Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלת p1188 באלנטרה 2007 דיזל ידנית


jaguarr
שימו לב! השרשור הזה בן 2382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אולי זה רק אני.

אבל פות"ש שילם כסף על האבחון. המכון אמר אילו האינג'קטורים תקולים, אז בעיה היא בחישן.

המכון לא פתח את המסילה בשביל לראות.

אילו המכון היה פותח (פות"ש ראה שאותו חובבן פתח את המסילה תוך דקות), אז הכל היה בשורה.

המחיר של 200₪ הוא כמעט שעת עבודה. פתיחת המסילה היא כמה דקות. לכתוב חשבונית או להגיש את הכסף הוא כמה דקות.

היה כל כך קשה להוציא ולשלוף? אז בשביל מה לתמחר את הבדיקה במחיר גבוה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מה הקשר בין מחט לתחת ?

 

אם כבר תשאל איזה מערכת הזרקת דלק קיימת ברכב ולא אם המנוע נפוץ או לא. ברכב של פותח האשכול קיימת מערכת הזרקת דלק מאוד נפוצה תוצרת בוש המותקנת כמעט אצל כול ייצרן רכב שני הנקראת Common Rail fuel-injection וכול מכון דיזלים מסוגל לתמודד בקלות עם תקלות במערכת כפי שכבר קראת.

 

שוב אתה קופץ. לא קורא את השרשור ולא מגיב לעניין.

 

בבקשה תקרא את השרשור ואז תגיב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם החלפת חלק X לא עזרה, אני מפרק אותו, מחזיר את החלק המקורי ומתיחל בתהליך האבחון היותר פרטני. לא מחייב את הלקוח על חלק X, מחייב על שעות עבודה וחלקים שהשתמשתי בהם בפועל.

 

הלוואי וזה היה המצב בשוק הרכב..

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתפלא אבל בהרבה מוסכים המצב בדיוק כמו שכתב בוקי. לך ולחלק מהמגיבים כנראה נשאר טעם רע ממוסכים מסויימים ובהתאם התגובות.

 

בכול תחום קיימים עשבים שוטים ואפילו בתחום רפואת השיניים יש חאפרים וגזלנים שבגללם היום אני סובל.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי, פות"ש קיבל אבחנה מדויקת שהתבררה כנכונה מבעל מקצוע

ורץ להחליף בחינם אצל חובבן. עד כאן העובדות מדויקות?

אם כך עולה השאלה מדוע חלק מהמגיבים טוענים שהחובבן הוא המקצועי?

מפני שבעל המקצוע לא ניסה לנקות את החלק? הגיבו כאן גם אחרים

שטענו שניקוי לא עוזר. היכן כאן הבעיה עם בעל המקצוע? באמת שאינני מבין.

ההסבר ההגיוני היחיד העולה על דעתי הוא אוירת הסגידה ל"כנופיה" הנושבת בפורום.

והעליהום על בעלי המקצוע, אשר בגינו ניתן לספור על אצבעות כף יד אחת,

את בעלי המקצוע שעדיין כותבים כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי, פות"ש קיבל אבחנה מדויקת שהתבררה כנכונה מבעל מקצוע

 

כל הברברת שנוצרה סביב הניקוי בלבלה אותך ורבים אחרים, הבנתך שגוייה.

פות"ש לא קיבל אבחנה מבעל מקצוע,

פות"ש שילם על אבחנה מבעל מקצוע אבל קיבל לא יותר מניחוש מושכל ודרישה לשלם כ1500 ש"ח על "נסיון" לאשש את הניחוש הזה על ידי החלפת החלק.

לא כך עושים דיאגנוסטיקה רצינית.

פות"ש מתלונן על כך ששילם כסף על דיאגנוסטיקה וקיבל ניחוש מבלי שנגעו בכלל באיזור הבעייתי.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתפלא אבל בהרבה מוסכים המצב בדיוק כמו שכתב בוקי.

אין לי ספק שישנם עדיין בעלי מקצוע רציניים במדינה הזו. הבעיה היא עם ה99% שמוציאים שם רע לכל השאר.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנסה להסביר שוב, למרות שהדיון הולך לכיוונים שלא התכוונתי אליהם.

1. האבחנה ככל הנראה מדויקת, אבל כשהולכים למומחה מצפים לבדיקה מעמיקה ושלילה של דברים אחרים, אז הייתי מצפה שיפתח את הרגולטור ויראה מה מצבו, כידוע במקרה שלי בדיקה ויזואלית אמרה הרבה. ואם כבר שילמתי 200 שקל + מעמ על בדיקה אז שיבדוק חשודים נוספים.

2. כשאתה אומר "רץ להחליף בחינם" נשמע שאתה מעודד קניה ב 100% יותר ממחיר השוק גם על עבודה של 5 דקות, אני לא חושב שרוח פורום טכני צריכה להיות " לך למוסך תשלם עבודה והכל יהיה בסדר" אלא פעולות שאפשר לעשות בבית בקלות רבה אז כדאי לעשות אותם בבית, אני מאמין שחלק ממטרת הפורום הזה הוא לחלוק מידע ובסופו של דבר לחסוך כסף לצרכן, לא יודע מאיזה עידן אתה, אבל בעידן של ימינו אפשר לחסוך הרבה כסף בעזרת השוואת מחירים בהרבה תחומים ורכב הוא אחד מהם [אגלה לך סוד , אם"תרוץ" (ממש כמוני) להזמין טיסה דרך אתרים מסויימים ולא דרך חברת טיסה מסויימת תוכל לחסוך הרבה כסף, כנראה שבעולם השיווק האלקטרוני אפשר להגיע לתוצאות דומות גם בתחום החלפים...]

 

3. עניין סגידה לכנופייה לא קשור לשרשור, אלא השוואה בין יחס של עסק מול יחס של חבר, לא ברור לי איך אמירת תודה הפכה לסגידה.

עריכה אחרונה על ידי jaguarr
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוואי וזה היה המצב בשוק הרכב..
השאלה מה דעתך על החלק הראשון שרשמתי.

 

יש קוד תקלה 1234. יצרן אומר לבדוק רציפות חיוט, סנסורים, קונקטורים ורק אם כל זה נמצא תקין להחליף לוח אם.

 

אבל מניסיון של הרבה מקרים זהים אתה יודע שזה היה לוח אם ולא כל השאר למרות שזה החלק היותר יקר.

 

האם זה בסדר ישר להחליף לוח או ללא הבדיקות ורק אם לא עזר לגשת לבדוק את כל היתר אחרי שהחזרת את לוח האם המקורי?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה מה דעתך על החלק הראשון שרשמתי.

 

יש קוד תקלה 1234. יצרן אומר לבדוק רציפות חיוט, סנסורים, קונקטורים ורק אם כל זה נמצא תקין להחליף לוח אם.

 

אבל מניסיון של הרבה מקרים זהים אתה יודע שזה היה לוח אם ולא כל השאר למרות שזה החלק היותר יקר.

 

האם זה בסדר ישר להחליף לוח או ללא הבדיקות ורק אם לא עזר לגשת לבדוק את כל היתר אחרי שהחזרת את לוח האם המקורי?

 

ישנם כאן מספר תסריטים אפשריים:

1. החלק החדש זמין אצלך ביד וההחלפה פשוטה ומהירה - לגיטימי לבצע איבחון בעזרת אלימינציה.

2. החלק לא זמין במיידי אבל אתה מוכן להזמין אותו על חשבונך לצורך הבדיקה ולספוג את הזמן עד שהוא יגיע, במקום לבצע איבחון מלא ולהזמין את החלק על חשבון הלקוח - זכותך..

3. החלק לא בהישג יד ואתה דורש מהלקוח להזמין אותו בעלות של אלפי שקלים מבלי שאתה בטוח שהחלק תקול, למרות שיכולת להשקיע עוד רבע שעה באיבחון מקצועי - לא מקובל בכלל.

4. הלקוח ביקש לאבחן את התקלה, אתה שולף את הניחוש המושכל הראשון מהנסיון שלך, מבלי לבדוק כלום, ומחייב את הלקוח על שעת עבודה - לא תקין, לא מקובל ואף גובל בנוכלות.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר כמובן רק על מצב 1.

 

 

מצב 4 הוא הכי רגיש, אם רוצים רק אבחון אני בדרך כלל מרכיב חלק ספייר תקין, מוודא שזה עובד, מפרק את החלק התקין ומחזיר אותו למלאי, מרכיב את החלק התקול של הלקוח בחזרה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר כמובן רק על מצב 1.

 

אבל מצב 1 לחלוטין לא מתאר את הסיפור של פות"ש.

ניראה שפות"ש נמצא איפשהו בין 3 ל4

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתפלא אבל בהרבה מוסכים המצב בדיוק כמו שכתב בוקי.

 

מרק, נראה לי שאתה לא זקוק כל כך לעזרת מוסכים (יכול להיות שאני טועה) אז מאיפה אתה מעודכן מה קורה שם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יקרה אם לאחר שבעל המקצוע ינקה את החלק התקול, הרכב לא יניע יותר? אז יאשימו את בעל המקצוע שבמקום לתקן קילקל בכוונה כדי שהלקוח ירכוש חלק במחיר "מופקע".

 

אגב, לשלם 150 שקלים לטכנאי מכונת כביסה על ביקור (נניח שסוף הוא מגלה שיש סתימה בצנרת ולא מגיעים מים למכונה) זה בסדר, אבל על אבחנת תקלה אצל בעל מקצוע עם ניסיון רב בתחום שמחזיק מקום ומשלם מיסים זה לא?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...