Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקינו מערכת בטיחות - קבלו 1,500 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וועדת הכספים של הכנסת אישרה פה אחד: "1,500 ש"ח הנחה באגרת הרישוי למתקינים מערכת בטיחות ברכב משנת 2000".

כל הפרטים בידיעה.

MAIN.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

לא שאני מתכוון לעשות את זה, אבל תאורטית, התקנתי ומכרתי את האוטו (או שירד מהכביש/נגנב) אחרי שנה - שנתיים, מה קורה עם ההחזר?

פורסם

אבוד להם. מי ישים מכיסו בזה הרגע 2400 ש"ח לכל הפחות, בשביל הסיכוי לראות 1500 חזרה על פני 3 שנים?

אף אחד.

פורסם

קפצתי לאתר משרד התחבורה, וגיליתי משהו מעניין. פי שלוש תקציב, מחירים נמוכים יותר, ולא פחות עמימות.

 

לפי משרד התחבורה, התקציב הוא 180 מיליון שקלים (במקום 60), המתקינים חייבים להתחייב למחיר שלא יעלה על 2100 שקלים והפריסה היא לא 500 שקלים בשנה אלא 700 בשנה הראשונה והשניה, ו-100 בשלישית.

 

לא מדובר על רכבים חדשים, יותר מזה, כתוב בפירוש שמדובר רק על רכבים שעלו לכביש עד ה-1.5.2017.

 

הודעת וועדת הכספים.

הודעת משרד התחבורה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

זאת אומרת

 

קקטוס שעלה לכביש באוקטובר 16

 

אם אני הולך להתקין מובילאיי או שיקוץ דומה

א. זה עולה לי פחות מ2100₪

ב. אני מקבל בחזרה 1500₪ דרך החזר בדמי אגרת הרישוי?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

טוב זה לא כאילו יש פה שחיתות ברמה של רפובליקת בננות או משהו

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

תשלם 2100 ש"ח ותקבל 1500 ש"ח. נשמע כמו אחלה עסקה לאזרח התמים.

שלפחות יציעו החזר מלא רק כדי שאתחיל לשקול אם בא לי שמישהו יפתח לי את כל הרכב בשביל הדבר המצפצף הזה.

מספיק לי הקרקושים שגם ככה יש לי

פורסם

באף כתבה אין הסבר או יזכור לגבי איך מקבלים/מציגים /מוכיחים שיש לי מערכת מובילי שתזכה אותי בהנחה ?

למי ואיך מקבלים את ההטבה?

פורסם

בדרך כלל זה מבוסס על טופס שממלא המתקין ואותו צריך לשלוח לאיזה כתובת שקר כלשהו יחד עם הקבלה. בטח יתחילו לבדוק את קיום המערכת גם בטסט השנתי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
באף כתבה אין הסבר או יזכור לגבי איך מקבלים/מציגים /מוכיחים שיש לי מערכת מובילי שתזכה אותי בהנחה ?

למי ואיך מקבלים את ההטבה?

 

כי כרגיל במחוזותינו, אף אחד לא מסביר שום דבר עד הסוף. יוצאים בהצהרות גרנדיוזיות (מישהו אמר בחירות?) אבל איך תכלס ליישם את זה בשטח לא באמת מעניין. או שלא מעניין ליישם או שלא מעניין להסביר.

השיטה הכי הגיונית שאני רואה זה שהמתקין ממלא טופס "התקנתי X לרכב מס' XXXXX", אתה חותם והמתקין שולח לממשלה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ככה זה עובד היום. יש לכל מערכת ברקוד שלה, והמתקין מדביק אותו על רישיון הרכב, מצלם אותו ושולח למשרג הרישוי/תחבורה. התקנתי מערכת כזו אצלי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

×
×
  • תוכן חדש...