Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

חיפשתי התכתבויות בנושא, ומצאתי כמה שמציינו בכללי שהמזגן ברכב הזה חלש, אך לא מצאתי דיון ראשי בנושא.

 

לכן יש לי כמה שאלתו לפני שאפנה למוסך:

1. במידה והרכב היה בשמש (אוגוסט קצת חם..) לוקח למזגן 10 דקות עד שהוא מתחיל לפעול היטב, בדרך כלל זה כשמגיעים לנסיעה בין עירונית.

2. לאחר שנסעתי והמזגן עבד היטב, בעת עמידה בצומת, המזגן כמעט ומפסיק לקרר מוציא אויר קריר במקרה הטוב.

3. נסיעה עירונית עם צמתים= סיוט הרכב לא מתקרר

 

נשמע לכם שהמזגן עובד באופן תקין?

יש טעם לגשת למוסך לבדיקה של המזגן?

 

תודה, אריאל

 

*מלבד זה הרכב עובד נהדר.

פורסם

ברכב זה ולמיטב זכרוני גם באחותו הקיה פיקנטו המדחס מתנתק בהאצה בשל היותו של המנוע קטן וצנום. בטורים גבוהים וקבועים הקירור יתבצע בצורה הטובה ביותר. המדחס עובד בתפוקה נמוכה בעמידה בסל"ד סרק. הרכב יתקרר טוב בצורה הבאה, פתיחת כל החלונות, מזגן על הקור הגבוה ביותר והמפוח על מהירות מקסימלית, סירקולציה על מצב חיצוני, לאחר כ-5 עד 7 דקות סגירת החלונות והעברת סירקולציה למצב פנימי.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

תודה על התגובות,

כל שנאמר ידוע ולאם אינני טועה תקף לגבי כל רכב.

 

האם נשמע שהמזגן עובד באופן לא תקין, ויש טעם לגשת למוסך? או שאלו היכולות של המזגן ברכב הנ"ל.

חם לי!:onfire:

פורסם
נשמע שהמאוורר של המזגן לא עובד.תבדוק את זה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

לרכבים בסגמנט הזה בדרך כלל קיים מאוורר בודד המשותף לרדיאטור ולמעבה, אם המאוורר לא היה עובד טמפ' נוזל הקירור הייתה עולה ומנורת התראה על חום מנוע גבוה הייתה נדלקת וכמובן גם המזגן היה מפסיק לעבוד בכלל לכן אני פוסל את שכתבת :roll:

איזה כייף לי :)

פורסם
שלום לכולם,

 

חיפשתי התכתבויות בנושא, ומצאתי כמה שמציינו בכללי שהמזגן ברכב הזה חלש, אך לא מצאתי דיון ראשי בנושא.

 

לכן יש לי כמה שאלתו לפני שאפנה למוסך:

 

1. במידה והרכב היה בשמש (אוגוסט קצת חם..) לוקח למזגן 10 דקות עד שהוא מתחיל לפעול היטב, בדרך כלל זה כשמגיעים לנסיעה בין עירונית.

נסה ליישם את ההמלצות לשימוש יעיל במזגן כפי שנכתבו באשכול.

 

2. לאחר שנסעתי והמזגן עבד היטב, בעת עמידה בצומת, המזגן כמעט ומפסיק לקרר מוציא אויר קריר במקרה הטוב. - יש לבדוק שסל"ד הסרק עולה בזמן עמידה ועבודת המזגן.

3. נסיעה עירונית עם צמתים= סיוט הרכב לא מתקרר

 

נשמע לכם שהמזגן עובד באופן תקין?

יש טעם לגשת למוסך לבדיקה של המזגן?

 

תודה, אריאל

 

*מלבד זה הרכב עובד נהדר.

במידה ואצלך קיימת מערכת בקרת אקלים אוטומטית ניתן לבצע איבחון ראשוני ובסיסי של מערכת הבקרה והחיישנים השונים בעזרת פנל הבקרה של מערכת המיזוג ללא עזרה של בעל מקצוע.

איזה כייף לי :)

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

היי,

 

עברו כבר חודשיים אך עדיין לא הספקתי לספר כיצד פתרנו את הבעיה.

לבסוף החלטנו לקפוץ למוסך שיסתכלו על המזגן. במוסך אמרו שהבעיה היא שחסרון קטן בגז מזגנים. הרכב חזר מהמוסך והייתי סקפתי מאד לגבי המזגן... באופן מפתיע תפקוד המזגן השתפר מאוד, וכעט אפשר לחיות עם הקיץ הישראלי בשלום יחסי .

מסקנה- שווה לקפוץ למוסך.

פורסם

המזגן של ה i10 1.0 אכן על הפנים, או שבאופן תמוה אותה התקלה המתוארת כאן הייתה גם ברכב בו נהגתי.

המדחס אכן מתנתק לעיתים קרובות ובנסיעה עירונית בימים חמים הוא מתקשה לשמור על קירור מספק בתא הנוסעים. קשה לי להאמין שהיה חסר גז ברכב הנ"ל, הוא היה חדש לגמריי עם כמה אלפי קילומטרים בודדים על השעון.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
המזגן של ה i10 1.0 אכן על הפנים, או שבאופן תמוה אותה התקלה המתוארת כאן הייתה גם ברכב בו נהגתי.

המדחס אכן מתנתק לעיתים קרובות ובנסיעה עירונית בימים חמים הוא מתקשה לשמור על קירור מספק בתא הנוסעים. קשה לי להאמין שהיה חסר גז ברכב הנ"ל, הוא היה חדש לגמריי עם כמה אלפי קילומטרים בודדים על השעון.

 

בפיקנטו אין ניתוק מזגן בעומס.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

×
×
  • תוכן חדש...