Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין שני הרכבים שניהם בגרסאות הגבוהות ביותר כלומר סיוויק 1.5 טורבו ספורט או גולף 1.4 טורבו קומפורטליין.

מה שחשוב ברכב זה מרחב פנים , ביצועים להנאה מנהיגה והרגשה נוחה ומפנקת ברכב.

בפרמטרים הללו איזה רכב הייתם ממליצים לי לקחת?

מישהו שהזמין את אחד הרכבים יכול אולי גם לתת מידע על הטבות שקיבל?

תודה מראש

פורסם

אנחנו לא יכולים להחליט עבורך - רק אתה יכול להחליט.

 

אחרי שתבצע נסיעת מבחן בשתי המכוניות - סביר להניח שתהיה לך תשובה.

 

שני הדגמים חדשים יחסית, ולכן לעניות דעתי ההטבות שיהיה אפשר לקבל על שתיהן - די זניחות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הסיוויק מאובזרת יותר ועם יותר מערכות בטיחות וכנראה ומכוונת נהג יותר, עם כיול דינאמי יותר ותנוחת ישיבה נמוכה שיכולה להוות יתרון או חסרון.

הגולף איכותית יותר מבפנים ומציעה תא מטען גדול יותר (בגרסה הזו הסיוויק מאבדת נפח עקב אגזוז שונה) , מציעה פתחי אוורור מאחור.

נסיעת מבחן חובה.

פורסם
אנחנו לא יכולים להחליט עבורך - רק אתה יכול להחליט.

 

אחרי שתבצע נסיעת מבחן בשתי המכוניות - סביר להניח שתהיה לך תשובה.

 

שני הדגמים חדשים יחסית, ולכן לעניות דעתי ההטבות שיהיה אפשר לקבל על שתיהן - די זניחות.

 

הסיויק אמינה ותיהיה זולה לאחזקה, בשאר הדברים שניהם כמעט אותו הדבר.

 

ואיזה רכב יותר מהנה בביצועים והתנהגות ?

פורסם

התנהגות סיוויק, הגולף ביצועים בגלל תיבה דו מצמדית בשם DSG עם מוניטין אמינות מפוקפק, אם אתה הולך להחזיק את הרכב לתקופה ארוכה תעשה את החישובים לבד.

 

 

פורסם

אם נושא הבטיחות מעניין אותך והרכב ישמש להסעת ילדים או בוגרים במושבים האחוריים, אתה צריך לדעת שהסיוויק קיבלה במבחני הריסוק של ncap ציון של 67% בהגנה על הנוסעים מאחור.

בתאונה צידית ראש הבובה נחבט במשטח הקשיח שמעל לכרית האוויר.

 

להבדיל הגולף באותו סעיף קיבלה ציון של 89%.

 

בהגנה על היושבים מלפנים שתיהן קיבלו ציונים טובים מאוד.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
התנהגות סיוויק, הגולף ביצועים בגלל תיבה דו מצמדית בשם DSG עם מוניטין אמינות מפוקפק, אם אתה הולך להחזיק את הרכב לתקופה ארוכה תעשה את החישובים לבד.

 

לשתי המכוניות אופי שונה מאד למרות שהנתונים על הנייר די דומים - לכן חובה לבדוק לבד העברת הכח בין שתי המכוניות אכן מאד שונה ובגולף התחושה היא שיש יותר כח למרות שהשורה התחתונה די דומה.

 

ה-DSG כבר התגבר על רוב מחלות הילדות שלו - אם מדובר על שימוש שהוא בעיקר עירוני, לתיבת הרציפה יהיה יתרון על התיבה כפולת המצמדים.

 

אם נושא הבטיחות מעניין אותך והרכב ישמש להסעת ילדים או בוגרים במושבים האחוריים, אתה צריך לדעת שהסיוויק קיבלה במבחני הריסוק של ncap ציון של 67% בהגנה על הנוסעים מאחור.

בתאונה צידית ראש הבובה נחבט במשטח הקשיח שמעל לכרית האוויר.

 

תוצאות מבחן הריסוק נוגעות לדגם ה-1.0- דגם ה1.5 שמבנהו של החלק האחורי שלו שונה לא נבחן, ולכן קשה להסיק לגביו.

מאידן לסיוויק מערכות בטיחות אקטיביות שאין בגולף.

 

להערכתי, הגולף תהיה מהנה יותר לנהיגה, הסיוויק תראה אמינות טובה יותר בציר הזמן

 

הערכות זה נחמד - אבל כדאי להתבסס על עובדות. אם נדבר על עובדות, הגולף מבוססת על מכללים שכבר עברו את מחלות הילדות שלהם, המכללים של הסיוויק בסימן שאלה (אם כי ההסטוריה מראה שבד"כ אין אצלם בעיות אמינות (אני מקווה שאף בעלים של אינסייט לא קורה את זה :-P)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תוצאות מבחן הריסוק נוגעות לדגם ה-1.0- דגם ה1.5 שמבנהו של החלק האחורי שלו שונה לא נבחן, ולכן קשה להסיק לגביו.

מאידן לסיוויק מערכות בטיחות אקטיביות שאין בגולף.

 

ההבדל העיקרי בחלק האחורי בין שני הדגמים הינו מיקום ותצורת האגזוז. אין הבדל במיקום הקורות, אין הבדל במיקום כריות האוויר ובאופן פעולתן. כך גם אין הבדל במיקום המושב האחורי ביחס לכרית ולקורה וגם המרכב של שני הרכבים זהה.

באופן אישי ישבתי במושב האחורי של שני הרכבים. אין שום הבדל.

תקן אותי אם אני טועה אבל ברוב המוחלט של מבחני הריסוק בוחנים רכב אחד מכל דגם, ללא תלות בנפח המנוע שלו.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

ובנוסף ליתרון הברור של סיוויק מבחינת מערכות בטיחות, חשוב לציין גם שב-1.5 נכללת תאורת לד ראשית (לילה).

בגולף נכלל רק לד יום. בשביל לד ראשי לילה צריך להוסיף כ-12,000 שקל, כך על פי האתר של VW.

פורסם

שתי גישות מאד שונות למכונית משפחתית עם יתרונות וחסרונות ולכן רק פות״ש יכול להחליט איזה פתרון עונה יותר לצרכיו.

 

הגולף תרגיש זריזה יותר (והגיר שלה כבר אינו אותו גיר מלפני 7 שנים, לכן קח בפרופורציה את ההפחדות בקשר אליו).

מנוע ההונדה חדש בעולם ולכן אין לדעת אם יש לו מחלות ילדות או לא (הונדה אמנם יצרנית מנועים מהוללת, אך גם היא לא חסינה מפני כשלים).

 

תא הנוסעים של הגולף הרבה יותר איכותי, אך שתיהן מציעות נוחות נסיעה ברמה גבוהה.

לא נהגתי בהונדה, אך ממבחני דרכים שפורסמו, ניתן להבין שההתנהגות שלה יותר מהנה לנהיגה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...