Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעלים של 3 (אינטגרלה, מונטה קרלו והתמה) מהם הוא ברוך מאוטואיטליה. מפעם לפעם יוצא לי לראות את הרכבים במוסך, בהחלט ואו!

רוב הרכבים תכלס שיש במוסך לרוב נדירים ומעניינים.

מי שמתראיין בעיקר זה גיא, שותף של ברוך למוסך.

כתבה נחמדה סה''כ.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

כל הרכבים שייכים לישראלים מהארץ ? כאילו ה-s4 המטורפת נמצאת בארץ הקודש באופן קבוע ? אף פעם לא שמעתי או ראיתי אחת כזאת בארץ .

:fadein:
פורסם (נערך)
כל הרכבים שייכים לישראלים מהארץ ? כאילו ה-s4 המטורפת נמצאת בארץ הקודש באופן קבוע ? אף פעם לא שמעתי או ראיתי אחת כזאת בארץ .
שייכת לאספן שברשותו כמה רכבים של גרופ בי האגדית.

אם אני לא טועה יש לו אאודי קוואטרו, רנו 5, הלנצ'יה, סיטרואן בי אקס, פג'ו 205.

אבל בטח יש יותר בקיאים ממני.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי system_x

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

והוא אספן כפייתי של גרופ B.

יש לו שם עוד הרבה פנינים בנוסף למוזרויות של גרופ B כמו אוסטין מטרו ו...סיטרואן BX.

 

אבל אי אפשר לדבר על ימי הזוהר של לאנציה ללא איזכור של האוסף המאוד מרשים של אונגר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
והוא אספן כפייתי של גרופ B.

 

נשמע כמו אדם כלבבי - חלק ממחלות הילדות שלי כוללות אהבה אינסופית למכוניות Group B, שהן בעיני סוג של פסגת ההתפתחות המוטורית האנאלוגית (בניגוד לרכבים מלאי המחשבים של היום), שור זועם שצריך להיות נהג מאוד כשרוני כדי לנהוג בו מהר. תנו לי סיבוב על פורד RS200, על MG Metro 6R4, על 205T16 או על הדלתא המדוברת, ואני אעדיף את זה על פני כל למבופרארימקלארןקוניגסאגג עדכנית.

פורסם
בגירה ה bx גם גרסת גרופ בי לא?

 

 

כן, בהחלט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
או על הדלתא המדוברת, ואני אעדיף את זה על פני כל למבופרארימקלארןקוניגסאגג עדכנית.

אין מכונית בייקום שאעדיף עליה סיבוב מאשר הדלתא.

מדהימה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...