Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תבקש לבטל את ההזמנה. המנורות לא מאושרות לרכבים הנוסעים בכביש.

כתוב במפורש OFF ROAD.

 

שים לב לצריכת הזרם הגבוהה של המנורות אשר עשוייה להגיע ל-6.5 אמפר לעומת מנורה תקנית שצורכת כ-4.5 אמפר הדבר עלול לגרום נזק לחיווט החשמלי.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
תבקש לבטל את ההזמנה. המנורות לא מאושרות לרכבים הנוסעים בכביש.

כתוב במפורש OFF ROAD.

 

שים לב לצריכת הזרם הגבוהה של המנורות אשר עשוייה להגיע ל-6.5 אמפר לעומת מנורה תקנית שצורכת כ-4.5 אמפר הדבר עלול לגרום נזק לחיווט החשמלי.

זה שזה לא חוקי זה פחות מעניין אותי, השאלה האם הנורה מתאימה לרכב שלי?

היכן אז אוכל למצוא אור לבן גבוה שיהיה תקין מבחינת מתח הרכב?

 

הזמנתי מהאתר PowerBulb שיחסית נחשב מאוד אמין והציע לי בחירת נורות לפי סוג הרכב, אז איך זה יכול להיות שזה לא תקין?

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

כותב לך פה חבר פורום אלוף בעיני שתהיה לך פגיעה בקונקטורים חוטים ומה לא מכיבן שהם לא בנויים לנורות כאלה..

חבל שמה שעניין אותך זה שזה חוקי או לא או כן.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

פות"ש אתה מעמיס על החיווט של הרכב, אתה רוצה בנוסף לחום של הארץ לחמם אותם יותר ואז הבידוד יתנמס/יתפורר?

במקום להתקין הלוגן עם צריכה גבוהה יותר (ולא אכפת לך מחוקיות כמו שאמרת) אז תקנה קסנון או טורבו לד.

פורסם
פות"ש אתה מעמיס על החיווט של הרכב, אתה רוצה בנוסף לחום של הארץ לחמם אותם יותר ואז הבידוד יתנמס/יתפורר?

במקום להתקין הלוגן עם צריכה גבוהה יותר (ולא אכפת לך מחוקיות כמו שאמרת) אז תקנה קסנון או טורבו לד.

אין לי מושג מה ההבדל בנורות ואנ לא מתעסק בזה, בסה"כ מחפש נורה עם אור לבן (ואיכותי) שתהיה תואמת למתח של הרכב ולא תעשה לו נזק.

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

הדיאמונד חלש יחסית, תכנס לJDMASTAR ותזמין טורבולד HB3/9005. יעלה לך הרבה אומנם אך אור לבן חזק,תדאג רק להוריד קצת את העלומה(כיוון אורות)

פורסם
הדיאמונד חלש יחסית, תכנס לJDMASTAR ותזמין טורבולד HB3/9005. יעלה לך הרבה אומנם אך אור לבן חזק,תדאג רק להוריד קצת את העלומה(כיוון אורות)

http://jdmastar.com/advanced_search_result.php?keyword=&ye=2008&ma=MAZDA&mo=3&perpage=12&cid=272

איזה מהם לבחור? יש כל כך הרבה והם נראים אותו הדבר בדיוק..

 

אתה צודק לגבי המחירים, קצת גבוה לי לדעתי (בכל מקרה אשמח לראות מה בחרת לי)

אני יודע שהדיימונד חלש, אני עם האורות דרך הרגילים H7 איתו ובקושי רואים משהו.. אבל באור גבוה בקושי משתמשים

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם
לי במאזדה מותקן דור 8 כבר מעל לשנה לדעתי, אין בעיה איתם

אני מאמין שהנורה הזאת באמת מדהימה ובכמה רמות מעל הדיימונד, הבעיה שאני רוצה להיפטר מהאוטו בחצי שנה הקרובה ולא להשקיע הרבה, נראה לי שאלך על הדיימונד לבסוף אבל תודה ענקית על העזרה שהספקתי לבטל את ההזמנה בזמן :)

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם
אין לי מושג מה ההבדל בנורות ואנ לא מתעסק בזה, בסה"כ מחפש נורה עם אור לבן (ואיכותי) שתהיה תואמת למתח של הרכב ולא תעשה לו נזק.

כול המנורות לרכב פרטי הם למתח של 12 וולט. הבעיה היא בהספק המנורה וצריכת זרם. ככול שהספק המנורה גבוה יותר היא מייצרת כמות חום גדולה יותר שעלולה לפגוע בפלסטיקה של הפנס אשר תוכננה למנורות של 55 וואט ולא 100 או 80 וואט.

 

כאשר אתה בחור מנורה שים לב לנתונים הבאים:

 

* הספק המנורה ב-WATT=וואט.

* צריכת הזרם אם רשומה ב-AMPERS=אמפרים.

* סוג המנורה קרי H7/HB3.

* עמידה בתקנים (ECE R37 & SAE/DOT).

* מתח עבודה 12 וולט עבור רכב פרטי.

איזה כייף לי :)

פורסם
כול המנורות לרכב פרטי הם למתח של 12 וולט. הבעיה היא בהספק המנורה וצריכת זרם. ככול שהספק המנורה גבוה יותר היא מייצרת כמות חום גדולה יותר שעלולה לפגוע בפלסטיקה של הפנס אשר תוכננה למנורות של 55 וואט ולא 100 או 80 וואט.

 

כאשר אתה בחור מנורה שים לב לנתונים הבאים:

 

* הספק המנורה ב-WATT=וואט.

* צריכת הזרם אם רשומה ב-AMPERS=אמפרים.

* סוג המנורה קרי H7/HB3.

* עמידה בתקנים (ECE R37 & SAE/DOT).

* מתח עבודה 12 וולט עבור רכב פרטי.

תודה רבה על ההסבר הנפלא.

אם כבר בנורות עסקיננו, אשמח לקבל עזרה בנושא הבא גם..

 

אני מעוניין גם להזמין נורות לסלון של הרכב + ללוחית רישוי, הבנתי שהלוחית והסלון זה T10 W5W והנורה המרכזית זה 31MM

מצאתי את שני הלינקים האלה:

http://www.ebay.com/itm/Yorkim-7th-White-T10-Wedge-6-SMD-5730-LED-Light-bulbs-194-W5W-2825-168-921-10PCS/311863911835?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649

http://www.ebay.com/itm/Yorkim-6th-White-T10-Wedge-5-SMD-5050-W5W-2825-158-192-168-194-LED-Light-10PCS/391776498254?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649

 

איך אדע מה מתאים לרכב שלי? כי לפי מה שאני רואה זה אותו דבר אבל אחד חזק יותר וסדרה 7 והשני סדרה 6.

המוכר טוען שהם לא אותו חיבור ואני צריך לבדוק מה החיבור המתאים אצלי, אבל שניהם W5W T10, איך אדע? אני רוצה לשדרג לאור חזק יותר בצבע לבן בסלון הרכב.

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

אם המנורה המותקנת בסלון היא באורך 31 מילימטר (תבדוק גם את קוטר המנורה) רוב הסיכויים שמדובר על מנורת בננה/טורפדו כמו בתמונה המצורפת.

 

רצוי לפרק את המנורות שאתה מתכוון להחליף ולבדוק את הפרטים המדוייקים של המנורה וכמובן לבדוק שיש מקום למנורת לד מבחינת גובה/קוטר המנורה שלפעמים שונה מהמנורה המקורית.

Auto Led Shop_275702.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם
אם המנורה המותקנת בסלון היא באורך 31 מילימטר (תבדוק גם את קוטר המנורה) רוב הסיכויים שמדובר על מנורת בננה/טורפדו כמו בתמונה המצורפת.

 

רצוי לפרק את המנורות שאתה מתכוון להחליף ולבדוק את הפרטים המדוייקים של המנורה וכמובן לבדוק שיש מקום למנורת לד מבחינת גובה/קוטר המנורה שלפעמים שונה מהמנורה המקורית.

האמת שאין לי מושג בזה.. חשבתי אולי להתייעץ כאן עם מישהו שהמחליף ויודע

אני לא רוצה סתם לפרק כדי לבדוק, מה שגם אני לא באמת יבין מה הקוטר שלה ע"י הפירוק..

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

×
×
  • תוכן חדש...