Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה רבה לכולם.

נקבעו נסיעות מבחן בימים הקרובים לשתי המכוניות.

אעדכן מה תיהיה הבחירה.

מה בחרת בסוף ?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם
אפשר לדעת מדוע העדפת את הסיוויק?

 

עלויות האחזקה של הגולף גבוהות בהרבה וזה המון כסף שהולך במהלך השנים למרות שהמחיר הוא אותו דבר כמעט .

בנוסף הסיוויק החדשה מציעה הרבה יותר מפעם הן מבחינת ההנעה והן מבחינת האיבזור המעולה שלא חסר לו כלום ומאוד עשיר. יש גם את השיקול של הבטיחות ולסיוויק יש משמעותית הרבה יותר מערכות בטיחות מתקדמות.

באמת שמציע ללכת לראות את הסיוויק באולם התצוגה ולהתרשם רכב מרשים מאוד.

פורסם

תתחדש אחי נשמע לסקירה של הרכב מהצד שלך

ותמונות :)

אני כיום בעל סיוויק 2016 ספורט דיזיין מנוע 1800

שוקל להחליף לצורה החדשה עם המנוע 1.5 ספורט( אך לא יודע על ההבדלים )

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

לאחר נסיעה בהונדה אני יכול להגיד ששני הרכבים לא ממש מהנים אפילו מהמצופה מרכב משפחתי.

אם אתה מחפש הנאה לך יותר לכיוון של מאזדה 3,לאון,308.

פורסם
תתחדש אחי נשמע לסקירה של הרכב מהצד שלך

ותמונות :)

אני כיום בעל סיוויק 2016 ספורט דיזיין מנוע 1800

שוקל להחליף לצורה החדשה עם המנוע 1.5 ספורט( אך לא יודע על ההבדלים )

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

תעלה סקירה לאחר מספר ימים עם הרכב כמובן.

×
×
  • תוכן חדש...