Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, נתקלנו לאחרונה שיש לנו צריכת דלק גבוהה מתמיד ברכב סיטרואן c4.. אוכל כרגע בערך 1 ל8.

הלכנו למוסך ובמחשב היה תקלה של חיישן שקשור לאגזוז. החלפנו אותו וגם על הדרך החלפנו פלאגים. אבל הצריכה עדיין גבוה. ניסינו לשים תוסף וגם לא עזר. מה יכול להיות הסיבות? ומה ניתן לעשות?

כדי לנסות להחליף פילטר דלק?

יכול להיות שאם מתדלקים כל פעם לקראת סוף מיכל גם עשה נזק?

תודה..

פורסם

160 אלף.

זה התחיל לקרות רק בחודד האחרון. עכשיו הוא צורך בין 1 ל8 ל1 ל8. ולפני כן הוא היה בסביבות 1 ל 10

פורסם
פילטר אויר בדקת?.

כרגע אני חושב לנסות להחליף פילטר אוויר הכי פשוט וזול.

אחרי זה אולי לעשות בדיקת 4 גזים (כמה עולה הבדיקה?)

אחרי זה לא יודע אם כדי לנסות להחליף פילטר דלק.

 

השאלה אם יש דברים פשוטים לעשות ומה הדברים הכבדים יותר שצריכים לעשות מבחינת מחירים

פורסם

אני עם מודל C4 מודל 2008 עושה 1 ל 9.2 בנסיעות קצרות שרובן עירוניות, אז הצריכה שלך לא מאוד חריגה, תראה שהרכב מתחמם עד לאמצע במד אם לא יכול להעיד שהטרמוסטט תקוע והרכב לא מתחמם ולכן משתמש בתערובת עשירה יותר, עוד הצעה תחליף תחנת דלק יכול להיות שהדלק לא ממש נקי, מהול במקצת אולי אפילו עם מי גשמים.

פורסם

ממליץ לפרק מצערת ולנקות היטב, יכול להיות שהיא לא נפתחת טוב ולא נוצרת תערובת עם מספיק אויר.

אצלי שיפר צריכה בסי 4 ידנית בעוד 2 ק"מ לליטר (מ 1:11- ל 1:13)

פורסם
כרגע אני חושב לנסות להחליף פילטר אוויר הכי פשוט וזול.

אחרי זה אולי לעשות בדיקת 4 גזים (כמה עולה הבדיקה?)

אחרי זה לא יודע אם כדי לנסות להחליף פילטר דלק.

 

השאלה אם יש דברים פשוטים לעשות ומה הדברים הכבדים יותר שצריכים לעשות מבחינת מחירים

 

פילטר אויר סתום ישפיע אולי יותר מכל דבר אחר על צריכת הדלק.

 

ניקוי מצערת מומלץ מאד וניתן לביצוע בצורה פשוטה מאד וקלה.

פורסם
פילטר אויר סתום ישפיע אולי יותר מכל דבר אחר על צריכת הדלק.

 

ניקוי מצערת מומלץ מאד וניתן לביצוע בצורה פשוטה מאד וקלה.

 

אפשר הסבר בבקשה בערך איך אני עושה אני הניקוי מצערת, אני מאמין שאנימיכול לעשות לבד רק לדעת בערך איך עושים את זה.

תודה

פורסם

לפי דעתי כבעלים של C4 2008 אוט', אין לך שום בעיה בצריכת הדלק, ככה זה בדגם הזה, לי יוצא ממוצע באזור 11 קמ/ליטר בכבישים מהירים ובנסיעות עירוניות זה מתחיל לרדת. אפשר לקזז צריכת דלק ע"י נהיגה חסכונית ונכונה אבל עם הכל מכאנית תקין לא יעזור להחליף חלקים.

פורסם
ממליץ לפרק מצערת ולנקות היטב, יכול להיות שהיא לא נפתחת טוב ולא נוצרת תערובת עם מספיק אויר.

אצלי שיפר צריכה בסי 4 ידנית בעוד 2 ק"מ לליטר (מ 1:11- ל 1:13)

 

 

אחרי שאני מפרק ומנקה אני צריך לאפס את המחשב בשביל ללמד את הרכב, נכון?

השאלה אם אני מנתק את המצבר לחצי שעה ומחזיר יכול לעשות את האיפוס או שאני צריך מוסך מורשה?

×
×
  • תוכן חדש...