Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i25 האם כדאי עם 0ק"מ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא, רכב מיושן , פשוט ונפוץ בליסינג שקרוב לסוף חייו.

חוץ מתא מטען, הונדה ג'אז מציעה יותר מרווח פנימי, יותר בטיחות ,יותר חסכון בדלק ,פנים איכותי יותר.

פורסם

ב100 אלף אתה יכול לקנות רכבים חדשים מהיבואן, למשל סיטרואן קקטוס,c3.

הקקטוס למשל מרווח מאחור, שניהם נוחים וזריזים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני דווקא חושב שבמחיר שהיא מוצעת בליסינג 0 ה-i25 מנוע 1.6 היא דיל לא רע בכלל.

 

היא אמינה, ודי חסכונית.

 

אופציה מעניינת וזולה יותר לרכישה היא הפיאט טיפו.

 

כמה ק"מ אתה מתעתד לנסוע בשנה?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

20,000 ק"מ בשנה . גם נסיעות ארוכות .

צריך רכב מרווח עם תא מטען גדול.

כרגע יש לנו ניסן טידה 2009 שנקנה מקרסו 8 חודשים על הכביש ב 93,000 ₪ 22,000 ק"מ.

כרגע עשה 180,000 ק"מ וטופל רק במוסך קרסו מאז שנקנה.

ומה עם ניסן סנטרה ב 0 ק"מ ? עולה 103,000 ש"ח

פורסם

רכב אמין, סוס עבודה, טיפולים זולים, לא שיא הנוחות אבל די סביר אם אתה לא מפונק, מנוע 1.6 מרגיש חזק על המרכב הזה וצריכת דלק 1:10 משולב, בכביש מהיר צריכה יותר טובה.

תא מטען גדול, בפנים יש מספיק מקום ל 4 מבוגרים והמכונית די מאובזרת.

פורסם
רכב אמין, סוס עבודה, טיפולים זולים, לא שיא הנוחות אבל די סביר אם אתה לא מפונק, מנוע 1.6 מרגיש חזק על המרכב הזה וצריכת דלק 1:10 משולב, בכביש מהיר צריכה יותר טובה.

תא מטען גדול, בפנים יש מספיק מקום ל 4 מבוגרים והמכונית די מאובזרת.

 

מנסיון הרכב צפוף, אם אתה 1.80 יהיה קשה לשבת אחריך, הרכב מיושן ונוחות נסיעה לא תמצא בו.

מהטידה תרגיש ירידה משמעותית.

פורסם

יש לי i25 1.6 מהעבודה, אני 1.81 (יותר גבוה ממך :roll:) ויוצא לי לפעמים לנסוע עלייה שעות מרובות. היא לא נוחה ברמה של צרפתיות אבל לא נוראית. מאד קל למצוא תנוחה אידאלית.

 

בגדול, יכל להיות שהייתי בדוק עוד כמה אופציות אם הייתי צריך לשקול כזו פרטית כי אכן מדובר ברכב שמרגיש מהעשור הקודם.

פורסם

למה שאתה מחפש מצטרף להמלצה על הסקודה ראפיד.

כרגע הרכב עבודה שלי הוא הראפיד,רכב מרווח בטירוף עם תא מטען ענק,לא מרגיש חלש ביחס לנתונים היבשים(הטורבו עושה את שלו)ולפי מחשב הדרך גם יחסית חסכוני.

החסרון היחידי אולי זה גיר הDSG,שאומנם השימוש שלו חלק יחסית אבל היו בו בשנים קודמות לא מעט תקלות(לא מעודכן אם סודר בדגמים החדשים).

על כן,במידה ואתה מחפש רכב לטווח הארוך(יותר משנתיים-שלוש) לך על היונדאי.

פורסם
יש לי i25 1.6 מהעבודה, אני 1.81 (יותר גבוה ממך :roll:) ויוצא לי לפעמים לנסוע עלייה שעות מרובות. היא לא נוחה ברמה של צרפתיות אבל לא נוראית. מאד קל למצוא תנוחה אידאלית.

 

בגדול, יכל להיות שהייתי בדוק עוד כמה אופציות אם הייתי צריך לשקול כזו פרטית כי אכן מדובר ברכב שמרגיש מהעשור הקודם.

 

חבר בזמנו חיפש רכב - הבחור כמעט 2 מטר,

עשה איתי בדיקה להרבה רכבים, הi25 הרגישה לו יותר נוחה בתנוחת הישיבה מהi30 הקודמת לדוגמא ומרוב המשפחתיות בקטגוריה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...