Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם,

 

ביום ו' ניגשתי למתקין מורשה להסיר את מעק האיתור 2 משדרים של פוינטר

שאין בה צורך וביקשתי להסירה כדי שלא "תתעלק" על המצבר ותגמור אותו.

 

המתקין שלף משדר אחד אך השני כנראה היה במיקום בעייתי ולכן לא הוציאו אך

התחייב שניתקו.

 

אשמח לעצות איך אפשר לוודא שאכן נותק ולא צורך אנרגיה מהמצבר יותר?

 

האם כאשר לאחר 40 שעות שהרכב עמד ולא הונע, אם המתח נשאר אותו

דבר כפי שהיה לפני, זה אומר שאכן אין צרכן פסיבי ?

 

מישהו מכיר את צורת החיווט של מע' אלה מול המצבר?

 

מודה מאוד לכל המשיבים, אבי.

פורסם

צריך לחבר מד זרם בטור לפלוס ולראות מה צריכת הזרם. אם זו צריכה מנימאלית סימן שהוא ניתק ואין מה לדאוג, אישית לא יודע/זוכר מה צריכה להיות הצריכה.

פורסם

אני אספר לך סיפור.

רכשתי רכב שהייתה בו מערכת איתוראן עם כמה מוקדים.

ולרכב הייתה בעיה. 3 ימים היה מרוקן מצבר.

בדקתי האם יש זליגת זרם ולא נמצא שום דבר. אצל כמה בעלי מקצוע מאוד רציניים.

הכל היה נראה תקין. הוחלפו מצברים בקצב לא סביר.

קראתי על האיתוראן - והבנתי שהסוללות גיבוי שלו יכולה לגנוב זרם אם היא נגמרת.

החלטתי יום אחד ללכת להסיר את המערכת. ידעתי אחרי ניסיון כושל קודם - שזאת התקנה מהתחת ואמרתי את זה למי שהסיר.

נפלתי על בחור נחמד מאוד במקום מקצועי שישב על הרכב כ-3 שעות ופשוט פירק אותו לגורמים (הכל חזר למקומו בשלום ללא שום נזק אחר כך).

במהלך הפירוק נדהמתי כמה חיווט יצא. אבל מה שגילינו זה שמישהו מתישהו כבר פירק את סוללת הגיבוי - כלומר כן חשדו בזה ופירקו את זה. אז תיאורטית זאת לא הייתה אמורה להיות הסיבה שמהצברים מתרוקנים.

 

מה אני אגיד לך - מאז ועד היום (עברה מעל שנה) - הרכב מניע בלי בעיות, גם אם הוא שוכב שבוע בלי תזוזה.

(חמסה חמסה טפו טפו טפו וכו').

פורסם

תודה על התשובה.

 

אגב, מה נחשבת זליגה סבירה אם בכלל?

האם נפילה של 0.3 וולט ב-40 שעות שהאוטו עומד זה הגיוני או שלא?

×
×
  • תוכן חדש...