Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע שהתכנון של המעגל לא טוב, ובמקום שפיוז יגן על קצר במקום הספציפי הזה, אחד מהמוליכים בתוך המעגל יותר רגיש ומשמש כפיוז, מה שמאלץ החלפת המעגל.

אם יתברר שאכן כך, לדעתי היצרן צריך לקחת אחריות בעניין ולספק מודולים חדשים לכל דורש.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
נשמע שהתכנון של המעגל לא טוב, ובמקום שפיוז יגן על קצר במקום הספציפי הזה, אחד מהמוליכים בתוך המעגל יותר רגיש ומשמש כפיוז, מה שמאלץ החלפת המעגל.

אם יתברר שאכן כך, לדעתי היצרן צריך לקחת אחריות בעניין ולספק מודולים חדשים לכל דורש.

 

אתה צודק, אבל לך תדרוש מהם מעגל כזה, מה אני אמור להגיד להם

ששיחקתי בנורה וניסיתי לשים פס לדים במקביל והם יאשרו?

הם יגידו מבחינתם שאני חיטטתי ברכב והיתי אמור לנתק מינוס.

 

אני לא עשיתי את זה כי היתי בטוח שיש פיוז לכל דבר - ואפילו לנורה הקטנה ביותר באוטו.

 

מתברר שממש לא,

פורסם

כמו שנראה מהשרשור שפרסמו כאן קודם, אתה כנראה לא הראשון בעולם שהנזק הזה קורה לו.

אולי הבעיה מוכרת ויטפלו בך יפה.

ואולי תצטרך להפעיל לחצים יותר רציניים.

 

אתה לא שיחקת באוטו. אתה רצית להחליף מנורה והתרחש קצר בין שני הדקים שהיו אמורים להיות מוגנים בפיוז.

בדיוק בשביל הדברים האלה יש פיוזים. שבמקרה הזה בכלל לא מועילים.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...