וכאן אתה אומר שיש לו תיקונים לעשות.

אני הייתי לוקח למכון בדיקה ומחליט אח"כ בעצמי מה להחשיב כ"כסתוח" ומה לתקן.

לאחר מכן אפשר לקבל הצעת מחיר ממוסך מורשה על בסיס הדו"ח של המכון, וזה הבסיס למשא ומתן.

חושב מאוד ללכת למכון שאתה בוחר ושלא נמצא קרוב גיאוגרפית לעסק, יש הרבה רמאויות בתחום.

פורסם

אתה מודע לזה שיש יפניות שנמכרות 50% מתחת למחירון (לא בעקבות תקלה רצינית, אלא שקלול של יישור קו נדרש+ הפחתה ממחיר מחירון)

 

אני חייב לשאול, מה מצאת ברכב הזה ספציפית שאתה נעול עליו?

פורסם

שאלת אם לקחת את הרכב לבדיקה במכון ונזכרתי בסיפור מלפני משנים רבות. הגעתי לבדיקה של רנו 5 בחולון. הבנאדם נראה קצת מפוקפק, אבל אמרתי לעצמי, אם כבר הגעתי לפחות ניסע על הרכב. האיש נכנס למושב הנהג, מה שהשאיר לי רק את מושב הנוסע. הוא מתחיל לנסוע והרכב בקושי רב מקרטע את דרכו. כשהסתיימה הנסיעה רציתי רק לקום וללכת, אבל הייתי צעיר וחסר אסרטיביות ובעל הרכב נראה עצבני וחסר סבלנות ולא רציתי להרגיז אותו. שאלתי אותו מה המחיר הכי נמוך שלו. התשובה שלו היתה: "זה תלוי, אתה לוקח את הרכב לבדיקה או לא?" אמרתי שוודאי שכן. אם כך, הוא אמר אני לא יורד במחיר. אמרתי תודה, אחשוב על כך ועזבתי מהר ככל שיכולתי. בעל הרכב היה סוחר והרכב היה גרוטאה. כל מה שעניין אותו היה שלא אקח את הרכב לבדיקה. סתם סיפור מלפני הרבה זמן, וודאי שלא קשור לרכב שאתה רוצה לקנות :)

פורסם

לדעתי מציעים לך את זה קרק כי זה משתלם להם. הם בטח לוקחים לך יותר כסף ממה שצריך. אני הייתי מטפל בליקויים בעצמי אצל המוסכניק האמין שלי, שאני מכיר ויודע שהוא לא מרמה אותי. אתה יכול לשאול את המוסכניק שלך או מוסכניק אמין אחר שאתה מכיר כמה אמור לעלות התיקונים האלו ולפי זה להחליט

פורסם

אחדד את עצמי אני חושב לקנות אותו בטרייד מוביל השאלה הייתה האם שווה לוותר על מכון בדיקה מאחר והם גם ככה יכסתחו לי את הרכב כי לא נותנים שום אחריות על שום מכלול לרכב בן 10 ובכל הסעיפים יהיה כתוב משהו כדי לכסות תחת השאלה אם במוסך אקבל תמונה טובה יותר לגבי מצב הרכב מה לתקן ומה תקין מאחר והם לא מחויבים על כלום?

דור אני נעול על הרכב כי אני אוהב את השימושיות שלו מרחב פנים גדול ישיבה גבוה ומכלולים של טיוטה ואת העיצוב המחירון שלו הוא 16.5 כמובן שאקנה בפחות אין שום טיוטה מ 2008 שנמכרת במחיר הזה אלא אם כן היא שחוטה לגמרי מה גם שיש לה גיר רובוטי

פורסם

להינעל על רכב מסויים זו הדרך הגרועה ביותר לקנות רכב יד שניה.

 

יש כל כך הרבה מכוניות מצויינות בפחות מעשיריה מהנשים האלה, שלא הייתי טורח על זו בכלל.

 

מה עוד שהיא לא נפוצה, מה שאומר שאם תצטרך חלקי פח מפירוק, לא תמצא...

 

מה רע, למשל, ברנו קנגו בנזין אוטומטי (כ-מובן אם הוא מאוד מאוד שמור ומטופל)? אפילו טויטה יאריס הגבוהה, שכחתי איך קוראים לדגם... היא יותר נפוצה ופחות יקרה מהיאריס הרגילה?

 

אם אתה מתעקש על הרכב הזה - זה רק אם יש לו עד שני בעלים קודמים והוא שמור ומלוקק. אחרת לא הייתי נוגע.

 

בגדול - אני תמיד ממליץ לעשות בדיקה, לקזז את מחיר התיקונים ממחיר הקניה ולתקן לבד - רק כך אתה יודע באמת מה יש לך.

 

בהצלחה!

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
להינעל על רכב מסויים זו הדרך הגרועה ביותר לקנות רכב יד שניה.

 

יש כל כך הרבה מכוניות מצויינות בפחות מעשיריה מהנשים האלה, שלא הייתי טורח על זו בכלל.

 

מה עוד שהיא לא נפוצה, מה שאומר שאם תצטרך חלקי פח מפירוק, לא תמצא...

 

מה רע, למשל, ברנו קנגו בנזין אוטומטי (כ-מובן אם הוא מאוד מאוד שמור ומטופל)? אפילו טויטה יאריס הגבוהה, שכחתי איך קוראים לדגם... היא יותר נפוצה ופחות יקרה מהיאריס הרגילה?

 

אם אתה מתעקש על הרכב הזה - זה רק אם יש לו עד שני בעלים קודמים והוא שמור ומלוקק. אחרת לא הייתי נוגע.

 

בגדול - אני תמיד ממליץ לעשות בדיקה, לקזז את מחיר התיקונים ממחיר הקניה ולתקן לבד - רק כך אתה יודע באמת מה יש לך.

 

בהצלחה!

הקנגו עם 2 כריות אוויר וגם טיוטה ורסו, לא בא בחשבון שנתון נמוך יותר

וכן יש לו רק 2 בעלים פרטיים ו 139.5 אלף קילומטר

השאלה היא איפה כדי לבדוק אותה במוסך או במכון בדיקה?

פורסם
הקנגו עם 2 כריות אוויר וגם טיוטה ורסו, לא בא בחשבון שנתון נמוך יותר

וכן יש לו רק 2 בעלים פרטיים ו 139.5 אלף קילומטר

השאלה היא איפה כדי לבדוק אותה במוסך או במכון בדיקה?

 

הייתי מתחיל עם מוסך שמתמחה ברכב. לאו דווקא מוסך רשת, אבל כן עדיף מוסך שמכיר היטב את הדגם.

 

בפתח תקווה הייתי מציע לך לפנות ל מתניה במוסך אקספרס.

 

תן למוסך לבדוק, תן להם להבין שאם תהיה מרוצה תהייה לקוח שלהם. הם יבדקו טוב את הרכב, מכירים את נקודות התורפה שלו, וייתנו לך הצעת מחיר ליישור קו.

 

ככה אני ממליץ ללקוחות שלי לעשות, ואף אחד לא התאכזב עד היום.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...