Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת יונדאי i30 החדשה ועוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה

 

ה- i30 החדש, בהחלט מכוון לגולף. אם משווים אותו למה שיש בארץ - מבנה דומה, מנוע טורבו 1.4+תיבת הילוכים דו-מצמדית, ואם שמעתי נכון, יש לה גם מתלה-אחורי נפרד.

 

אחרי מבחנים, אם הרכב הזה אכן יעמוד בציפיות, אז אני לא יכול שלא לתהות -

יונדאי סופסוף סגרה את הפער מול פולקסוואגן, מבחינה טכנולוגית.

מה תהיה לכך התשובה או הייתרון של פולקסוואגן? האם הם אכן סגרו את הפער מבחינת אמינות? האם נתחיל לראות צניחה במחירים של גולף כתוצאה מכך, או החלפת תיבות-הילוכים מיבשות לרטובות (או להבדיל, VW שוב יעלו את הרמה הטכנולוגית)?

 

נחיה ונראה

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גרסת ה"פנורמיק" של הטוסון באה לתת מענה לדגם האורבן טופ של הספורטאז'.

מבט על המפרט מגלה שאין כל הצדקה להעדיף אותו על פני הקיה.

היונדאי יקר יותר ב-3000 שקל. מסתפק במוביל איי ובמזגן מכני.

גם דגם הטורבו שמגיע עם הנעה קדמית לא מציג כל יתרון על פני הקיה.

מה שמשאיר את גירסת הפריים פלוס כחדשה הטובה והמבורכת בהשקת הטוסון 2018.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
מערכת המולטימדיה בכל הרכבים של יונדאי היא מערכת ה-Connected של כלמוביל. ולמען האמת מדובר על מערכת שלא יכולה להיות רחוקה יותר מ"זבל סיני". החומרה טובה, הממשק מעולה ומותאם לנהיגה (אייקונים גדולים וברורים) ויש בה את כל מה שצריך במערכת מולטימדיה (ניווט, רדיו אינטרנטי, אפ' חניה וכו').

 

 

נכון, המערכת של כלמוביל טובה משמעותית מכל מערכת לא מקורית אחרת שפגשתי - אבל, היא עדיין לא מושלמת ונתקעת פה ושם(יותר ממערכות מקוריות מקבילות) והמסך מגע שלה פחות מגיב מאשר הרבה מערכות מקוריות אחרות, מהצד השני? הנוחות של מערכת מלאה עם כל התכונות שצריך(בניגוד למערכות מקוריות שכמעט באופן מוחלט מתורגמות באופן צולע לעברית וחצי מהתפריטים בהן לא זמינים) היא יתרון גדול.

 

אה, ולגבי מערכות בטיחות בטוסון - אכזבה! מובילאיי בכל הגרסאות, תיקון סטייה מנתיב רק החל מגרסה Open Sky Plus (השלישית), ניטור שטחים מתים רק בגרסה Luxury היקרה, ובשום גרסה אין אפילו בלימה אוטונומית. מאכזב לחלוטין וממש לא תואם את הקו של "להביא את כל הסייענים" שכלמוביל נוקטת ברוב הדגמים שלה

 

שוב פעם מוביילאי רק לזיהוי תמרורים? חבל שהם הלכו בדרך של דלק.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הטוסון בעיני עושה מעט מדי ומאוחר מדי כדי להתחרות בספורטאז' אבל אנשים קונים אותו גם ככה אז כנראה שהם לא צריכים להתאמץ יותר מדי.

בניגוד לספורטאז' שמוכר הרבה 1.6, מלכתחילה גרסאות ה-2 ליטר של הטוסון נמכרו טוב יותר כך שהויתור על ה-1.6 הגיוני.

האיוניק החשמלית מעניינת מאוד, חבל שהם לא סיפקו עוד פרטים.

לדעתי הכוכבות האמיתיות הן הסונטה שנותנת חבילה מאוד מוצלחת בסגמנט המנהלים, מעניין לראות את הקרב בינה לבין האופטימה בציי הרכב, וה-I30 החדשה מאוד פושרת חיצונית אבל מציעה מפרט מבטיח, באחד האתרים קראתי שגם בה יותקן מובילאיי ואכן מופיע זיהוי הולכי רגל אבל בניגוד לטוסון אצלה לא מופיע מובילאיי במפרט, מעניין. בסך הכל נשמע שהיא יכולה להציע חבילה דמויית גולף ללקוח שמעדיף רכב אסיאתי או נמנע מ-DSG.

פורסם
תודה רבה

 

ה- i30 החדש, בהחלט מכוון לגולף. אם משווים אותו למה שיש בארץ - מבנה דומה, מנוע טורבו 1.4+תיבת הילוכים דו-מצמדית, ואם שמעתי נכון, יש לה גם מתלה-אחורי נפרד.

 

אחרי מבחנים, אם הרכב הזה אכן יעמוד בציפיות, אז אני לא יכול שלא לתהות -

יונדאי סופסוף סגרה את הפער מול פולקסוואגן, מבחינה טכנולוגית.

מה תהיה לכך התשובה או הייתרון של פולקסוואגן? האם הם אכן סגרו את הפער מבחינת אמינות? האם נתחיל לראות צניחה במחירים של גולף כתוצאה מכך, או החלפת תיבות-הילוכים מיבשות לרטובות (או להבדיל, VW שוב יעלו את הרמה הטכנולוגית)?

 

נחיה ונראה

 

הגולף המקבילה (150 כ"ס) עדיין זריזה יותר מהI30 בשניה שלמה במיאוץ הקלאסי (8.2 נגד 9.2). אישית, עבורי, זה לבד סעיף לנוקאווט. לעומת זאת, ה- I30N לכשתגיע, במחיר הנכון, תסקרן אותי מאוד.

פורסם

הגולף המקבילה מבחינת מחיר היא גרסת ה-125 כ"ס שעולה 132K ומאיצה ל-100 תוך 9.1 שניות. I30 תעשה את זה בתוך 9.2 שניות עם מחיר של בין 130 ל-136K.

מעבר לזה, איזה רלוונטיות יש לנתון התאוצה ל-100 לחיי היום יום? עבור רוב האנשים זה נתון לא מעניין. נותן אינדיקציה לגבי ביצועים אולי כן, אבל לחלוטין לא משהו שניתן לשחזר ביום יום. עבור רוב האנשים האבזור העדיף של היונדאי משמעותי הרבה יותר.

פורסם
נכון, המערכת של כלמוביל טובה משמעותית מכל מערכת לא מקורית אחרת שפגשתי - אבל, היא עדיין לא מושלמת ונתקעת פה ושם(יותר ממערכות מקוריות מקבילות) והמסך מגע שלה פחות מגיב מאשר הרבה מערכות מקוריות אחרות, מהצד השני? הנוחות של מערכת מלאה עם כל התכונות שצריך(בניגוד למערכות מקוריות שכמעט באופן מוחלט מתורגמות באופן צולע לעברית וחצי מהתפריטים בהן לא זמינים) היא יתרון גדול.

 

ב- i30 החדשה מדובר במערכת מולטימדיה מקורית של יונדאי, אשר ״הולבשה״ עליה מערכת הקונקטד של כלמוביל ובלחיצת כפתור אתה עובר בין המערכות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אם כך, לפחות החומרה איכותית. יצא לי לראות את המערכת המקורים שיש באיוניק ברכבים בחול כולל AA והיא ממש הרגישה איכותית מבחינת איכות המסך ותגובות ללחיצה

פורסם

אכן, ואכן. לשתי ההודעות האחרונות.

מבחינת מחיר - היונדאי זולה בכעשרת אלפים שח מה150 של גולף וכוללת אבזור בטיחות ואחר, עדיף. לגבי ציון ריסוק ונסיעה בכלל צריך עוד לבדוק.

מבחינת מערכת - אודה שזה היה נשמע לי מוזר, אבל ביונדאי טוענים שהלקוחות אוהבים את המערכת שלהם ולכן מתקינים אותה בנוסף למקור ונותנים ללקוח לבחור.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

האבזור, ובעיקר אבזור הבטיחות בטוסון החדש מאוד מאכזב.

מה הם חשבו שם בכולמוביל כשבחרו להזניח את המערכת החשובה ביותר (בלימה אוטונומית) מכל הגירסאות, כן אפילו מזו שעולה 184Kש"ח מוגזמים ביותר!

הכי מצחיק זה שאפילו הרכב הכי לחם וחמאה שלהם, ה-I30 החדש, מכיל יותר מערכות בטיחות ואבזור נוחות מאשר הטוסון היקר ביותר, וזה ב-50K ש"ח פחות..

עלוב, אבל כנראה שאנשים ימשיכו לקנות בהמוניהם מסיבה שלא ממש ברורה לי.

פורסם

מבחינת מערכת - אודה שזה היה נשמע לי מוזר, אבל ביונדאי טוענים שהלקוחות אוהבים את המערכת שלהם ולכן מתקינים אותה בנוסף למקור ונותנים ללקוח לבחור.

 

דווקא לא מוזר בכלל. בתור אחד שסולד ממערכות מולטימדיה בהתקנה מקומית/סיניות מצ'וקמקות, הConnected של כלמוביל שיצא לי להתנסות איתה בספייס סטאר וב-i10 מצוינת. לגמרי יכול להבין אנשים שמעדיפים אותה, ואם זה בא ע"ג מערכת מולטימדיה מקורית מהיצרן אז זה בכלל מעולה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
האבזור, ובעיקר אבזור הבטיחות בטוסון החדש מאוד מאכזב.

מה הם חשבו שם בכולמוביל כשבחרו להזניח את המערכת החשובה ביותר (בלימה אוטונומית) מכל הגירסאות, כן אפילו מזו שעולה 184Kש"ח מוגזמים ביותר!

הכי מצחיק זה שאפילו הרכב הכי לחם וחמאה שלהם, ה-I30 החדש, מכיל יותר מערכות בטיחות ואבזור נוחות מאשר הטוסון היקר ביותר, וזה ב-50K ש"ח פחות..

עלוב, אבל כנראה שאנשים ימשיכו לקנות בהמוניהם מסיבה שלא ממש ברורה לי.

 

קראתי שביונדאי היו צריכים לעשות שינוי מבני בקידמת הטוסון כדי להטמיע את מערכת הבלימה האוטנומית, שינוי שהם לא רוצו לעשות.

 

לגבי הנהירה של הלקוחות לטוסון ולספורטג', מדובר ברכבים שנותנים שקט נפשי, הטויוטה קורולה והסובארו DL של הגי'פונים (כשהחריגים הם הגירסאות עם הגיר כפול המצמדים).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
קראתי שביונדאי היו צריכים לעשות שינוי מבני בקידמת הטוסון כדי להטמיע את מערכת הבלימה האוטנומית, שינוי שהם לא רוצו לעשות.

 

תקרא שוב, המערכת קיימת בחו"ל רק כולמוביל בחרו שלא להביא אותה לארץ.

Automatic Emergency Braking with Pedestrian DetectionThis available advanced safety feature uses a camera and radar sensor to scan for vehicles and pedestrians in the path of your Tucson. If a collision is imminent and the driver does not react, the system deploys Automatic Emergency Braking.* The system can even apply full brake-force stopping power from 5 to 50 mph, giving you an added element of safety. When a pedestrian is detected, full stopping power is automatically applied from 5 to 43 mph.

https://www.hyundaiusa.com/tucson/safety.aspx


×
×
  • תוכן חדש...